IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Presidentsverkiezingen V.S. 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-11-2008 12:04 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Gaat/wil Obama nog wat aan Kyoto doen?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-11-2008 12:05 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Volgens mij wel, maar Clinton wilde dit ook en werd door het congres tegengehouden.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-11-2008 14:38 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Zitten nu toch meer democraten in het congres of niet?

*weet van niets*


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 06-11-2008 14:52 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Ophef over puppy Obama
Uitgegeven: 6 november 2008 13:59
Laatst gewijzigd: 6 november 2008 14:12

WASHINGTON - Amerikaanse media speculeren donderdag over welke hond met het gezin van de toekomstige president Barack Obama zijn intrek in het Witte Huis zal nemen.
ANP

Een jaar geleden spraken Barack en Michelle tijdens een interview over een hond uit het asiel. In zijn overwinningsspeech sprak Obama dinsdag echter over een pup. Click here to find out more!

Volgens enkele dierenwelzijnsorganisaties is dat 'elitair' en een organisatie heeft inmiddels al meer dan 50.000 handtekeningen opgehaald om de Obama's ervan te overtuigen een asielhond te nemen.

Asielhond

The Mercury News uit Californië citeert de eigenaar van een dierenasiel in San Jose. Die hoopt dat Amerikanen erover nadenken of ze het verschil kunnen maken in het leven van een asielhond.

"Wij zeggen: Yes you can", aldus de asieleigenaar, refererend aan een slogan uit de Obamacampagne. Op de website www.presidentialpup.com hebben tienduizenden Amerikanen gestemd op de poedel. Deze 'first dog' zou het best bij het gezin passen en hypoallergeen zijn.

De oudste dochter van Obama, de 10-jarige Malia, heeft last van allergieën en astma. Ze is zelf al op onderzoek uitgegaan en is weg van een kruising tussen een golden retriever en een poedel, aldus the New York Times.
(c) ANP


De tering, waar een mens zich al niet mee bezig kan houden.. :')


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-11-2008 11:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-11-2008 11:45 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

De tering, en van die kneuzen ga je dan president worden... Klootjesvolk!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-11-2008 11:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat land is gewoon nep.
Opknippen in 50+ delen, dan zijn we meteen van die bemoeials af.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-11-2008 11:52 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik heb sowieso de pleuris aan Amerika. Volgens mij leeft echt minimaal 70% van die jokers buiten de realiteit.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-11-2008 11:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

positieve instelling ...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-11-2008 11:59 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Yes, I can!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 12-11-2008 19:01 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
(volgens mij mag er maar één Zm-er stemmen in de VS en dat is Dargull, maar ik kan het mis hebben natuurlijk)


Chelman ook wellicht (geen idee of hij ook een adelaarpaspoort heeft), weet ik niet zeker.

Maar ik heb dus niet m'n zin gekregen laten we het daar maar op houden. Kost me nog het financieren van een feestje komende januari ook tenzij Bush alsnog Iran bombardeert, weddenschapje verloren anders en dan mag ik -met dank aan een goede vriend met bijzonder veel gevoel voor ironie- een feestje om Obama's inauguratie te vieren betalen


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-01-2009 11:15 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

De president wordt trouwens o.a. beschermd middels zo'n apparaat:



4000 kogels per minuut!



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-01-2009 12:18 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Geen geluid hier maar zo te zien kunnen ze dan beter gewoon een goalkeeper inbouwen (ook 4K+/minuut)
Kan dat manneke ook blijven zitten en heb je direct ook wat tegen gekken die een rakket afschieten.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-01-2009 13:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2009 0:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

De Republikeinen hebben voor de eerste maal een zwarte, Michael Steele, gekozen om hun partij te leiden. Ze doen dat tien dagen na de investituur van de eerste zwarte Amerikaanse president, Barack Obama.

"Dit is fantastisch. Met veel nederigheid en plichtsbesef aanvaard ik deze benoeming", verklaarde de 50-jarige Michael Steele aan de partijleden die na de stemming bijeen waren. Steele is een voormalige adjunct van de gouverneur van Maryland. "Bedankt om me de kans te geven jullie volgende nationale voorzitter te zijn", voegde hij eraan toe.

De Republikeinse partij van de voormalige president George W. Bush, die een minderheid heeft in de twee kamers van het Amerikaanse Congres, verloor het Witte Huis op 4 november met de verkiezing van de Democraat Barack Obama.








signature


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 03-11-2020 11:37 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Waarom heeft bijna niemand het hier over ten opzichte van andere jaren?


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 03-11-2020 11:45 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Omdat het 1 grote shitshow is?


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-11-2020 11:59 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Shitshow of niet, ik volg mee.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 03-11-2020 12:03 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2020 11:45 schreef Ktulu het volgende:
Omdat het 1 grote shitshow is?
Andere jaren niet dan?


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 03-11-2020 12:45 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Trump gaat weer winnen. En zoniet, dan verandert eigenlijk alleen de verpakking en de stijl. Niet dat ik dat erg zou vinden, maar zoveel maakt dat eigenlijk ook niet uit. Het enige wat verandert, is de binnenlandse politiek en daar hebben wij als Europeanen geen hol aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 03-11-2020 12:46]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 03-11-2020 13:19 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

O ik volg ook hoor. De verpakking telt ook trouwens. Botte boer heeft zijn tijd gehad.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-11-2020 14:07 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2020 11:37 schreef Slegthyd het volgende:
Waarom heeft bijna niemand het hier over ten opzichte van andere jaren?


Vier jaar lang murw gebeukt door inwendig gekeerde en alsmaar escalerende domheid. Op Twitter leeft de verkiezing wel, maar dat is vooral de internationale gemeenschap.

quote:
Op 3 november 2020 12:45 schreef Count Usher het volgende:
Trump gaat weer winnen. En zoniet, dan verandert eigenlijk alleen de verpakking en de stijl. Niet dat ik dat erg zou vinden, maar zoveel maakt dat eigenlijk ook niet uit. Het enige wat verandert, is de binnenlandse politiek en daar hebben wij als Europeanen geen hol aan.


Tja, winnen kan altijd. Op de vooravond van de verkiezingen van 2016 had hij volgens de projecties 30% kans om te winnen, nu komt hij uit op 10% winkans. Het is dus goed mogelijk dat hij herkozen gaat worden.

Ik ben het ermee eens dat Trump een symptoom is van de ziekte in Amerika, en niet de oorzaak. Een democratische golf maakt dat land niet ineens minder verrot.

quote:
Op 3 november 2020 12:03 schreef Slegthyd het volgende:
Andere jaren niet dan?


Verkiezingen zijn in principe elke vier jaar, niet elk jaar.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 03-11-2020 14:37]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 03-11-2020 14:34 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Heb geen enkele illusie dat een democratische overwinning ook maar iets gaat veranderen inderdaad. Nee, ik denk nog 4 jaar Trump. Misschien dat hij de boel zo zuur krijgt dat de massa helemaal wegloopt van zowel de democraten als de republikeinen.

Er moet veel meer veranderen daar dan een paar poppetjes...


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 03-11-2020 14:37 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Maar Trump weg is wel het begin van de verandering. Dat de inhoud rot is, daar ben ik het roerend mee eens. Maar die krijg je niet op een dag veranderd. De vorm (post-truth, narcistische psychopaat in charge, dogwhistles naar extreem-rechts, geweld niet afkeuren, etc) kun je veel sneller aanpassen. En eens je die aangepast hebt kun je het (lange en moeilijke) proces van herstel en verbinden beginnen. Onderschat de opkomende reeks progressieven in de slipstream van Sanders, Ocasio-Cortez etc niet. Er worden steeds meer progressieven verkozen in lokale besturen.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-11-2020 14:43 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2020 14:37 schreef Ktulu het volgende:
Er worden steeds meer progressieven verkozen in lokale besturen.


Zeker, maar de Republikeinen hebben ook heel veel conservatieve rechters (niet alleen in de hoogste raad) kunnen benoemen. Dat gaat nog decennia etteren.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen