![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
McCain zal dus winnen als het zo verder gaat al zou ik op Obama stemmen, vanuit Europa in AMerika op McCain, want was ik lowlife , dan bleef ik het ipv gratis opleiding van Obama te volgen was ik midlife, dan was ik patrioot en wou ik liever een blanke (blank zijnde) die graag vecht. aai âm un Amewican yunnow. tels gow toe tsjurch als highlife kreeg ik belastingsvermindering, met als alle mensen met een inkomen van +42.000 dollar per jaar signature ![]() |
|
Toch even een heeel erg grote ![]() naar de regering Bush en McCain ook als meest liberale regering ooit bijna in Amerika zijn ze nu sneller aan het nationaliseren dan Hugo Chavez in Venezuela en dan nog zeggen dat Obama naïef is, de republikeinen gaan er vanuit dat de markt zichzelf in stand houd.. controle op banken? Ma neeeee... dat zijn verantwoordelijke mensen! LOOOOOOOOOOOOOOOOOL [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-09-2008 14:49] signature ![]() |
|
![]() |
|
quote: dat was juist het probleem de regering pushte de banken om leningen te verstrekken aan mensen die dat misschien niet zouden kunnen afbetalen. bush presenteerde dat als plan om achtergestelde negers te helpen... it backfired ![]() |
|
quote: daar weet ik niet van, maar de ganse republikeise ploeg heeft wetten goedgekeurd waardoor banken niet langer hun solvabiliteit moesten bewijzen en in principe zoveel mochten beleggen waar ze ook wilden, zonder verantwoording, en daarnaast zichzelf ook zoveel mochten uitbetalen als ze wilden, allemaal met het geld van de klanten, natuurlijk moet je als Amerikaan maar niet bij dergelijke bank gaan , stommerikken, als het echt zo risicovol is, steek het onder je matras, koop nog een gun om het te beschermen en knal nog wat kinderen af, of geef het aan drugs uit, geef het aan je zoon , en geef je gun mee naar zijn school eigen schuld, moet je daar maar niet geboren worden en op Bush stemmen hoe hypocriet dat ze nu allemaal op hun achterste poten staan en klagen... dildo's. Ze hebben het zelf gezocht signature ![]() |
|
Nog wat beter op de mimiek oefenen en dan kan Obama zo aan de slag als stand-up comedian: http://www.dumpert.nl/mediabase/272261/2bedca0b/obama_roasts_mccain_at_al_smith_dinner.html Ik vind hem wel geestig en vooral de kop van McCain is onbetaalbaar ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 19-10-2008 9:44] ![]() |
|
quote: dat heeft hem juist weer wat stemmen gekost... ![]() |
|
Amerikanen staan dan ook niet bekend om hun gevoel voor humor ![]() ![]() |
|
Nee, dat zijn Moslims. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
du'h, tis een zwarte signature ![]() |
|
Het wordt steeds gekker daar: OBAMA SECRETLY USING HYPNOTIC METHODS http://urlPass.com/3ty7 This document contains over 60 pages of evidence and analysis proving Barack Obama’s use of a little-known and highly deceptive and manipulative form of “hack” hypnosis on millions of unaware Americans, and reveals what only a few psychologists and hypnosis/NLP experts know. Barack Obama’s speeches contain the hypnosis techniques of Dr. Milton Erickson, M.D. who developed a form of “conversational” hypnosis that could be hidden in seemingly normal speech and used on patients without their knowledge for therapy purposes. This is similar to famous hypnotist Derren Brown's techniques used in his shows. Obama’s speeches intentionally contain: - Trance Inductions - Hypnotic Anchoring - Pacing and Leading - Pacing, Distraction and Utilization - Critical Factor Bypass - Stacking Language Patterns - Preprogrammed Response Adaptation - Linking Statements/ Causality Bridges - Secondary Hidden Meanings/Imbedded Suggestions - Emotion Transfer - Non-Dominant Hemisphere Programming Obama’s techniques are the height of deception and psychological manipulation, remaining hidden because one must understand the science behind the language patterns in order to spot them. This document examines Obama’s speeches word by word, hand gesture by hand gesture, tone, pauses, body language, and proves his use of covert hypnosis intended only for licensed therapists on consenting patients. Obama’s mesmerized, cult-like, grade-school-crush-like worship by millions is not because “Obama is the greatest leader of a generation” who simply hasn’t accomplished anything, who magically “inspires” by giving speeches. Obama is committing perhaps the biggest fraud and deception in American history. THE FULL STORY: http:/urlPass.com/3ty7 When copying the message and/or url please make sure the url is correct before reposting/forwarding it as myspace adds spaces with the dots in urls! - PLEASE HELP SPREAD THIS GROUNDBREAKING HUGE DISCOVERY; COPY THIS WHOLE MESSAGE AND SPREAD IT AROUND! POST BULLETINS, ON YOUR WEBSITES, EMAILS, CHATS, NEWS PAGES, FORUMS ; PEOPLE NEED TO KNOW WHAT IS GOING ON! - ![]() ![]() |
|
En toch post je het. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Ja daarom ook, lichtpunt ![]() ![]() |
|
XD Oh, 09-01 in Dynamo te vinden? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Met Helfahrt? Wellicht ja ![]() ![]() |
|
Mooi. Tot dan Von Kumpelstein. ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
![]() Dus, stemmen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Hehe Democraten bellen sekslijn Democraten uit de Amerikaanse staat Michigan hebben potentiële stemmers per ongeluk doorverwezen naar een sekslijn. De fout zou zijn veroorzaakt door een drukfout in een flyer van de Democratische partij. Flyer De flyer kwam van het Michigan Democratic State Central Committee. In de folder waren foto's van presidentskandidaat Barack Obama en de Amerikaanse senator Cal Levin te zien. Drukfout Een woordvoerster van de partij verklaarde dat de folder een drukfout bevatte in het telefoonnummer. Dit leidde tot de verwarring met de sekslijn. De woordvoerster heeft haar excuses aangeboden. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 31-10-2008 8:20] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Moet ook niet gekker worden. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 03-11-2008 14:05] Boeiender ![]() |
|
Eens kijken of ik nog binnen kan komen bij Election Night in de Stadsschouwburg. ![]() |
|
@ Mr. N ja maar, Obama is wel deels een blanke he. dat vergeet iedereen zomaar! hoop wel dat hij wint trouwens [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-11-2008 14:15] ![]() |
|
Hehehe: ![]() Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |