![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
-iets kleinigs voor Cadavertje dr afscheid- ![]() ![]() |
|
quote: Ik ga gezellig met Ralph slapen alst goed is ![]() En nee hoeft niet, maar tis wel iets.. nouja, je zult het wel zien hehe. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Verjaardagscadeau's: -Thee set -DVD Sleeper Cell -Geld -Plantje -Bureaustoel + ondermat -Tegoedbon dat ik 12 april bij de ikea mag shoppen Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Een credit card en een APK-keuring. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
En net een Girly van Shining van Burzum ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Terror - Always the hard way (ja nog een keer ![]() Leviathan - Massive conspiracy against all life Skepticism - Stormcrowfleet Shining - V: Halmstad - Girlie Nu moet ik echt even kappen met zooi bestellen, tering ![]() ![]() |
|
Ehhh hoezo die Terror twee keer ? vin je m zo tof dat je m dubbel wilde ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Speciale actie bij Displeased voor 6 euro. Kan hem wel weer ruilen of misschien geef ik hem wel aan jou als je eens niet zo zeikt!!11 ![]() ![]() ![]() |
|
Dat zou gaaf zijn want ik heb m nog niet.... Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ok, moet dan wel even wachten tot NL store hem komt leveren want die gasten zijn fucking sloom, wacht al twee weken op die cd van Earth ![]() Maar vooruit dan maar hij is voor u. ![]() |
|
Yoo, top man. enne check je mail even man hehe Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Je heb al mail terug. ![]() |
|
Dismember - Dismember Draconian - Turning season within Kingdom of Sorrow - Kingdom of Sorrow Leviathan - Massive conspiracy against all life Mord - Necrosodomic abyss Septic Flesh - Communion Virgin Black - Requiem fortissimo Prostitute Disfigurement - Descendants of depravity Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Als ik vandaag nog langs de winkel kom haal ik Skate en The Orange Box. ![]() ![]() |
|
Vader - The Art Of War (Shirt) Obituary - Frozen In Time (Muismat) Immortal - Battles in The North Kronieken van Narnia (7 delen in één boek) DVD Gangs Of New York laatste Aardschok Verlekkerd op dood metaal ![]() |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
mooi, t blad stopt? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Laatst uitgebracht hé ![]() Verlekkerd op dood metaal ![]() |
|
Neusspray, hoestpastilles, vitaminemeuk, fruit, zakdoekjes.. Verkouden zijn zuigt harrrd. ![]() |
|
quote: Goed bezig ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |