|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Virtualbox is qua performance ook vergelijkbaar of beter dan VMware. |
|
Als ik op CTRL + ALT + DELETE druk, krijg ik _altijd_ de volgende melding: Windows-hostproces (Rundll32) werkt niet meer Er is een probleem (...) Als ik CAD doe en gelijk op annuleren druk ook, maakt allemaal niks uit. Hoe kan dat? Vista, bij de wee. |
|
quote: google zegt: dat is een melding van Nero Om deze foute te verhelpen moet je 2 bestanden hernoemen in de directory: “C:\Program Files\Common Files\Ahead\DSFilter\” NeVideo.ax -> NeVideo.ax.old NeroVideoProc.ax -> NeroVideoProc.ax.old Nu nog een reboot en het is opgelost Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:doet je wifi het wel dan? |
|
quote:Of je wifi driver. Misschien even opnieuw installeren |
|
Hmmm, raar volgens mij heb ik helemaal geen wifi-driver... Ik zal die USB-driver es in de gaten houden en evt. opnieuw installeren als dit kan. Thx a bunch |
|
Die WLAN in je foutmelding duidt op een wireless verbinding of apparaat. |
|
quote: Heb geen Nero, hehe. Toch thanks. |
|
quote:Ga je Google in twijfel trekken, ja? |
|
Jep. Overigens ineens patsboem opgelost. Heb even dat UAC uitgezet omdat ik iets in cmd moest doen. Sindsdien niets meer aan de hand. Bij het uitvoeren van m'n oplossing is het probleem alweer schluB. Goeie zaak, niets meer aan doen. :') |
|
ß (ctrl-alt-s) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-09-2009 22:49] |
|
Ahja, ik heb een beetje een afwijking alß het gaat om ctrl+alt. |
|
ss mag ook. maar wellicht word je daar voor geband. %) [edidt :s] [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-09-2009 22:51] |
|
:') |
|
quote: Deze error zegt dat een geheugenbewerking mislukt ligt, dat kan aan de software liggen die het geheugen aanroept of aan het geheugen zelf. Die .exe waar naar verwezen wordt is een driver voor een wifi USB adapter (géén USB-driver dus). Die schijn je niet te gebruiken (wat ik uit je posts opmaak), dus ik zou als ik jou was de software voor dat wifi apparaat maar deinstalleren. Daarnaast zou ik ook een geheugentest doen, al is de kans klein dat het daar aan ligt. Als je geheugen echt fokked was zou je dat vaker merken. Maar het risico wil je niet lopen, denk ik, want het kan uiteindelijk je Windows behoorlijk verneuken. Zie hier voor testsoftware (onder free download): http://www.memtest86.com/ Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Overigens is de kans dat het aan het geheugen zelf ligt bekant verwaarloosbaar ten opzichte van de kans dat het een softwarematig probleem is. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: quote: Is dat zo, ja? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: verwaarloosbaar << klein Ik snap nooit waar die masochistische neiging vandaan komt om alle onwaarschijnlijke dingen voor de zekerheid ook maar ff te checken. Maar dat kan aan mij liggen. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 09-09-2009 10:55] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nou ja, ik weet niet waar Jelle nog meer last van heeft dus ik liet met klein nog open dat het ook meer dan verwaarloosbaar kon zijn (verwaarloosbaar C klein). Verder meldde niemand iets over het geheugen zelf en het lijkt me handig dat Jelle in de gaten houdt of er meer geheugen-gerelateerde fouten optreden. Bij mij presteerde één kapotte DIMM het om vanaf het moment dat symptonen verschenen m'n windows binnen een week te verneuken Je hebt gelijk, als er verder niks is, is de kans verwaarloosbaar klein. Ik overdreef wat. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ja dat is ook niet zo raar. Elke keer als een stuk data in dat geheugen is geweest en weer wordt weggeschreven naar schijf dan is binnen de kortste keren alle data corrupt. |
|
quote: Alle data is dan wat overdreven, maar inderdaad, er raakte snel voldoende van de cruciale bestanden verneukt Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Op school vaker gezien, en dood om gelachen: Iemand roept: *,,Meneer, de computer wil niet opstarten !'' **,,Steek je usb stick/HDD er dan niet in VOORDAT je de pc aanzet,, rofl.... ik weet niet waarom, maar je post deed me dr'an denken. [Dit bericht is gewijzigd door Waldtyr op 10-09-2009 3:27] neoplasma malignum |
|
quote: Inderdaad zeg.. reuze lachen Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Hoe komt het eigenlijk dat een computer niet opstart als er een USB-stick in zit? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |