|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaat/wil Obama nog wat aan Kyoto doen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zitten nu toch meer democraten in het congres of niet? *weet van niets* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: De tering, waar een mens zich al niet mee bezig kan houden.. :') http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
met uitbreiding: http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2008/11/hond_van_george_bush_wil_niet.html Bewijs dat Amerikanen een dom volk zijn. |
|
De tering, en van die kneuzen ga je dan president worden... Klootjesvolk! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dat land is gewoon nep. Opknippen in 50+ delen, dan zijn we meteen van die bemoeials af. |
|
Ik heb sowieso de pleuris aan Amerika. Volgens mij leeft echt minimaal 70% van die jokers buiten de realiteit. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
positieve instelling ... |
|
Yes, I can!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Chelman ook wellicht (geen idee of hij ook een adelaarpaspoort heeft), weet ik niet zeker. Maar ik heb dus niet m'n zin gekregen laten we het daar maar op houden. Kost me nog het financieren van een feestje komende januari ook tenzij Bush alsnog Iran bombardeert, weddenschapje verloren anders en dan mag ik -met dank aan een goede vriend met bijzonder veel gevoel voor ironie- een feestje om Obama's inauguratie te vieren betalen |
|
De president wordt trouwens o.a. beschermd middels zo'n apparaat: 4000 kogels per minuut! |
|
Geen geluid hier maar zo te zien kunnen ze dan beter gewoon een goalkeeper inbouwen (ook 4K+/minuut) Kan dat manneke ook blijven zitten en heb je direct ook wat tegen gekken die een rakket afschieten. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
signature |
|
De Republikeinen hebben voor de eerste maal een zwarte, Michael Steele, gekozen om hun partij te leiden. Ze doen dat tien dagen na de investituur van de eerste zwarte Amerikaanse president, Barack Obama. "Dit is fantastisch. Met veel nederigheid en plichtsbesef aanvaard ik deze benoeming", verklaarde de 50-jarige Michael Steele aan de partijleden die na de stemming bijeen waren. Steele is een voormalige adjunct van de gouverneur van Maryland. "Bedankt om me de kans te geven jullie volgende nationale voorzitter te zijn", voegde hij eraan toe. De Republikeinse partij van de voormalige president George W. Bush, die een minderheid heeft in de twee kamers van het Amerikaanse Congres, verloor het Witte Huis op 4 november met de verkiezing van de Democraat Barack Obama. signature |
|
Waarom heeft bijna niemand het hier over ten opzichte van andere jaren? |
|
Omdat het 1 grote shitshow is? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Shitshow of niet, ik volg mee. |
|
quote:Andere jaren niet dan? |
|
Trump gaat weer winnen. En zoniet, dan verandert eigenlijk alleen de verpakking en de stijl. Niet dat ik dat erg zou vinden, maar zoveel maakt dat eigenlijk ook niet uit. Het enige wat verandert, is de binnenlandse politiek en daar hebben wij als Europeanen geen hol aan. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 03-11-2020 12:46] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
O ik volg ook hoor. De verpakking telt ook trouwens. Botte boer heeft zijn tijd gehad. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Vier jaar lang murw gebeukt door inwendig gekeerde en alsmaar escalerende domheid. Op Twitter leeft de verkiezing wel, maar dat is vooral de internationale gemeenschap. quote: Tja, winnen kan altijd. Op de vooravond van de verkiezingen van 2016 had hij volgens de projecties 30% kans om te winnen, nu komt hij uit op 10% winkans. Het is dus goed mogelijk dat hij herkozen gaat worden. Ik ben het ermee eens dat Trump een symptoom is van de ziekte in Amerika, en niet de oorzaak. Een democratische golf maakt dat land niet ineens minder verrot. quote: Verkiezingen zijn in principe elke vier jaar, niet elk jaar. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 03-11-2020 14:37] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Heb geen enkele illusie dat een democratische overwinning ook maar iets gaat veranderen inderdaad. Nee, ik denk nog 4 jaar Trump. Misschien dat hij de boel zo zuur krijgt dat de massa helemaal wegloopt van zowel de democraten als de republikeinen. Er moet veel meer veranderen daar dan een paar poppetjes... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Maar Trump weg is wel het begin van de verandering. Dat de inhoud rot is, daar ben ik het roerend mee eens. Maar die krijg je niet op een dag veranderd. De vorm (post-truth, narcistische psychopaat in charge, dogwhistles naar extreem-rechts, geweld niet afkeuren, etc) kun je veel sneller aanpassen. En eens je die aangepast hebt kun je het (lange en moeilijke) proces van herstel en verbinden beginnen. Onderschat de opkomende reeks progressieven in de slipstream van Sanders, Ocasio-Cortez etc niet. Er worden steeds meer progressieven verkozen in lokale besturen. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Zeker, maar de Republikeinen hebben ook heel veel conservatieve rechters (niet alleen in de hoogste raad) kunnen benoemen. Dat gaat nog decennia etteren. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |