|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Muurtje maken? |
|
kaartje voor Witch |
|
tis een laptop-stand Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
cd Grieg (Peer Gynt suites) Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Hij ziet er groter uit dan hij in werkelijkheid is. (huhu) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Object may appear larger ... |
|
Alweer 40 bierglazen. Zeer heersend Duits, Belgisch, Deens ,Iers en Nederlands spul spelfout weggehaald... |
|
Arditi – Omne Ensis Impera Death in June - The Rules of Thirds Mz.412 – Macht durch Stimme Rome – Masse Mensch Material Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Oja, en een nieuwe bril besteld [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 09-04-2008 17:05] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
The Freud/Jung Letters binnen. |
|
@metalhead: Die heeft mijn eega ook. Prima apparaat, alleen die tiptoetsknopjes zijn nogal onhandig, regelmatig raak je die per ongeluk aan als je een sms aan het maken bent. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 09-04-2008 17:09] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ow? Moet je ze zelf op volgorde leggen oid? Apart! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Heleboel zooi voor het werk bij de Action, lawaaimakende babyzooi hoera! En voor mezelf oordoppen (nee niet vanwege die zooi, maar voor de festivals, zodat ik kan slapen) en motor olie. |
|
quote: :') !! |
|
quote: Haha, ja dat is was wel even wennen. Gaat steeds beter Ook fijn dat ik 'em nou aan de pc kan pluggen om bestanden over te zetten (Nee, dat is niet nieuw, weet ik; met mijn oude D600 lukte dat nooit ) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Starship Troopers van Robert A. Heinlein. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: hehe ik ken nu ook al 4 mensen die hem hebben, maar ik kan ook niet overweg met die toetsjes. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mooi groen is niet lelijk. :') |
|
Kinderschoenen. XD |
|
^) Geen idee wat het betekent. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Idd, en nog lelijk ook. koop dan adidas! Fuck the world and fuck you |
|
Ik zeg Lacoste |
|
Ja ik heb ook weer es wat gekocht.... Glorior Beli - Manifesting the raging beast Sjodogg - Landscapes of disease and decadence Leviathan - Manifesting the raging beast Inarborat - Inarborat bevalt erg goed allemaal. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Gaaf! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |