|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik weet niet of het er aan kan liggen maar gebruik je de functie AccurateRip misschien? |
|
Snelheid wisselt en verschilt ook per cd. SOms haalt hij 30 de andere keer 3 of 4. Net nog wat vaags ontdekt: als ik test read feature optie kies voor de cd-rom drive dan loopt EAC vast. Start ik hem opnieuw op en begin opnieuw met rippen dan is de snelheid wel goed...met dezelfde cd die ervoor maar 3 haalde. Zo EAC maar eens opnieuw installeren. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 05-04-2010 21:21] |
|
Misschien gewoon even een herinstallatie van EAC doen. |
|
Hehe tegelijkertijd |
|
menschenkennerschpc ik g aeen nieuwe pc kopen, maar genen meer als deze hier ik wil massa's CPU en een goeie geluidskaart, waar moet ik op letten/kopen? signature |
|
Misschien handig om je budget te vermelden! En is de geluidskaart voor normaal gebruik of wil je ook zelf dingen opnemen? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Wat wil je precies gaan doen met je pc? alleen internet of ook gamen? dat scheelt nogal namelijk. |
|
O, gewoon basic, maar geen gamen en geen opnames, budget 1200 euroots maar minder mag ook, ik wil gewoon dat dat blokkeren stopt, en als ik download dan lukt niets anders nog... en 3 applicaties tegelijk en dat spel is zo lam als iets, bvb, word, WMP, downloaden, filmpje kijken, chatten en/of veel gifs kijken en maken, kopiëren en plakken van giga's info tegelijk kunnen doen zou zeer fijn zijn signature |
|
Dat moet met een beetje nieuwe pc allemaal lukken. Zeker voor 1200 euro. Van geluidskaarten heb ik weinig verstand dus misschien dat er iemand anders is die daar een tip voor heeft |
|
of bvb cds branden en ondertussen surfen en powerpoints maken nu flipt dat hier... dat groen moet naar beneden signature |
|
ik heb een crappy pc zeker? signature |
|
Misschien handig om te kijken naar extra geheugen. De 32 bits versie van windows 7 kan maximaal 4GB aan (windows 7 starter maar 2). "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
512 MB geheugen maar? |
|
Het probleem met EAC lijkt verholpen na een herinstallie. Bedankt voor de tips |
|
quote: is dat slecht? extra geheugen kon niet omdat iets met een processor niet meer verkrijgbaar is... of zo... signature |
|
quote: Inderdaad. Zelfs met XP is 2 Gb toch wel aan te raden. @Hypnos: Wat voor processor heb je nu? Overigens heeft tegenwoordig een beetje moederbord audio gewoon on-board erop zitten (en dat werkt meer dan prima). Dus een goed moederbord, een dual-core of misschien wel quad-core processor en 2 a 4 Gb intern geheugen en je kan weer even vooruit. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Met 512 MB is het een wonder dat Windows uberhaupt opstart... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
waar vind je dat terug welke processor je hebt? signature |
|
quote: Configuratiescherm -> Systeem -> tabblad Algemeen Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.40GHz Kloksnelheid 1.80 GHz, 512 MB nu gaan jullie lachen zeker? signature |
|
http://www.cpuid.com/pcwizard.php <- dit vind ik persoonlijk een fijn programmaatje om de hardware uit te lezen. Ik denk dat je misschien meer leven uit je huidige computer kan halen door extra geheugen aan te schaffen (tenzij je gewoon een nieuwe wilt). XP kan tot 3,5 gig aan, maar ik zou voor 2 of 3 rond gaan. Edit: Valt op zich mee, ik denk dat wat extra geheugen scheelt. Mijn PC heb ik een jaar of 7 a 8 bij de Aldi gekocht en die doet het nog steeds voldoende. Alleen wat extra geheugen en een nieuwere videokaart ingestopt. [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 05-04-2010 22:05] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: quote:Dat is niet waar. Windows XP is al 10 jaar oud en in die tijd was 512MB heel normaal. Ligt er maar net aan wat je er mee wil doen, maar opzich is 512MB voor Windows XP al voldoende en 1GB al helemaal. |
|
quote: Maar in de tussentijd zijn we 10 jaar verder... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
het is gewoon klotebeu dat ik hier altijd 10 seconden moet wachten eer een pagina geopend raakt op het net, dat windows 4-5 minuten nodig heeft om af te sluiten... dat het om de * minuten blokkeert of niet reageert signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |