|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nog meer bierglazen... spelfout weggehaald... |
|
quote: |
|
Drugs. |
|
Ride the lightning LP. dus |
|
10 boeken voor 12,50 En een gaaf Ozzy poppetje |
|
70 pleuro kwijt voor reparaties aan de pc. AAARRGGGHH. Fuck the world and fuck you |
|
Auto gewassen Nog meer plantjes gekocht Potgrond voor buiten Potgrond voor binnen lak voor de deuren binnen laksetje autolak spuitbusje boodschappen |
|
Ticket Waldrock Ticket Graspop Ticket Arch Enemy Krat bier Schoenen Genoeg uitgegeven voor vandaag. |
|
quote:Die van AF mogen op een schijfje gefikt worden , kerel. die heb ik nog niet ! je beste aankopen sinds jaren trouwens, man. Fuck the world and fuck you |
|
Meubels voor de kinderkamer besteld. Chekc! Kamer wordt verder Tweety style en dus: Tweety Plaatjes Tweety Lamp De vrouw is aan het schilderen geslagen: Een zooi kinderkleren gekocht en gekregen (dit is volgens mij nog geeneens de helft haha): Een broek voor als het een jaar oud is : En natuurlijk het allergaafste, een kinderwagen (Stokke Xplory): Plus nog een zooi toebehoren, badjes, dingetjes, Joost mag weten wat. In ieder geval ben ik een aantal duizendjes armer haha. Nu even kijken of ik die wagen kan motoriseren. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 29-03-2008 19:03] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Daar krijg je straks kinderbijslag voor terug |
|
quote: Haha..het eerste jaar kinderbijslag is niet eens genoeg om mijn kinderwagen te financieren. Bovendien krijg ik het niet, ik krijg gewoon mijn zuurverdiende geld terug wat ik eerder aan de fiscus heb moeten afstaan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nieuwgrieks woordenboek Fles Balvenie 12 years Hatsjikidee! |
|
quote: Schoonmaakkosten? |
|
nieuw toetsenbord is goedkoper .. |
|
Spongebob ..The movie Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ik wist niet dat jij ook een gelduitgevende kant had Chelman Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ik ben geen Jood. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gekregen: The Police - beste nummers Gekocht in Parijs: Een zwarte baret Asbak+Aansteker met toeristische atracties erop voor WR Savatage Hoodie [Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 29-03-2008 21:04] |
|
In bestelling staan: Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Net uit eten geweest met pa en ma: -veel bier -Irish Coffee -Pizza Bacco (met van die hompen Italiaanse worst ) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
m'n eerste gitaarstandaard in 30(!) jaar op de gitaarbeurs in Veenendaal... En een fender gitaarband 20 eurotjes bij elkaar Herman van de bakker |
|
Nog wat dvd's in de bestelling staan: Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Dat ziet er allemaal echt te slecht uit. :') |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |