|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, metalliefhebbers zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. |
|
De gemiddelde metalliefhebber tovert sowieso al een :')-uitdrukking op het doorsneegezicht, dus van in anus gepropte frikandellen kijkt men allang niet meer op, vermoed ik. |
|
Rotten Sound - Cycles Disfear - Live The Storm Johnny Cash - 3cd box verzamelaar (oude shit) SD Card 2gb |
|
ER zit momenteel in Parijs, dus in plaats van haar vuist doe ik het even met deze jongen. |
|
ja zij zal m niet nodig hebben tussen al die gasten dar in parijs... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Precies! |
|
quote: Totdat ze je "for granted" nemen en liever voetbal gaan kijken? |
|
De meest briljante kruidenthee die ik in tijden heb gedronken. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ah, daar heb ik de verbandsmaak-versie van gedronken! Suck my piss |
|
WEEioehEDyu huh schapkd3d Suck my piss |
|
Je snapt er niets van. |
|
ahhh te snel EDIyer12291236 Gejcht beir! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 27-03-2008 1:54] |
|
Umberto Eco - De geschiedenis van de schoonheid Umberto Eco - De Geschiedenis van de Lelijkheid Fokke & Sukke kunnen het niet alleen Een kostuum + das en overhemd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
En hop, een toegangsbewijs voor Neurotic Deathfest. Nu alleen nog even onderdak zien te regelen voor die nachten. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Lenzen. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 27-03-2008 11:04] |
|
Nieuwe kleding 2 zwarte topjes, 1 donkergroene trui, 1donkere gehaakte 'maliënkolder' en een tweetal T-shirts Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
napalm death - suffer the children lawnmower deth - kids in america In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Command & conquer; Generals (voor de pc, 'kkwam er gisteren achter de cdrom kwijt te zijn en dat ding kost nieuw toch niets) 10 lege jewel cases Portishead - Portishead (op aanraden van Burzum) Ardbeg, 10jr 0,7L En voor m'n pa: H. Jansen - Islam voor varkens, apen, ezels en andere beesten; 250 vragen over de islam beantwoord door.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Da's van die arabist die laatst Harry de Winter pwn3de bij Pauw en Witteman toch? Geinige vent wel, moet dat boek ook een keer aanschaffen. |
|
quote:Die ja. Ik heb er zelf een ander boek van hem met een diepgang dat een VMBO'er'm nadoet. Dus ik ben benieuwd of dit wel wat is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ook al geluisterd? |
|
quote: Schaal een op drie? |
|
Ja, zoiets. 4 boeken binnen (Aristoteles - Politics, Nietzsche - Thus Spake Zarathustra, Paine - Rights of Man, Schopenhauer - Wisdom of Life) en 1 cd (Nae'blis - Beyond the Light). |
|
quote: zeer goede aankoop Why doesn't my music get me all the chicks? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |