|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog erg vroeg natuurlijk, maar de eerste band die zichzelf bevestigd is Walls Of Jericho. |
|
Zichzelf bevestigd? lol http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Uhhh |
|
Zwarte Cross gegarandeerd 3 jaar voor een vaste lage prijs Het Zwarte Cross Festival biedt zijn bezoekers de mogelijkheid om een kaartje te kopen voor drie jaar voor een vaste lage prijs. Deze service wordt aangeboden door de organisator, De Feestfabriek Alles Komt Goed BV. Een passe-partoutkaart voor het Zwarte Cross Festival kost normaliter €85,-. Bezoekers die voor zekerheid kiezen betalen voor drie jaar ongelimiteerd plezier op de camping €250,-. Het programma van het Zwarte Cross Festival groeit ieder jaar, maar de prijzen worden niet hoger. De reden hiervoor is volgens de organisatie heel eenvoudig. Zo lang er ieder jaar meer bezoekers op het programma af komen, kunnen de kosten gedeeld worden door meer bezoekers. Hierdoor kunnen de prijzen zo laag blijven. Op 19 januari start de voorverkoop van de passe-partout kaarten voor leden van het Zwarte Cross fanclub magazine “Harder!”. Op 16 februari gaan de passe-partoutkaarten ook voor niet-leden in de voorverkoop. Passe-partoutkaarten kosten €85,- voor één jaar, €250,- voor drie jaar en zijn te bestellen via www.zwartecross.nl. De dagkaarten voor het festival gaan medio april in de voorverkoop Heel handig. |
|
Aanwezig! Het hele weekend natuurlijk maar ga geen kaarten voor 3 jaar halen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Mortal Form speelt ook |
|
|
|
quote: En die zullen ook wel op de Waldrock pre-party staan, denk ik... Bareuh... |
|
quote: En in de Lantaarn en in Attak en in..... Alles goed met Ulkie? Als je je zaterdagavond verveeld, er speelt nog een leuke band in Popfront. Boeiender |
|
Kwam deze bands tegen op een andere site: Arch Enemy Korpiklaani Delain Walls Of Jericho The Horse Company I Kissed Charles Mark and the Spies The Seatsniffers Action in DC Le Chat Noir Slam and Howie The Shavers Mooi Wark Miss Montreal de Motorband Peter Pan Speedrock Dollhouse Boh Foi Toch The Jim Jones Revue Mothers Finest Marike Jager Normaal Fragment |
|
quote: Alles goed. En zaterdag gaat me helaas niet lukken... Bareuh... |
|
Eerst maar eens afwachten wat er nog meer gaat spelen en op welke dag Stonehenge dit jaar is. Vind de genoemde bands nog niet bepaald boeiend en Stonehenge gaat voor mij sowieso voor de Zwarte Cross. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Stonehenge weet ervan. quote: [edit]De poll is voorbij zie ik net[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 21-01-2009 19:35] |
|
Hmmmmmm, gewoon Stonehenge op het Stonehengeweekend houden, zoveel last van de Zwarte Cross hebben ze nu ook weer niet, en helemaal niet als ik de bands tot nu toe zie. Boeiender |
|
I Know. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als ze het wel verplaatsen, ga ik naar allebei! Hoe gezellig is dát!! [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 21-01-2009 21:49] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
vanmorgen in de nieuwsbrief: Nog meer bands! De muziekprogrammering telt ook deze week weer zeven nieuwe namen. Elke dag wordt er een gave band geboekt! Dit zijn ze: de rockband The Horse Company, de poprockband I Kissed Charles (16 jaar oud!) en de garageband Mark and the Spies. Drie supergetalenteerde bands afkomstig uit ons eigen land! De eerste namen voor de Metalweide zijn ook bekend. En geloof maar niet dat dit meepse bandjes zijn; G.v.d., wat een geweld! Bij deze: Arch Enemy (Zweedse deathmetal), Walls Of Jericho (USA, hardcorepunk), Korpiklaani (Finse folkmetal) en het Nederlandse Delain (gothic). Opvallend veel vrouwelijk schoon op de bühne van de Metalweide, want alleen in Korpiklaani speelt geen vrouw. Goed om te zien dat steeds meer meiden het voorbeeld van Tante Rikie volgen en ook gaan zingen in een keiharde rockband! De volgende bands waren al langer geboekt: The Seatsniffers (, Action in DC (NL), Le Chat Noir (UK), Slam and Howie (ZWI),The Shavers (NL), Mooi Wark (NL), INFA (NL), Miss Montreal (NL), de Motorband (NL), Peter Pan Speedrock (EH), Dollhouse (ZWE), Boh Foi Toch (AH), The Jim Jones Revue (UK), Mothers Finest (USA), Marike Jager (NL), Normaal (NL), en Fragment (NL/UK). Dat begint er dus al aardig op te lijken! Data voorverkoop Bij deze alle belangrijke data i.v.m. de voorverkoop op een rij: 16 Februari: Voorverkoop campingkaarten en caravankaarten voor niet-leden “Harder!”. Medio april: Voorverkoop dagkaarten Ik heb geloof ik al toegestemd te gaan dit jaar... *grijns* |
|
Comeback Kid, Enslaved en Stratovarius! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Driekeerkut! |
|
Enslaved kut? Bij deze neem ik je helemaal nooit meer serieus Jenje Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
de Zwarte Cross is ook niet iets om speciaal voor de metal heen te gaan maaaaaaar juist om de rest daar om heen BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote:Jij mag mij nooit nemen, ook al is het serieus .. |
|
quote:Hell yeah! Onze eigen extensie quote:Uhuh! |
|
250 euro voor 3 jaar. Dat is een voordeel van 5 euro, aangezien ze zeggen dat prijzen waarschijnlijk toch niet stijgen. Maar mocht je een ander jaar verhinderd zijn (of dood zijn ofzo) of het festival kan om een of andere reden niet doorgaan, dna lijkt 5 euro voordeel me behoorlijk weinig om dat risico te nemen. My friend, watch out for traitors... |
|
quote: Harde shit, ik ga weer lekker op mijn fietsje er heen. Against God and Government |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Volgende pagina |