|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat is toch juist nieuwe alinea .. en dat wil hij juist niet ... |
|
quote: Het knopje onder in het midden van de afbeelding, en vervolgens "Afstand voor alinea verwijderen" en "Afstand na alinea verwijderen". |
|
Zo eens proberen, thankx0rz! |
|
quote: Zet hem uit en doe hem nooit meer aan. |
|
quote: Daar was ik ook al op zoek na, thanks ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:pas op hé ik weet waar je woont!! En HELP.. probleem is nog steeds niet opgelost! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
*zet raam open* *pak pc* *gooi pc met fraaie boog uit raam, daarbij een ferme oerkreet uitstotend* *ga naar winkel, koop nieuwe* opgelost |
|
Zet je computer terug naar een dag voor hij crashte, dat kan ook nog wel eens helpen. Jenje kan je vast wel uitleggen hoe, want dat weet ik even niet meer. |
|
quote: Ik dan maar Lijkt erop dat er iets mis is met de driver van je geluidskaart. Welke windows versie is het? Je zou iig eens in je control panel bij 'system' en dan 'hardware', 'device manager' en dan bij je sound controllers een kijken of er iets mis is met je audio driver. Misschien staat ie gewoon uitgeschakeld en kan je 'enable driver' ofzo doen, en anders kan je in dit device manager je audio driver wissen en rebooten. Dan herkent ie opeens een geluidskaart zonder driver en probeert ie dr zelf eentje te installeren... Zenial |
|
Ik heb een beetje problemen met m'n geluidsoutput op m'n laptop denk ik. Als ik er speakers op aansluit, of oordopjes, zit er een hinderlijk hoog zoemgeluidje doorheen. Het lijkt dus niet aan de input te liggen, want komt bij zowel de speakers als m'n oordopjes voor. Is daar iets tegen te doen? Gelukkig hoor ik het niet als er muziek aanstaat, maar wel als er even geen geluid wordt geproduceerd. |
|
quote: Ligt het mischien aan de output? Boeiender |
|
Kan komen door stof in de output, en je weet zeker dat je de juiste hebt? Zit er namelijk nog een naast die ook geluid oplevert maar dan met geruis. EN zit de plug er helemaal in, niet van dat lafjes er tegenaan hangen maar goed stevig aandrukken. |
|
quote: Dat stof zou wel kunnen ja. Het is overigens bij beide poortjes zo, maar bij 1 erger dan bij 2. Is er een goede manier om ze schoon te maken? |
|
zet je stofuizger, kruimelzuiger of vriendin er tegen aan en ff fiks uitzuigen |
|
quote: Dat vroeg je moeder gisteravond ook Zenial |
|
quote:Die houdt er idd niet van als er een minijack tegenover geswaffelt wordt nee .. |
|
quote: dan moet je even kijken wat het verschil is met of zonder oplader, meestal veroorzaken opladers een irritante zoem. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Weet iemand hier hoe ik aan het ip adres van mijn router kan komen? |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Command Prompt --> "ipconfig /all" intypen. Dan is het geloof ik je standaard gateway. |
|
weet iemand of ik een verloop stekkertje nodig heb als ik een printer op een laptop wil aansluiten. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Dat weet niemand. Als je het zo zonder ook maar één greintje extra informatie vraagt tenminste Als het een USB-printer is heb je geen verloopstekkertje nodig, met elke andere verbindinding waarschijnlijk wel. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ik heb alles maar geen printerpoort!! mijn printer is nog net niet van hout. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |