IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Presidentsverkiezingen V.S. 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2008 16:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

alsof persoonlijke affiniteiten een verschil maken in latere politieke programma's. LOL!

De grootste republikeinse tegenstanders van het homohuwelijk zijn zelf verborgen gatneukers!!


signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-02-2008 7:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hmm...'belezen' blijkt toch weer eens geen meerwaarde te zijn; Romney is eruit gestapt en Obama wint tot nu toe 8 keer op rij...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-02-2008 11:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ach, Romney was slechts mijn persoonlijk favoriet, 'kheb nooit beweerd dat hij een grote kans maakte. Maar wat er gebeurd is natuurlijk wel heel grapppig en interessant: McCain, de man die iedereen eigenlijk al dood en begraven verklaard had is helemaal terug en maakt zeer grote kans uiteindelijk president te worden. Obama, ik denk nog steeds niet dat hij het wordt. Ook al haalt hij de meeste wijze mannen binnen, zij moeten wel op'm stemmen. En hij is en blijft wel erg links.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 16-02-2008 12:45 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Links voor Amerikaanse begrippen...
Nederland is veel 'linkser' dan Amerika.

Ik hoop dat Obama wint. Dat Clinton wijffie vind ik een vervelende heks.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-02-2008 13:07 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Bedankt voor de inbreng.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 16-02-2008 14:34 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Hier een loze kreet van mijn kant. Het interesseert me geen bal. Elke scheet en elke traan krijgen we te zien op elk journaal, ik word er een beetje moe van. Tot zover mijn inbreng. Roger out.

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 16-02-2008 14:43]


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-02-2008 14:49 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Als echt alle negers daar zouden gaan stemmen lijkt het me een uitgemaakte zaak wie het wordt.


Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 16-02-2008 15:00 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

In principe maakt het niet uit wie er president wordt, de machtige lobbygroepen in Amerika zullen zoals gewoonlijk de koers grotendeels bepalen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-02-2008 16:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2008 14:49 schreef mental het volgende:
Als echt alle negers daar zouden gaan stemmen lijkt het me een uitgemaakte zaak wie het wordt.
Het negroide deel van de bevolking van de V.S. is volgens mij nog geen 20%.

12,3 volgens Wikipedia.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-02-2008 16:35 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2008 16:33 schreef kwelgeest het volgende:
Het negroide deel van de bevolking van de V.S. is volgens mij nog geen 20%.

12,3 volgens Wikipedia.
Ah ? Nou ja, het latino gedeelte is ook redelijk met hem mee had ik het idee, dus het zal em wel lukken als ie die ook echt meekrijgt.


Fuck the world and fuck you


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-02-2008 12:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2008 16:35 schreef mental het volgende:
Ah ? Nou ja, het latino gedeelte is ook redelijk met hem mee had ik het idee, dus het zal em wel lukken als ie die ook echt meekrijgt.
De Latino's bevinden zich in't Hilary kamp.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-02-2008 12:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2008 12:53 schreef kwelgeest het volgende:
De Latino's bevinden zich in't Hilary kamp.


Bevonden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 05-06-2008 16:44 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Zozo, die Clintons zijn ook geen lieverdjes!

http://video.google.nl/videoplay?docid=-7253575024699880894&q=source:017022329087883847971&hl=nl

Of moet dit in het grote conspiracy topic?



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-06-2008 16:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2008 14:49 schreef mental het volgende:
Als echt alle negers daar zouden gaan stemmen lijkt het me een uitgemaakte zaak wie het wordt.


en dat terwijl obama evenveel blank als zwart is.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-06-2008 17:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2008 16:56 schreef attila_de_hun het volgende:
en dat terwijl obama evenveel blank als zwart is.


het Michaël Jackson syndroom!

veel geld verdienen, succesvol zijn en toch pedo blijken


signature


Depraved ini
Usericon van Depraved ini
Posted 31-08-2008 12:42 by Depraved ini Wijzig reactieProfiel van Depraved iniQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity




Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 31-08-2008 14:50 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Meer mensen die zich ergeren aan dat Obama dweperij bij de NOS? Te gênant voor woorden.


SQT
Usericon van SQT
Posted 31-08-2008 15:46 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 31 augustus 2008 12:42 schreef Depraved ini het volgende:
Ron Paul for president.

Hij wordt overal doodgezwegen in de media...

Is dat die groene? Die heeft de komende vijftig jaar sowieso nul kans, dus waarom zou hij meer aandacht krijgen dan nu?
quote:
Op 31 augustus 2008 14:50 schreef Lionheart het volgende:
Meer mensen die zich ergeren aan dat Obama dweperij bij de NOS? Te gênant voor woorden.

Dat begrijp ik ook niet helemaal. Wat is het idee daar eigenlijk achter, er was vroeger toch gewoon een programma over de gehele verkiezingen?
Daarbij boeit het niet, eventueel voor die honderd Nederlandse Amerikanen die mogen kiezen, en die zullen het verschil niet maken.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-08-2008 15:58 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

En van de NPS dan?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-08-2008 16:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2008 15:46 schreef SQT het volgende:
Is dat die groene? Die heeft de komende vijftig jaar sowieso nul kans, dus waarom zou hij meer aandacht krijgen dan nu?



Nee. Ron Paul is een libertaire republikein. Dat was in principe mijn man. Maar hij trok zich terug toe nduidelijk was dat McCain de nominatie zou krijgen.

Er is ook een kadidaat van de Libertarian Party, Bob Barr. Maar die maakt weinig kans al denk ik dat hij dit keer een of twee staten zou kunnen pakken.
quote:

Dat begrijp ik ook niet helemaal. Wat is het idee daar eigenlijk achter, er was vroeger toch gewoon een programma over de gehele verkiezingen?
Daarbij boeit het niet, eventueel voor die honderd Nederlandse Amerikanen die mogen kiezen, en die zullen het verschil niet maken.


Het boeit in die zin wel dat de ontwikkelingen in bepaalde landen VS, China, Rusland, Brazilië direct invloed hebben op wat hier gebeurt. Als is het maar om zoiets basaals als de prijs van brood.

Het is wel genant dat al die Obamafielen bij de publieke omroep gemeenschapsgeld verkwanselen aan het promoten van hun lieveling. Dat de publieke omroep weinig objectief is, wist iedereen, maar dit slaat eigenlijk alles. Hun taak is informeren en tenminste de schijn van objectiviteit op te werpen. Zelfs dat laatste doen ze al niet meer.

Kijk, als het een commerciele zender is, vind ik het prima. Laat ze maar Obama, McCain, Barr, Josti of wie dan ook steunen en promoten. Een publieke omroep zou dit echter nimmer mogen doen. Maar ja....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 31-08-2008 17:15 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

Obama, zo overdreven, een echte hype. Ik kan ook verkondigen dat ik verandering ga brengen, maar het ook doen dat zal wel wat anders zijn. Ze denken in de USA haast dat hij de nieuwe messias is. Geef mij maar McCain!


Verlekkerd op dood metaal


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-08-2008 17:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Wow die Ron Paul lijkt mij echt wel een goede kandidaat, jammer dat er niet veel meer voor hem in zit.

k vraag me af of hij echt gelijk heeft over de monopolie van de monetaire fondsen, en de olieverdragen als oorzaak van oorlog met Irak en komende oorlog met Iran, maar ik heb er wel erg veel vertrouwen in.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SQT
Usericon van SQT
Posted 31-08-2008 17:54 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 31 augustus 2008 16:48 schreef Chelman het volgende:
Het boeit in die zin wel dat de ontwikkelingen in bepaalde landen VS, China, Rusland, Brazilië direct invloed hebben op wat hier gebeurt. Als is het maar om zoiets basaals als de prijs van brood.

Dat begrijp ik, maar ik bedoel voor de stemming zelf. Uiteraard zullen meer Nederlanders nu sneller de kant van Obama kiezen, al verwacht ik dat de meerderheid dat al wel deed.

quote:
Het is wel genant dat al die Obamafielen bij de publieke omroep gemeenschapsgeld verkwanselen aan het promoten van hun lieveling. Dat de publieke omroep weinig objectief is, wist iedereen, maar dit slaat eigenlijk alles. Hun taak is informeren en tenminste de schijn van objectiviteit op te werpen. Zelfs dat laatste doen ze al niet meer.

Kijk, als het een commerciele zender is, vind ik het prima. Laat ze maar Obama, McCain, Barr, Josti of wie dan ook steunen en promoten. Een publieke omroep zou dit echter nimmer mogen doen. Maar ja....

Inderdaad apart en erg jammer. Eigenlijk moet ik het programma eens een hele aflevering lang kijken, dan kan ik er pas echt een oordeel over vormen.
(Tussen haakjes, stel dat ik Amerikaan zou zijn, dan zou Obama waarschijnlijk - in dit geval - wel mijn stem hebben. Dit is echter nu niet het onderwerp van discussie.)

quote:
Op 31 augustus 2008 17:15 schreef MetalViking het volgende:
Obama, zo overdreven, een echte hype. Ik kan ook verkondigen dat ik verandering ga brengen, maar het ook doen dat zal wel wat anders zijn. Ze denken in de USA haast dat hij de nieuwe messias is. Geef mij maar McCain!



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-08-2008 18:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2008 17:15 schreef MetalViking het volgende:
Ze denken in de USA haast dat hij de nieuwe messias is. Geef mij maar McCain!


Wie denkt dat? Hij heeft ongeveer 1% voorsprong op McCain in de peilingen en dat terwijl de populariteit van de Reps nou niet echt bepaald op een hoogtepunt staat.

In Nederland denkt de linkse 'elite' dat hij een nieuwe messias is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Depraved ini
Usericon van Depraved ini
Posted 31-08-2008 18:49 by Depraved ini Wijzig reactieProfiel van Depraved iniQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

quote:
Op 31 augustus 2008 17:28 schreef ElitE het volgende:
Wow die Ron Paul lijkt mij echt wel een goede kandidaat, jammer dat er niet veel meer voor hem in zit.

k vraag me af of hij echt gelijk heeft over de monopolie van de monetaire fondsen, en de olieverdragen als oorzaak van oorlog met Irak en komende oorlog met Iran, maar ik heb er wel erg veel vertrouwen in.


Yep, Ron Paul zegt wat er echt gebeurt en wat er beter zou veranderen, maar daar hebben de internationale bankiers niets aan ...

Politiek is slechts een dekmantel voor wat de rijkste, invloedrijkste personen (=elite) op deze aarde willen...

Die Obama zal zowizo winnen me dunkt.
En er zal niet veel veranderen. "the war on terror" zal blijven doorgaan...
De dollar zal crashen en de "amero" zal de nieuwe munt worden voor de VS, Canada en Mexico. Net zoals in Europa de euro (die met de dag ook minder en minder waard blijkt te worden...)
Alles is al getekend en geregeld achter gesloten deuren.
Het is enkel een kwestie van tijd.


Er bestaat een goed gezegde:

"waar de waarheid niet vrij is, is de vrijheid niet waar"




[Dit bericht is gewijzigd door Depraved ini op 31-08-2008 18:50]



Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen