|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
een seizoenskaart voor de apenheul |
|
quote: En klaar: Het is de lichtinval ;') |
|
Brute plant! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Een heel ienimienie plantje idd Het is de lichtinval ;') |
|
Twee pizza's tonno, 600 gram pure chocolade, twee blikjes Fernandez en een fles Coca Cola. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 12-04-2008 19:10] |
|
quote: Welke kleur?!! Dat is heel belangrijk voor mij om te weten! Toch niet groen?!!?? |
|
Ingredienten voor een zelfgemaakte pizza.. top that schaep Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
3 kaartjes voor Meshuggah + Dillinger Escape Plan + Between The Buried And Me. 2 kaartjes voor Arch Enemy. Himsa - Summon In Thunder Cavalera Conspiracy - Inflikted Massive Attack - Collected Porcupine Tree - Fear Of A Blank Planet Antimatter - Leaving Eden Portishead - Dummy Anathema-shirt |
|
quote:waarom zelf maken als een ander het beter kan. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dát zijn de bureaustoelen voor bij den pc, hiero staat er 1 bij elke pc, heerschdingen! Mooi meubel ook! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-04-2008 20:04] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Massage olie karekollekes scampies gambes st jacobsschelpen boek F1 zalmgebraad met st jacobsnoten mooie shirts en matchende schoentjes voor mij en AMon signature |
|
quote: Dat vind ik niet. Zelf maken is dik veel lekkerder. Ik heb een zalm-brie pizza met pesto en ui gemaakt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Belphegor - Bondage Goat Zombie Deicide - Deicide Enslaved - Eld Swallow the Sun - Hope Kampfar - Mellom Skogkledde Aaser Ahab - The Call of the Wretched Sea Bathory - The Return Faustian Spirit of the Earth |
|
Bier, veel bier. En beerenburg, veel beerenburg.... En nog een stuk of 20 bierglazen gekregen. spelfout weggehaald... |
|
quote: Hij zit ook echt vet relaxt!! Ik kon kiezen uit wit/berken maar zwart/wit staat idd mooier! Het is de lichtinval ;') |
|
Waar heb je die gescoord Kimmey? En kunnen ze ook gespiegeld worden (dwz die open ruimte aan de linkerzijde) |
|
Bier ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik ben dan wel niet Kimmey, maar dat bureau staat bij de Ikea Jan.. en Ja ook spiegelend. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ikea.. Volgens mij kan dat wel maar dan zou je even in de ikea of op www.ikea.nl moeten kijken Het is de lichtinval ;') |
|
Thanks, maybe binnekort eens kijken |
|
Punica Shag Wiet Hasj |
|
quote: Lol@Punica |
|
haha ja, 'Die fruchtige Erfrischung!' tegen mn brakheid. |
|
quote: Brak ja? Gek zeg! Hier ook, klein beetje maar hoor Heb al drie liter water op vandaag, was dorstig |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |