|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Leuke achtergrond muziek, Robin. |
|
Bij jou weet ik nooit of je serieus bent of niet. Als je serieus bent, heb je helemaal gelijk. |
|
quote: jij ook al?? mijn pa en vriendin ook! signature |
|
Een vrouw die een slayer nummer zingt, ik weet het niet, hoor. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
|
quote: Als Tori Amos het doet is er niets mis mee anders Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: |
|
quote: Waarom zou je nou een Button van Jensen willen? (of had iemand anders deze al gemaakt?) |
|
Gekregen: DVD met 1,5uur anaal geweld speciaal voor mijn huisgenotes De shit is aan!!!1 |
|
Gekregen: een vouwwagen. Dit jaar dus niet in de tent op vakantie. spelfout weggehaald... |
|
quote: In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Vreid girly Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Boekenkast Daim chocodingen 2 nepbloemen 1 opbergbak afwasborstel koekepan 3 bewaardoosdingen 1 fotolijstje ijsblokjesrubberding voor in de diepvries Ikea! |
|
Cryptopsy - Blasphemy made flesh Venetian snares - Rossz Csillag alatt született No meat is sweater |
|
The Antichrist en The Age of Reason van respectievelijk Nietzsche en Paine binnen. |
|
een pakje dual layer dvd-r tjes een verkoper wist me zonder in lachen uit te barsten te melden dat ik wel dvd lezer nodig had die de schijfvan onder en van boven tegelijk leest... ik ben ze maar even in een andere zaak gaan kopen want ik werd bang van die dude... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Xbox 360 Premium met Forza Mororsport 2 en Viva Piñata Mass Effect |
|
Vandaag gekocht: Metallica - Reload Metallica - St. Anger Besteld: Terror - One with the Underdogs Terror - Always the hard way Ramallah - Kill a Celebrity Gekregen: Gele Lacoste polo |
|
quote: Ja, ja, dat taboe is allang doorbroken hoor. No worries! :D Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: ... eentje met sterretjes... |
|
Gears of War Xbox 360-controller |
|
schaep = pimpin? flink met t geld aant strooien jij "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Zonet gekocht : 1 patat pinda, groot, 1 frikandel speciaal,en 2 broodjes kroket. Fuck the world and fuck you |
|
Fles zwarte vodka en een fles redbull black fly ftw Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |