|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat dat wel hoort, mijn hardeschijf maakt ook zo'n herrie. |
|
en jij hebt dezelfde? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Nee. |
|
Kan geen windows 7 driver vinden voor me soundcard. Zit nu al 2 dagen te luisteren naar die k****r herrie van me nieuwe harde schijf Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Zit niet zo te zeveren jong. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Mijn HD is erg stil .. wel fijn hoor .. een stille hd, hij zou toch maar de hele tijd rammelen .. |
|
heb ook een spinpoint, draait hier fluisterstil. Externe schijven maken altijd meer herrie, vaak gebrek aan isolatie. |
|
Pfff ik zit op XMS en probeer een Sitecom router te installeren voor een netwerkje. Drivers geinstalleerd.. Een nieuw kabeltje ertussen gegooid; Geeft ie de melding dat een van de netwerkkabels niet is aangesloten: lampje knippert wel voor ontvangst maar hij geeft t niet door naar de pc. Stekkertje eruit en erin gedaan..helpt allemaal niets.. Ik begrijp via wat zoeken dat Sitecom routers nog wel eens een probleem hebben met het configureren vh ip adres? Weet iemand wat de oplossing kan zijn? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-11-2009 8:52] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Iemand ervaring met dit soort toetsenborden? http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices/4740 Zijn er meer merken die van die dingen met verlichtte toetsen aanbieden? Zijn ze hun geld waard? Edit: Ja, ik zou een lamp boven mijn toetsenbord kunnen hangen maar ik houd niet van al teveel lichtval op mijn beeldscherm. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-11-2009 12:24] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik heb een verlicht toetsenbord, erg prettig .. |
|
Hier geen ervaring met verlichte toetsenborden, maar wel met Logitech toetsenborden... quote: |
|
Moet wel zeggen dat ik sommige logitech's vervelend ingedeeld vind qua toetsen, heb zelf de G11, erg customizable erg prettig. |
|
Mwah, die grote Delete knop was ik zo aan gewend. Ik ben iig tevreden met mijn wireless MX-3100 set. |
|
quote: Daar hoopte ik al op. Dat werken in halfdonker is soms een ware aanslag op mijn ogen. Komende week maar eens even kijken naar zo'n speeltje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Logitech Illuminated Keyboard, plat, strak en verlicht: |
|
Ik vind em wel erg plat, hij is wel met pootjes hoog te zetten? Verder wel mooi namelijk .. |
|
ik hou van plat, heeft pootjes, staan ook uit. Is allemaal persoonlijk. Wil ook laptop toetsen nl., werkt rustiger. |
|
Pff, ding is me wel wat duur bij the wee 90 euro .. |
|
is wel tevens voor mijn werk hè? Ding heeft mij overigens 65 pleuro gekost. Zie genoeg mensen bezuinigen op zo'n ding, net als de muis, maar waarom? Dit zijn je tools, moeten wel prettig werken. Net als de rest van je pc overigens..... |
|
Je moet dat ook niet bij Logitech zelf bestellen. Bovenstande tobo is er al vanaf zo'n 60 euries... |
|
quote: Treu, heb zelf dus een G11 en een MS Natural wireless 6000 muis, waren beiden niet echt goedkoop. Heb van die muis ook erg vele plezier. Ook goed alles zelf in te stellen, erh prettig |
|
Nooit meer een muis voor mij. Ik zweer bij mijn optische trackball van Logitech. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja, die gebruik ik ook, veel fijner dan een muis. Hoewel die ook aangesloten is, maar puur voor het gamen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Vind ik ook, ben erg tevreden met mijn trekbal Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |