![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Eerlijk is eerlijk, ik heb geen 33 pagina's doorgespit... Heeft iemand Dead Snow (oftewel: dod sno - Noors) al genoemd? Ik hou niet van horror, maar dit was geweldig. ![]() |
|
Hier een paar bloederige trailers: Samurai Avenger: The Blind Wolf: http://twitchfilm.net/site/view/kurando-mitsutake-declares-revenge-is-blind-samurai-avenger-trailer/ Yoroi: Samurai Zombie: http://www.youtube.com/watch?v=xXD67PPGX2E Macabre/Darah: http://twitchfilm.net/site/view/fresh-trailer-for-indonesian-slasher-macabre/ Macabre is zeer waarschijnlijk te zien tijdens het Imagine filmfestival te Amsterdam in April 2010 ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Hmmm..een haastklus lijkt me niet handig; de vondsten in Bad Taste waren echt schitterend gevonden en ik betwijfel of daar veel van spontane toevalligheden in zitten. Meet the feebles daarentegen vond ik enorm tegenvallen en alleen die schijtvlieg was echt leuk imo. Doe het goed of doe het niet is mijn mening., echter een vervolg op Braindead is natuurlijk altijd welkom ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Aangezien het filmen van "The Hobbit" wel eens heel lang zou kunnen gaan duren (het wordt een film in twee delen met een totale duur van 5/6 uur) heeft Peter Jackson meer dan genoeg tijd om zijn film op te nemen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Wow dat is vrij lang voor zo'n dun boekje. In dat geval: laat maar komen!! ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Nee. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
En waarom dan niet? Lang geleden dat ik het gelezen heb, maar tis idd maar een klein boekje. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Omdat er altijd gigantisch gesneden wordt in het bronmateriaal ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Mwoah, valt op zich wel mee toch? Ik zie ook niet echt hoe je dit over twee films moet gaan uitrekken. Deel 1 tot de vondst van de ring en deel twee tot Smaug en de finale of zo? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Er gebeurt ook erg veel in dat dunne boekje. Teveel om in slechts een film te proppen. Ik hoop trouwens wel dat Peter Jackson deze keer niet uit zijn nek lult. Na LOTR had hij ons ook al een horrorfilm beloofd en toen kregen we King Kong. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Hopelijk haalt zo'n gedetailleerde vertelling niet de vaart uit de films. Ach, het is ook een Del Toro dus dat gaat vast goed komen ![]() Peter Jackson mag net als Raimi best af en toe zijn wortels opgraven (welke had hij na LTOR ook alweer beloofd? Bad Taste 2?); echter begreep ik toendertijd rondom King Kong (was wel al zijn jeugddroom) dat Jackson liever de gamewereld in wou..*fingers crossed* Ik begrijp dat hij de trailer van District 9 heeft geproduceerd? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-07-2009 23:58] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
The Final Destination, vierde Final Destination film in 3D. Vanaf drie September in de Nederlandse bioscopen. http://www.youtube.com/watch?v=-v4osKSQrrk [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 29-07-2009 1:02] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Moet niet, is mogelijk ook niet nodig dan wel wenselijk. Kan wel ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 29-07-2009 14:25] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Vettig. Ik had die andere delen tijdje geleden gekeken, had ze altijd een beetje genegeerd, maar ze zijn best vermakelijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Een vriend van me had er al veel positieve dingen over te zeggen. Misschien toch maar eens achteraan gaan De laatste horrorfilm die ik heb gezien (Alone in the Dark 2 telt niet mee, dat was slechts huilen en lachen) was de Nightmare on Elm Street cyclus, vlak voor Metalcamp. Hoewel de serie steeds meer een semi-komedie werd heeft Freddy gelukkig nog wel een groot deel van de glans behouden die tijdgenoten zoals Pinhead en Jason (m.n. doelend op de films) kwijt raakten. Vooral 'The New Nightmare' is erg tof gedaan waarbij de grenzen tussen film en realiteit vervagen. Het verhaal van die film kun je lichtelijk zien als een protoype voor het gegeven van Scream. ![]() |
|
quote: Hij heeft de hele film geproduceerd. De eerste berichten over de film zijn zeer positief. Ik heb de trailer onlangs ergens in het Christopher Lambert topic geplaatst. Dead Snow is een vermakelijk nazi-zombiefilmpje. De humor in die film is wel een beetje flauw maar daar staat dan weer een gezonde portie gore tegenover ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Inside is de beste horrorfilm van de afgelopen tien jaar wat mij betreft. Ook het camerawerk in die film is geweldig. Let maar eens goed op, die vrouw is vaker in beeld dan je eerst denkt. Doet mij erg denken aan Halloween van John Carpenter in dat aspect. Haute Tension en Frontieres zijn ook geweldig, al gezien? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: quote: Aanvulling op kan wel: kijk maar naar True Blood. 12 x bijna één uur uit één boek van iets minder dan 300 pagina's. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Nee, ik kijk alleen films vrijdag en/of zaterdagnacht. Maar ben verdomde benieuwd. Gaaf om gewoon al gaaf spul te hebben liggen ipv gokken of de videotheek iets leuks heeft. Vanavond ff loeren in de boudisque in utrecht. Nu ff opschrijven wat ik al heb, want ik sta in zo'n zaak altijd enorm te twijfelen of ik een film nu wel of niet heb, vooral bij films van fulci, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
franse horror is erg aangenaam 1e klas. ben een titel kwijt, help me ff iemand?; een geestelijk zwakzinnige zoon wordt terug gebracht naar het landhuis waar zijn moeder (die erg slecht ter been is)woont. Samen worden ze aan hun lot overgelaten. baal ervan dat ik niet op die titel kan komen, film was imho echt ubergaaf. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Holy Crap!!! Ridley Scott heeft zojuist bevestigd dat hij een prequel voor Alien gaat regiseren ![]() ![]() ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Welke vond jij gaver, frontieres of haute tension. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik denk dat we hier straks die eerste gaan kijken. Hier ook maar even slecht nieuws. RIP. Clayton Hill / Played a lead zombie in 'Dawn of the Dead' http://www.post-gazette.com/pg/09208/986678-122.stm?cmpid=news.xml En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Dat is een lastige keuze. Ze zijn beiden zeer goed. Haute Tension dan maar... Met die film is de nieuwe Franse revolutie destijds ook begonnen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |