|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
2x gezakt, toen even gestopt (4 maanden) omdat ik het financieel niet meer trok. Weer begonnen en in een maand afgemaakt http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: o en: In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: tis wel een duur grapje inderdaad, zeker als je ook nog zakt... ik ben blij dat ik m ook in mn zak heb, zelfs al kan ik momenteel helaas niet rijden ivm defecte motor... ben trouwens ook 1 keer gezakt, gelukkig was t allemaal niet zo heel verschrikkelijk duur. en, al plannen voor een stalen ros? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ach so, ik heb van die periode enkel wat nummers samen met Karl Renau. Als je 'Butterfly' nog niet hebt/kent moet je die zeker ook gaan luisteren, dat is hun beste naar mijn mening. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Gevonden in een envelop op de deurmat: Fluisterwoud - Langs galg en rad Leviathan - 10th sublevel Leviathan - Massive conspiracy against all life * Nihil Nocturne - Entheogen * CD text zegt Lurker of Chalice ipv Leviathan... |
|
Nieuwe dvd speler Het is de lichtinval ;') |
|
quote: De oorspronkelijke bedoeling was ook dat hij als Lurker of Chalice uitgebracht zou worden. Bij mij geeft hij wel gewoon Leviathan aan trouwens. |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
jaja cd beursje utrecht.. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ik heb gehoord van dat verhaal, maar toch vreemd dat cd-text "Lurker of Chalice" aangeeft. Ik heb trouwens de digi via Dis-Order. Misschien meerdere versies in omloop? |
|
Nieuwe pc besteld |
|
quote: Ik heb ook die digi, maar het komt wel vaker voor dat het fout word weergegeven, ik heb dat ook al met andere cd's gehad. Maar cd-text gaat ook gewoon via CDDB dan? |
|
quote: Hehehe. Nee, het is de tekst die wordt weergegeven door de cd-speler van mijn stereoset (Overigens laat niet elke cd-speler tekst zien). De cd-speler leest de informatie rechtstreeks van de CD. Dus internet komt er absoluut niet aan te pas. |
|
quote: O dat ja, is bekend ja hehe |
|
Nieuwe Nike Air Max Classics. |
|
quote: Godver man... En ik maar typen... |
|
een doos buttons In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
W00t eindelijk de Messiah LP Extreme Cold Weather gevonden in rood vinyl! Nu heb ik hem in zwart, blauw en rood Zenial |
|
Eindelijk Psalms of Extinction van Pain gekocht. |
|
|
|
DVD earth Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: |
|
quote:ghegh, ik kom nèt achter de tv weg waar die reclame op was. -net nog boodschappen gedaan [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-04-2008 19:41] |
|
quote: Gaaf, ik wil hem ook! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |