![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
Ja, momenteel even juist wat minder knaken door de aanschaf van een auto + rijlessen, examen, etc. hehe. Gelukkig is het alleen de videokaart, morgen iemand zoeken die er een op voorraad heeft en 'm erin kan zetten. Met een pc zou ik het zelf wel doen, maar met een laptop durf ik het niet aan. ![]() |
|
Vandaag [dinsdag] komt de *admin* langs, degene die het netwerk beheert en bijna altijd een oplossing heeft. Kabels trekken [want de gootjes schijnen er al te liggen], en het netwerk beveiligen, ook geen overbodige luxe lijkt me. Ben het schijt zat om met enorme snelheiden te downloaden [fakking magere 100kb/sec, dat is niet acceptabel]. ![]() ![]() |
|
quote:Ook leuk: Firefox crasht op het moment dat de download wil beginnen.. ![]() edit: en dus hierdoor: quote:Windows p0wn3d zichzelf dus... Goed bezig daar ![]() Iemand 2 product keys hebben? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 18-08-2009 9:13] ![]() |
|
Je kunt DEP uitzetten. DEP doet het over het algemeen wel goed, het kan ook zijn dat je PC een daadwerkelijk probleem heeft waardoor DEP zijn werk gaat doen. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 18-08-2009 9:22] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Oh dat had ik ook. Je kan hem even downloaden met Sunny Java download manager. Keys kan je gewoon aanvragen, doen ze niet zo moeilijk over. Mailtje sturen en hups. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Ik zit er al aan te denken om binnenkort een VMWare licensie aan te schaffen. Knal ik hem daar wel op ![]() Goed artikel over veilig browsen: http://www.macworld.com/article/142329/2009/08/supersafesurfing.html ![]() ![]() |
|
quote: Bij 7 krijg je een zeer goed werkende virtualXP erbij. Waarom dan andersom gaan werken? ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: Je kunt ook VirtualBox downloaden. Volledig gratizzzzzzzzzzzzz.... ![]() http://www.virtualbox.org/ Edit: link toegevoegd. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 23-08-2009 18:11] ![]() |
|
quote:Omdat ik niet rucksichtlos nu al op W7 wil overstappen. Mijn Vista draait volledig stabiel en er wordt ook met klem afgeraden een 1-op-1 upgrade te doen. Ik ga het mezelf niet moeilijker maken dan nodig. En met VMWare wil ook binnen een virtual machine mijn externe Linux webhost nabouwen. ![]() |
|
Dat zou ook moeten kunnen met: quote: ![]() |
|
Let's see ![]() ![]() |
|
Ik heb er hier iig Windows 7 op draaien. Ubuntu heb ik zo ook een tijdje gehad. ![]() ![]() |
|
Dat wordt dus geen W7 voor mij aangezien het 20 augustus geweest is en ik na de eerdere mislukte downloadpogingen van hierboven het verder niet meer geprobeerd heb. ![]() |
|
Ik heb Ubuntu 9.04 op een cd'tje gebrand, maar hij wil niet installeren. ![]() ![]() |
|
quote: Het is niet mijn bedoeling W7 te promoten, al lijkt het daar nu wel op, maar goed. 1-op-1 upgrade werd alleen afgeraden met de Beta niet vanaf RC en de RTM is er ook al. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: :') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Hehe, wat een leuk stukje daarvoor. En wat een mengeaul. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Klein vraagje. Ben een hoop series en cartoons van oude cd-roms aan het afhalen om ze op een externe harde schijf te zetten. Ruimt behoorlijk op zo. Nu is mijn vraag hoe ik makkelijk van die cd-roms afkom. Ik neem aan dat ik ze niet gewoon de grijze container in kan gooien? ![]() |
|
quote: Nee, je moet eerst het deksel omhoog doen... ![]() ![]() |
|
quote: ik gooi ze altijd met een boogje, dat werkt voor mij het best ![]() |
|
quote: Bij het Klein Chemisch Afval stoppen. ![]() |
|
quote:Download toch gewoon virtualbox van sun. Die is gratis. ![]() |
|
quote: Dat heb ik ook al 2 keer gezegd... Draait hier prima. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 05-09-2009 20:08] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |