![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
@jenje, helaas. ![]() @zelthor: met de drivers updaten was ik al in gevecht ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
drivers installeren heeft geholpen. thanks voor het meedenken allemaal ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Knuffeln00b. ![]() ![]() |
|
quote: met knuffelen ben ik geen n00b hoor ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Ik heb net een filmpje gedownoad met schijnbaar de ondertitels in .SRT formaat, maar Media Player speelt hem niet af (opent hem wel, ik kan ook voor- en achteruit, maar spelen doet-ie niet), VLC verneukt de kwaliteit en WinAmp speelt hem op een trage manier af. Normaal heb ik hier dus geen last van, is het dan een hoerenbestand of is er een manier om hem wel goed af te spelen? ![]() |
|
Wat voor bestandsformaat heeft het filmpje? Probeer sowieso eens BSPlayer, veruit mijn favoriete afspeelsoftware. ![]() |
|
Ik dacht dat het gewoon een Avi of MPEG was, maar het enige dat ik kan vinden is XVID, kan dat? ![]() |
|
XVID kan. Is een populaire codec voor WMP. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ja, maar hij speelt hem dus niet of niet goed af. Ik zal die BSPlayer eens proberen dan. ![]() |
|
Hmmz. Als je maar players op je pc blijft zetten kan dat ook spaak lopen. Ik zou eerst een beetje rommelen met de video settings van VLC. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Apart, VLC speelt hem nu wel af zonder de kwaliteit te fucken. En zonder de haperingen die WinAmp erin bouwt. Open ik XVIDs daar voortaan mee. Bedankt voor de hulp! ![]() |
|
okee, voor cadaveria: waarschijnlijk heeft cada haar driver voor haar netwerkkaart verwijderd. we hebben opgezocht wat voor een het is ( realtek rtl8139/810x family fast ethernet NIC, en ze heeft windows xp ) en daarvoor een driver opgezocht ( http://www.csd.toshiba.com/cgi-bin/tais/su/su_sc_dtlViewDL.jsp?soid=333085&moid=361412&BV_SessionID=@@@@0313105528.1132163489@@@@&BV_EngineID=ccceaddgfdgkeeecgfkceghdgngdgnj.0&ct=DL ) , gedownload en dmv een usbstickje op haar laptop gezet en met unzip geunzipt. Daarna geinstalleerd, maar dan wil ie drivers zoeken via internet, en gezien d'r internet het niet doet gaat dat dus niet. ![]() vervolgens nogmaals geprobeerd, dit maal met winzip geunzipt. dan vraagt hij of ik het wil plaatsen op c:\lan.temp, ja gedaan. het unzippen gaat goed. Dan zegt ie: "now waiting for finding devices and installation... maintenance complete" en de optie finish. daarna deed ie nog niets, dus de pc herstart. Dan vind ie nieuwe hardware, en wil ie weer op internet gaan zoeken. op de pc zelf vindt ie niks. daarna had ze nog de optie om handmatig hardware te zoeken, dus hebben we de kaart opgezocht, maar dan geeft ie weer de melding dat ie geen drivers vindt. ik zal wel weer een gruwelijk stomme fout maken waarschijnlijk, maar goed, ik ben dan ook geen computernerd. nisschien is er hier iemand anders nerderig genoeg om Lies even verder te helpen. dankjewel. oh, sorry voor de hectische post, maar ik weet ook niet hoe ik t beter samen moet vatten... hehe... Lies, nogmaals succes. ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Al eens geprobeerd gewoon de kaart uit hardware prfielen mikken en dan rebooten? Meeste realteks zitten standaard in win xp ![]() |
|
Op mijn laptop gaat downloaden harder als op mijn gewone pc, terwijl er bij beide Vista 32bit op zit ![]() (het bekende p2p download probleem wat Vista heeft) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Dan zal je waarschijnlijk dichter bij het internet zitten met je laptop. ![]() |
|
slomere netwerkcard, slechte kabel, teveel pr0n? ![]() |
|
Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
Dat laatste volgens mij, ja. Ik blijf maar dingen proberen maar het lukt me niet (poorten open zetten, etc.). Binnenkort mijn oom maar eens vragen, die heeft nog wat meer verstand van dit soort zaken. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Ja dat kan best irritant zijn. Je downloads worden er best door beperkt. Hier staat ook nog niet alles goed open.. Gekut met die router enzo.. =P [Edit] Als je weet hoe je internet binnenkomt en wel de wachtwoorden weet dan is het opzich niet eens zo moeilijk om die poorten open te zetten. Gewoon even op die site kijken of wat googlen en dan is het denk zo gefixt! [Dit bericht is gewijzigd door Nargaroth op 04-11-2008 15:53] Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
Precies! Eén van de weinig dingen van Vista die ik tot nu ronduit als "kut" ervaar ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Ik heb sinds ongeveer een week dat op mijn pc de verbinding erg wisselend is, dan doet site A het goed en ineens helemaal niet en site B wel, dan is het andersom .. Modem en router zijn gereset, maar probleem blijft ... Iemand een idee? Heb ding ook helemaal gecheckt op virussen en spyware, dus dat zou het niet moeten zijn. ![]() |
|
quote:Niemand? heb idee dat het in mijn pc zit, aangezien de laptop er geen last van heeft ... ![]() |
|
Cache al leeggedonderd op die computer? Kan helpen. ![]() |
|
Yeah! Mijn laptop is weer helemaal in orde, thanx to Rajackar kan ik er weer USB shit aanhangen, en tevens is alles opgeschoont. ![]() Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |