![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[quote]Op 14 december 2002 15:17 schreef BurZum het volgende: Ed Gein! ![]() [unquote] wow ![]() gisteravond dus the beyond hergekeken. wat een ontzettend geweldige geweldadige film... ![]() en die special effects, 1981, nix geen computergraphics, gewoon the real thing. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
ahhhhh ![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ja, hij is gewoon te huur bij Movie Max (was Videoland). ![]() |
|
quote:ah, thanx, videoland hebben we hier 3X ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
www.undeadmovie.com Argh tering deze film wil ik zien! Zal alleen erg moeilijk te vinden zijn. ![]() Eindelijk weer een echte zombie film. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 22-06-2003 21:24] ![]() |
|
Ik heb gister gelezen dat hellraiser 6 hellseeker uit is Maar niet in Nederland alleen nog in de u.s.a en 7 en 8 zijn in de maak. Wat vonden julie eigenlijk van hellraiser 5? een paar goede films: de prophecy trilogie audition battle royale vampires (john carpenter) strangeland (dee snider!!) braindead (peter jackson) en alles van dario argento. [Dit bericht is gewijzigd door yggdrasil op 23-06-2003 17:41] Demon to some, Angel to others ![]() |
|
House on haunted hill is vet 28 days later ook een aanrader Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
quote: ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Ik vond hem best goed (als enige op deze aarde geloof ik). Je moet het meer zien als een thriller dan een echte gore horror en daarom vinden veel mensen hem tegenvallen denk ik. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Volgens mij heb die mevrouw siliconen-tieten. quote: Meesterwerk. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." ![]() |
|
De lift ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
TEXAS CHAINSAW MASSACRE komt opnieuw in de bios! (Na EVIL DEAD) ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: ziet er erg goed uit! http://www.horrorvideo.com/ toch wel! was vandaag in boudisque te a'dam en daar kijk in het vervolg niet te lang. godallemachtig wat een aanbod. 3dvd box van "the dead" reeks van romero! en heeeel veel oude films. alleen die prijzen zijn gewoon veuls te hoog. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
http://www.allthingszombie.com/movies/oasisofzombies.php?action=results&poll_ident=1 als je deze film ooit tegenkomt, enorrrrrrm links laten liggen. echt gruwelijk slecht! http://www.allthingszombie.com/ leuke site voor een zombie-liefhebber, trouwens! Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Hmmm, ik heb zelf 4 films van Lucio Fulci op DVD en hoewel The Beyond zeker een van de betere is vraag ik me echt af waarom het zo'n ongrijpbare cult status heeft. Veel splatter maakt natuurlijk niet meteen een goeie horrorfilm. ![]() |
|
quote: mja, heeft ook veel met jeugdherinneringen te maken, in mijn geval iig wel. rajackar en iron maiden bijvoorbeeld hadden the beyond dvd van mij geleend en hebben alleen maar hard erom moeten lachen. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Pfff; ik herkende ook mijn vroegere rood-zwarte opwindspeelgoedspinnetje in die spinnenscene; ik vind dat je wel open moet staan voor de intentie van zulke films; zo kraakte een maat van mij Suspiria helemaal af omdat het zo voorspelbaar was en mat geacteerd...tsja als het je dáárom te doen is... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
precies! iedereen verwacht meteen geweldige special effecten en oscar-winnende dialogen. kom op, zeg. tis horror, ouwe horror nog wel. je moet er idd wel open voor staan. Oud Vuil. ![]() |
|
k'heb zojuist Bones gezien ( http://us.imdb.com/Title?0166110 ), na wat gemengde reviews te hebben gezien had ik toch maar besloten hem te kijken in plaats van Evil Dead 2 nog een keer te kijken. Maar goed, was wel een leuke film, maar zoals eerder ook gezegd over Jeepers Creepers, gewoon vermaak, sommige stukken zijn echt best saai, maar als je een horrorfilm hebt met een 70s pooier dan is dat toch wel weer leuk voor de verandering ![]() In ieder geval, als ie ooit op tv komt hoef je hem niet te missen, maar baanbrekend is ie niet ![]() Jeepers Creepers heb ik ook een tijdje geleden gekeken, en ik vond dat ie echt een behoorlijk grote anticlimax had (toen duidelijk was wat de killer nou eigenlijk was). Komt ook een deel twee van heb ik net gezien, tsja, we zien wel wat het wordt... Wat betreft Freddy vs. Jason, tsja, die twee series heb ik nooit volledig gezien (alleen A New Nightmare -en misschien nog een ander deel-, en Friday the 13th 1, waar Jason eigenlijk amper in voorkomt). Heeft iemand trouwens al 28 days later gezien ( http://us.imdb.com/Title?0289043 )? Ik had er wel goede dingen over gelezen ![]() NP: Twisted Sister - Love Is For Suckers For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. ![]() |
|
quote: New Nightmare oftewel Nightmare on Elm street 7 is de voorloper van Scream dus dat zegt genoeg lijkt me...Nightmare on Elm street 1 t/m 4 vind ik schitterend; puur jeugdsentiment!!! Ook meteen de beste rol van Johnny Depp (als bloedfontein) Deel drie is ook een van de sterkste delen; wat Nightmare trouwens ook super maakt is de heldin in deel 1, 3 (in deel drie speelt ook Patricia Arquette) & 7: Heather Langenkamp!!! ![]() ![]() ps Friday the 13 sux!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
heeej, the dark half van george a. romero , verhaal van stephen king is nu net afgelopen op V8. 'k heb 'em allang gezien, maar was leuke achtergrondfilm geweest. ![]() oh, v8 loopt uit. ![]() gaafh, 't einde is het best! [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 06-07-2003 1:02] Oud Vuil. ![]() |
|
Ichi the Killer! Ken genoeg mensen die deze film al snel uit hun dvd hebben gehaald, hehe mietjes! ![]() dood ![]() |
|
quote: Is ie goed? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |