|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Eerder verweer tegen het bevooroordeelde gezever over Vista in het algemeen |
|
quote: Windows zelf heeft toegegeven dat Vista niet is wat het had moeten zijn. Met andere woorden: ze vinden zelf dat het product onvoldoende is. Dat jij er geen problemen mee hebt, zegt natuurlijk niks over een grote groep (die groter is dan statistisch verklaarbaar met een normaal OS) die er wel problemen mee heeft. |
|
quote: Volgens mij ken ik iemand die hetzelfde probleem had, en dat was een virus. |
|
quote: Nee, het is absoluut niet herstarten. We hebben hier inderdaad een Windows variant, XP. K snap er echt niks van. & Ziona: oei, dat zou niet best wezen, want de virusscan (AVG) geeft niet aan dat we een virus hebben. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Jeeh, donderpuppie is ook weer uit zijn babyslaapje ontwaakt. Moet je je kleine zusje niet gaan pesten? Of is die jou de baas? quote:Het enige wat ik wil zeggen is dat er een verschil is tussen niet geworden zijn wat er van verwacht werd en volledig bagger zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 13-07-2009 21:11] |
|
quote: Is geen virus, is hardware of BIOS. Check je bios op wake-on LAN of wake-on USB o.i.d. (uitschakelen dus) of je hardware heeft een defect. Succes. |
|
Vista was gewoon een poging om wat gebruikersgemak betreft dichterbij Osx te komen, dat is niet gelukt, Vista is eerder een overgangsversie geworden.. 7 heeft hoge verwachtingen bij mij iig. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik ben benieuwder naar ChromeOs, de volgende stap in world domination voor de grote G |
|
quote: Dat gezeik met die OS-kutsystemen. Het probleem met een OS is, dat het eigenlijk zo onopvallend moet zijn als mogelijk. Je moet eigenlijk niet doorhebben dat het er is. Maar microsoft wil verkopen en geld verdienen. Dus gaat het constant over NT, XP, 2000, Vista, 7.... Ik wil er geen fuck mee te maken hebben! Ik wil gewoon dat die computer het doet als ik hem aanzet en aanBLIJFT! That's it!!! Hoe simpel moet het worden??? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: as simple as eating an apple! |
|
Oh nee, ik ga mijn ziel niet aan een andere duivel verkopen! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
jij wil het simpel... ik bied je de oplossing en dan nog is t niet goed... feit blijft dat een computer zo kut is als zijn gebruiker (en dan al die kutgebruikers een pc hebben) |
|
Denkfout. De OS moet zo simpel en onzichtbaar zijn, dat werkelijk elke mongool ermee kan werken. Dat een bedrijf na 30 jaar ontwikkeling dat nog steeds niet voor elkaar krijgt zegt meer over hun marketing kwaliteiten dan hun programmeur-skills. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: dat is inderdaad een behoorlijke denkfout van je natuurlijk ligt dat niet aan de marketing, die marketing zorgt er deels voor dat de programmeurs wegkomen met hun geklootzak |
|
Gast dat zeg ik. En wat ontzettend fijn voor je dat jij zoveel weet over besturingssystemen en hoe de wereld in elkaar zit. Maar je denkfout toegeven zit er niet in. Hoe pedant. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Programmeurs? Als programmeurs over functionele zaken (zoals een user interface) gaan, dat gaat per definitie fout... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Idd, die houden een totaal andere logica op na dan een simpele gebruiker. |
|
Yo mensen, de laptop van m'n moeder heeft net een grote update gehad (ServicePack 1 Vista). Alles werkt naar behoren, alleen is de muis erg beweeglijk (lees:knipperend) en blijft het "wacht"symbooltje ook constant knipperen (het cirkeltje dus). Heb em reeds opnieuw opgestart, helpt niet. Iemand suggesties/oplossingen? Alvast bedankt [/mega-n00b] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
er is iets raars aan de hand met mn computer (intel pentium, 2 jaar oud). Om de haverklap is het "poef", blauw scherm en gaat ie uit. Hij begin dan soms ook heel hard te piepen.. Paar maanden geleden deed ie dit ook al, alles opnieuw geinstalleerd, toen ging het even goed, maar nu begin ie dus weer.. wat kan er aan de hand zijn? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
voeding? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:INstellingen pointers muis eens doorlopen en eens op standaard zetten en daarna weer aanpassen naar eigen smaak zou wel eens kunnen helpen |
|
quote:Koeling? |
|
quote: Pak de handleiding van je moederbord (of download die) en zoek op wat de piepjes betekenen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Gezien de leeftijd wel de eerste verdachte IMO. Maak je je fans wel eens schoon? Zeker met huisdieren echt essentieel Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |