IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Presidentsverkiezingen V.S. 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 05-11-2008 12:35 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 12:21 schreef Pandora het volgende:
Ehm...


Wat ze dan in de VS wel goed hebben gedaan is de scheiding van kerk en staat. Hun politieke partijen mogen als basis niet uitgaan van een geloof. (behalve in Utah(meen ik mij te herinneren), maar wat verwacht je dan ook bij mormonen)
Helaas mogen in ons land onze partijen wel gebaseerd zijn op een geloof. Toch zijn veel stemmers op bijvoorbeeld de CDA niet meer praktiserend gelovig.




Right, ik moet nog zien dat een niet-christen president wordt in Amerika. Uit een enquite bleek dat een grote meerderheid van de Amerikanen alleen een christen als president accepteert; nee dan zit ik liever in Nederland.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 05-11-2008 12:35]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-11-2008 12:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 12:35 schreef Gemene Lepel het volgende:
Right, ik moet nog zien dat een niet-christen president wordt in Amerika. Uit een enquite bleek dat een grote meerderheid van de Amerikanen alleen een christen als president accepteert; nee dan zit ik liever in Nederland.


pffff, het CDA heeft altijd al een belangrijke rol gehad bij het besturen van nederland. "wij" stemmen dus ook christelijk (wij in de zin van de meeste nederlanders)


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-11-2008 12:49 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 12:34 schreef attila_de_hun het volgende:
maar niet iedere gelovige amerikaan is een schuimbekkende fundamentalist die alle vrouwen die abortus willen plegen willen doodmartelen (en die groep krijgt wel de meeset aandacht).

Volgens mij gelooft 70% van de Amerikanen niet dat de evolutietheorie klopt / wel dat de Aarde pas 6000 jaar oud is.

Misschien geen schuimbekkende fundamentalist, maar toch zeker een rare kwibus met wat tandpastaresten in de mondhoeken.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 05-11-2008 12:50 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 12:46 schreef attila_de_hun het volgende:
pffff, het CDA heeft altijd al een belangrijke rol gehad bij het besturen van nederland. "wij" stemmen dus ook christelijk (wij in de zin van de meeste nederlanders)


Ik ken echt heel veel niet-christenen die CDA stemmen. Zelfs binnen de partij zitten niet christenen, dus wat is dan het probleem?

EDIT: en zover ik weet hebben christelijke partijen al heel lang geen meerderheid hoor .

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 05-11-2008 12:50]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


AARSVIJAND
Usericon van AARSVIJAND
Posted 05-11-2008 12:50 by AARSVIJAND Wijzig reactieProfiel van AARSVIJANDQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk

Gefeliciteerd met Obama hoor!
Meneer heeft de eer president te zijn van een land dat qua Economie & veroorzaakte oorlogen etc. een zinkend schip is!
Hoogstwaarschijnlijk krijgt hij dit nooit & te nimmer weer op poten & wordt hij daar over 4 jr. zwaar op afgerekend!
Gefeliciteerd met de eerste falende "zwarte" president "niet dat Obama daar wat aan kan doen" maar hij gaat hier ongetwijfeld de geschiedenis in als de man die zijn woorden niet na kwam, van alle kanten gaat hij lek geschoten worden!
De tijd zal het leren , ik hoop wel degelijk dat hij het wel gaat redden.


BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-11-2008 12:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 12:35 schreef Gemene Lepel het volgende:
Right, ik moet nog zien dat een niet-christen president wordt in Amerika. Uit een enquite bleek dat een grote meerderheid van de Amerikanen alleen een christen als president accepteert; nee dan zit ik liever in Nederland.

De kans is groter dat een homo, Jood, vrouw, zwarte (d'uh) of iets dergelijks president wordt dan een ongelovige. Althans, dat vertelt Richard Dawkins ons in zijn boekie.

Misschien zelfs een grotere kans dat het een moslim wordt, maar dat weet ik zo niet meer


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-11-2008 13:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 12:49 schreef ZelThoR het volgende:
Volgens mij gelooft 70% van de Amerikanen niet dat de evolutietheorie klopt / wel dat de Aarde pas 6000 jaar oud is.



Is dat volgens jou of is dat echt zo? Als het laaste het geval is, dan is dat idd triest.

toch opmerkelijk dan dat de VS veel goede evolutionaire biologen heeft opgeleverd.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-11-2008 13:04]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-11-2008 13:12 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Dat 70% niet van de evolutietheorie uitgaat wil ik nog geloven, maar dat de aarde 6000 jaar oud is wordt door minder mensen onderschreven, lijkt me. Zijn wel gelijk 2 uitersten.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-11-2008 13:16 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

idd , intelligent design is ook best groot lijkt me, je ziet toch wel dat het draagvlak krijgt in veel kringen.
Logisch want als je een beetje om je heen kijkt is evolutie echt onvermijdelijk en overal in terug te vinden. In een biologische opleiding kun je het echt niet meer ontkennen. Daarom is ID een beetje een soort compromis waardoor je je zelf niet in coma hoeft te brengen om evolutie te ontkennen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 05-11-2008 13:17 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 12:51 schreef ZelThoR het volgende:
De kans is groter dat een homo, Jood, vrouw, zwarte (d'uh) of iets dergelijks president wordt dan een ongelovige. Althans, dat vertelt Richard Dawkins ons in zijn boekie.

Misschien zelfs een grotere kans dat het een moslim wordt, maar dat weet ik zo niet meer

Hehe, mooi stukje ja uit dawkins. Toch denk ik ook dat veel Amerikaanse politici die atheïst zijn wat pragmatischer zijn en hun christelijkheid veinzen.


Dear dirty delightful old drunken old days


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 05-11-2008 13:22 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Flauw, ik weet het.



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 05-11-2008 13:23 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

Amerika is dood, dat ze al voor een hoessein stemmen, en een mulat zegt genoeg. Hoe lager kan het nog. En wat zijn ze toch zo naiëf, Barack is de messias, hij zal verandering brengen en alles zal opgelost worden, economie, oorlog, wat dan ook!

[Dit bericht is gewijzigd door MetalViking op 05-11-2008 13:23]


Verlekkerd op dood metaal


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-11-2008 13:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 13:12 schreef WhiteRider het volgende:
Dat 70% niet van de evolutietheorie uitgaat wil ik nog geloven, maar dat de aarde 6000 jaar oud is wordt door minder mensen onderschreven, lijkt me. Zijn wel gelijk 2 uitersten.


ik neem jou zeker serieus maar ik heb echt moeite met het getal 70%. Maar een harde onderbouwing haalt die twijfel natuurlijk onmiddellijk weg.
Maar als zo een deel van de bevolking al langere tijd niet in evolutie gelooft,dan zou het toch op geen enkel school worden gedoceerd?? 70 % !!!! dat is echt enorm.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-11-2008 13:40 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ho ho, ik poneerde dat percentage niet hoor. Ik heb geen idee hoeveel het is, maar ik wil het wel geloven. Komt wel redelijk overeen met mijn beeld van de VS.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 05-11-2008 14:14 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 13:23 schreef MetalViking het volgende:
Amerika is dood, dat ze al voor een hoessein stemmen, en een mulat zegt genoeg. Hoe lager kan het nog. En wat zijn ze toch zo naiëf, Barack is de messias, hij zal verandering brengen en alles zal opgelost worden, economie, oorlog, wat dan ook!


: '(


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-11-2008 15:07 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 november 2008 21:37 schreef Hypnos het volgende:



[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 05-11-2008 15:07]



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-11-2008 16:42 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 12:50 schreef AARSVIJAND het volgende:
Gefeliciteerd met Obama hoor!
Meneer heeft de eer president te zijn van een land dat qua Economie & veroorzaakte oorlogen etc. een zinkend schip is!
Hoogstwaarschijnlijk krijgt hij dit nooit & te nimmer weer op poten & wordt hij daar over 4 jr. zwaar op afgerekend!
Gefeliciteerd met de eerste falende "zwarte" president "niet dat Obama daar wat aan kan doen" maar hij gaat hier ongetwijfeld de geschiedenis in als de man die zijn woorden niet na kwam, van alle kanten gaat hij lek geschoten worden!
De tijd zal het leren , ik hoop wel degelijk dat hij het wel gaat redden.



Hij gaf vannacht zelf al aan dat daar meer tijd voor nodig is.

Wel mooi dat je nu gewoon "zwarte" mag zeggen, zelfs Philip doet het.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 05-11-2008 17:37]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-11-2008 18:03 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 13:01 schreef attila_de_hun het volgende:
Is dat volgens jou of is dat echt zo? Als het laaste het geval is, dan is dat idd triest.

Ik heb het percentage 'gehoord', ik zal proberen een bron te vinden Het is in ieder geval een stuk meer dan hier.
quote:

toch opmerkelijk dan dat de VS veel goede evolutionaire biologen heeft opgeleverd.

Oh, dat zeker, de wetenschappelijke verdienste van de VS is überhaupt hoog
quote:
Op 5 november 2008 13:12 schreef WhiteRider het volgende:
Dat 70% niet van de evolutietheorie uitgaat wil ik nog geloven, maar dat de aarde 6000 jaar oud is wordt door minder mensen onderschreven, lijkt me. Zijn wel gelijk 2 uitersten.

Het een is min of meer een consequentie van het andere, maar goed; ik ging dus een bron zoeken
quote:
Op 5 november 2008 13:23 schreef MetalViking het volgende:
Amerika is dood, dat ze al voor een hoessein stemmen, en een mulat zegt genoeg. Hoe lager kan het nog. En wat zijn ze toch zo naiëf, Barack is de messias, hij zal verandering brengen en alles zal opgelost worden, economie, oorlog, wat dan ook!

He, baas. Ga's dood!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 05-11-2008 18:13 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 5 november 2008 12:50 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik ken echt heel veel niet-christenen die CDA stemmen. Zelfs binnen de partij zitten niet christenen, dus wat is dan het probleem?

EDIT: en zover ik weet hebben christelijke partijen al heel lang geen meerderheid hoor .


Dan is het toch verbazingwekkend dat we onder een CDA CU juk zitten die met van die semi christelijke meuk ons leven verzieken.
Samen met die verkapte gereformeerde W.Bos willen ze eigenlijk dat we 5 dagen werken, zondag naar de kerk en verder bek houden. En je mag er niet bij roken.


Een kleine snol zit zo vol.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 05-11-2008 18:16 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 5 november 2008 13:23 schreef MetalViking het volgende:
Amerika is dood, dat ze al voor een hoessein stemmen, en een mulat zegt genoeg. Hoe lager kan het nog. En wat zijn ze toch zo naiëf, Barack is de messias, hij zal verandering brengen en alles zal opgelost worden, economie, oorlog, wat dan ook!


Yep, die ouwe lul en dat gestoorde wijf zijn de oplossing.


Een kleine snol zit zo vol.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-11-2008 18:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

www.nu.nl

Jong, zwart en nieuw stemt op Obama
Uitgegeven: 5 november 2008 13:36
Laatst gewijzigd: 5 november 2008 16:36

WASHINGTON - Barack Obama is de nieuwe president van de Verenigde Staten dankzij de bovengemiddelde steun van jongeren, zwarten en nieuwe kiezers. Dat blijkt uit exitpolls in Amerikaanse media woensdag.

ANP
Obama nieuwe president VS

Voor Obama stemden ruim 62,3 miljoen Amerikanen, terwijl John McCain bleef steken op 55,2 miljoen stemmen. Click here to find out more!

Volgens de peilingen ontving Obama de stem van 66 procent van de mensen die zich voor het eerst hebben laten inschrijven als kiezer. Dat is veel hoger dan bij voorgaande verkiezingen. Ook jongeren die voor het eerst mochten kiezen, stemden massaal op de zwarte Democraat uit Illinois: 71 procent.

De zwarte gemeenschap stemde altijd al en masse voor de Democraten, maar nog nooit zo als dit jaar. Ze gaf haar stem bijna exclusief aan Obama. Hij kreeg 95 procent van de zwarte stemmen. Ook de Latino en Aziatische stem ging in meerderheid naar hem: 66 en 62 procent.

McCain

Alleen bij de blanke kiezer won McCain. De Republikein kreeg 55 procent van deze groep achter zich tegen 43 procent voor Obama. Traditioneel stemmen de blanken voor de Republikeinse Partij. Wel dient vermeld te worden dat meer blanken dan ooit op een Democraat stemden.

Ten slotte won Obama ook de strijd om de vrouw. 56 Procent van de vrouwelijke kiezers gaven hun stem aan hem. De mannen verdeelden hun stem bijna in gelijke mate over beide topkandidaten, maar ook hier won Obama de strijd, al was het met miniem verschil (49 tegen 48 procent).

Platteland

Het platteland en kleine plaatsen stemden met 53 procent voor McCain. De grote steden zijn echter stevig in handen van Obama. Hier stelde 71 procent van het electoraat zich achter hem. Ook in kleine steden won hij (59 procent). In de buitenwijken is het verschil gering.

De gelovige stem ging naar McCain. Protestanten en mensen die zeker een keer per week naar de kerk gaan, steunen de Republikein met respectievelijk 54 en 55 procent.

Bij de joodse kiezer was Obama veruit de favoriet met 77 procent van de stemmen. Een kleine meerderheid van de katholieken stemde voor Obama (53 procent).


Aha! Dus Obama is een tool van ZOG!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


AARSVIJAND
Usericon van AARSVIJAND
Posted 05-11-2008 18:50 by AARSVIJAND Wijzig reactieProfiel van AARSVIJANDQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk

quote:
Op 5 november 2008 18:03 schreef ZelThoR het volgende:
Ik heb het percentage 'gehoord', ik zal proberen een bron te vinden Het is in ieder geval een stuk meer dan hier.

Oh, dat zeker, de wetenschappelijke verdienste van de VS is überhaupt hoog

Het een is min of meer een consequentie van het andere, maar goed; ik ging dus een bron zoeken

He, baas. Ga's dood!


hehe, hij dekt zich bij voorbaat in.
& ooh ja......Afro-Amerikaan


BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-11-2008 18:57 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 18:50 schreef AARSVIJAND het volgende:
hehe, hij dekt zich bij voorbaat in.

Ik?

http://www.gallup.com/poll/14107/Third-Americans-Say-Evidence-Has-Supported-Darwins-Evolution-Theory.aspx
http://www.unl.edu/rhames/courses/current/creation/evol-poll.htm

Dus; 37% denkt dat God de evolutie gestuurd heeft, 12% denkt dat er geen inmenging was van bovenaf, 45% denkt dat God de mens in de afgelopen 10,000 jaar in zijn huidige vorm door God geschapen is.

Ik denk dat ik met die 70% niet goed opgelet hebt en dat dat het aandeel was wat niet in een Goddeloos ontstaan van de mensheid gelooft


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 05-11-2008 19:10 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik ben blij dat Obama gewonnen heeft. Niet dat ik wereldschokkende veranderingen verwacht, maar het zal allicht minder erg zijn dan McCain en die enge Palin.

[Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 05-11-2008 19:10]


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-11-2008 1:57 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Als ie maar niet neergeschoten wordt ofzo


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen