|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een nieuwe pleebril |
|
Joy Division - Best of album Lifelover - Erotik Sunn O))) - Black One Thy Light - Suici.de.pression Demo tape Leviathan - Howl Mockery At The Cross Old Stinging Mental Wounds Still Raw and Fucking Bleeding |
|
So nice Stephan!! Jij hebt volgens mij echt geld teveel. Vinterriket - Gebirgshoehenstille Suici.de.Pression |
|
nee een baan Old Stinging Mental Wounds Still Raw and Fucking Bleeding |
|
Kaartje voor Hellfest 6 pack Hoegaarden Zonnebril |
|
een hele grote reistas voor volgende week |
|
quote: |
|
quote: Van Clarion dus. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Bij de nieuwe Metalzone-winkel in Dordrecht gekocht: Cavalera Conspiracy - Inflikted Origin - Antithesis Heidevolk - Walwalla Wacht In Mourning - Shrouded Divine Warbringer - War Without End Flogging Molly - Float Zimmershole - When You Were Shouting At The Devil Septic Flesh - Communion Children Of Bodom - Blooddrunk Moonsorrow - Viides Luku-Hävitetty |
|
nieuwe pantoffels horlogebandje zooi om te klussen |
|
De deluxe edition met een dvd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Niet gekocht, maar gekregen: oud skateboard van een vriend |
|
15 watt lampje 2x AAA batterijtjes ongesteldheidskurken een setje goede pennen het is me weer wat.. |
|
Bier en vreten. Voor vanavond tijdens het pokeren: blauwe Chimay, Brugse Zotte, Donkere Kasteel en Leffe Dubbel spelfout weggehaald... |
|
Shag ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Waldrock kaartje Nieuwe telefoon: I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: en dan zeggen ze dat ik praat alsof ik een vent ben, nou jij bent erger Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Epson printer/scanner ding Asassins creed Bioshock |
|
Een grasmachine. Tja, je moet wat met je geld. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Een grasmachine? Wat is dat precies? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
dat is denk ik de belgische variant op een grasmaaier. alleen deze plant gras ipv maaien Je moeder. |
|
quote: We have a winner! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: dat verandert alles in gras!! alle GFT signature |
|
Ik hoor net dat de kaarten voor Meshuggah, Dillinger escape plan en Between the buried and me binnen zijn I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |