|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
64 bit? |
|
32 bit? |
|
Retail? |
|
gedownload of aangeschaft ??? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Heb de home premium full versie gekocht. Heb vista 32 bit geupdate. 64 ooit nog een proberen maar eerst dit zo eens proberen. Ziet er iig erg strak uit, installeren ging soepel en draait ook soepel, gebruiksgemak is beter enkele dingetjes zijn wat wennen maar vind het voorlopig een vette vooruitgang |
|
ik heb dus mn laptopje gekocht, heel leuk, met windows 7 enzo. ben best onder de indruk van windows 7, maar ik heb 1 klein probleempje; elke keer wanneer ik een explorer venster afsluit krijg ik een foutmelding: Internet explorer has stopped working. A problem caused the program to stop working correctly. Windows will close the program and notify you if a sollution is available. beetje vreemd... :S soms krijg ik dan ook nog een runtime error maar natuurlijk als ik m wil hebben krijg ik m niet iemand enig idee wat dat is? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Klinkt als een typische Microsoft eigenschap: stating the bloody obvious. Nogal wiedes dat IE niet meer werkt zodra je 'm afgesloten hebt. En gewoon Firefox downloaden, IE is waardeloos. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: of Google Chrome . Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Ook Windows 7 erop gepland, ziet er goed uit tot nu toe. Alleen doet mijn Motu 8282 mk2 het niet meer via de firewire; oude drivers :-(. Iemand een adressies voor een voordelige fire-wire kaart met Vista/WD7 drivers met TI chip!? |
|
quote:BS |
|
IE volgt de standaarden niet goed genoeg, FF meer. Ik moet wel zeggen dat IE8 eindelijk wat beter is in het volgen van standaarden waardoor het ontwikkelen voor IE een stuk fijner is geworden. Daarbij is IE een pak slomer, kan minder goed met Javascript omgaan en rendert hij fonts belachelijk slecht als je het vergelijkt met andere moderne browsers zoals FF. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wellicht is de XP mode wat voor je? Standaard feature van windows 7 Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Kijk even in je event log. Gezien de leeftijd van windows 7 is de kans groot dat je een driver hebt ergens die nog niet helemaal compliant is. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: En hoe draagt dit bij tot de discussie? <wr> :') </wr> Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Discussie? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Hij wil gewoon zeggen dat je niet constructief bezig bent Spectre |
|
Vanavond ook Windows 7 geinstalleerd, bevalt erg goed tot nu toe. Wat wel erg raar is: http://social.answers.microsoft.com/Forums/en-US/GettingReadyforWindows7/thread/6f912ddb-139e-445a-89fe-863c6aebb510 En bij mij bleek die map dus inderdaad na de installatie ook gewoon volledig gedeeld |
|
Ik wil dat het LAN IP adres van mijn router valt in het subnet van mijn modem. De subnet-maskers zijn beiden gewoon 255.255.255.0. Het IP adres van mijn modem is 192.168.1.254 en het LAN IP adres van mijn router is 192.168.1.1. Moet ik dan nog iets veranderen? |
|
Staat goed zo. |
|
Dankjewel! |
|
Just wondering: Weet iemand toevallig of het mogelijk is om een PS2(Scart, dan wel RG aan te sluiten op een tft pc-monitor (DVI uitgang)? |
|
Waarom zou het niet kunnen.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Eerder een vraag van waarom je het zou willen dan of het zou kunnen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
De waarom vraag is vrij simpel. Ik kan gamen op een tv'tje van 17" of een tft van 23" X-box 360 hangt al aan de tft, dus vroeg me af of dat ook met de PS2 kon. Zijn nog tal van games die ik moet uitspelen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |