|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Werkt niet, trust me ... RidM is er weer ... |
|
Ik heb 'm gespot ja, vermakelijk en vermoeiend tegelijk. Zó jammer. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
SAHG 2 Blackfield |
|
Huis "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Nice! Net een basgitaar op ebay voor 61,50 Heb ik eindelijk alle middelen in huis om herrie op te nemen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
neem je op met een basgitaar ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Waar? |
|
quote: Nee, ik kan nu óók bas opnemen. *waarom leg ik dit uit...* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
@ jenje: [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 08-04-2008 22:19] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Veel vreten, ik sluit me op in me huis en de mensheid kan de tiefus krijgen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: maar het kan wel alleen denk ik dat het heel vreemd zal klinken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hoog in het noorden... Stiens. Helemaal top, financieel even rondmaken, maar aangezien het een koopje is vergeleken met mijn huidige huis gaat dat helemaal goed komen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Sint Anaparochie? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hehehe ja, huizen kosten in die regio geen ruk. Mooi man. Nu nogn een cursus Fries |
|
quote: Da's om de hoek... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Echt, ze geven ze bijna gratis weg! Hahahaha, je verkoopt in het midden van het land en koopt in het noorden en je bent opeens rijk! Enne cursus Fries? Versta het en spreek het.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Mooi, dat scheelt ... Spreek toch nog geregeld Friezen die amper Nederlands kunnen ... |
|
Pr0n DVD's als cadeautje bij de Videotheek uitverkoop shit. |
|
quote: Die komen helaas ook in de familie van mijn vrouw voor... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Klopt, is misschien wel een idee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Zijn er audities voor de remake van Flashdance? |
|
Een tijdelijke reisverzekering van 6 euro 81. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kinky! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |