|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Against God and Government |
|
Waarom geef je niet eerst je eigen mening om de discussie een beetje aan te zwengelen? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Zolang Israel zo reageerd als ze doen blijft het hommeles daar. Jammer dat ze geen oplossingen zoeken (beide partijen). Boeiender |
|
Palestijnen zijn kudt. Einde verhaal, opbokken, lowlife's. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ah, heerlijk, eenvoud scheppen is mooi. Boeiender |
|
quote: ik vrees alleen dat ze dan naar het westen opbokken. (offtopic: welkom terug ) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 28-12-2008 14:24] |
|
Waarom krijg ik toch altijd in dit soort gevallen/ discussies zin om een bepaald nummer van het debuut van S.O.D. (Speak English Or Die) te draaien? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: het nummer "milk" zeker? |
|
Knikker de hele bende maar de Sinaï in. |
|
quote: Racisme, ban :OOO Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Om een goede mening te geven moet ik me eerst in de geschiedenis verdiepen van het conflict. Maar aangezien die geschiedenis me geen zak interesseert ga ik er dus ook geen mening over geven. |
|
Laten ze elkaar maar lekker afmaken, beide partijen zijn verkeerd bezig, niet meer mee bemoeien. |
|
Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Boeiender |
|
Vroeger schreef kwelgeest nog wel boeiende posts maar nu is het niveau geenstijl ('palestijnen moeten deaud' zou prachtig in z'n eerste post passen) en probeert hij dit topic te verkrachten met een inhoudloze post die alleen bestaat uit een nietszeggend plaatje (dat je Israël steunt lijkt me voor de grootste retard hier geen probleem om in te zien). Je afwezigheid heeft je geen goed gedaan zie ik. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
kwelgeest is een tijdje niet hier geweest mischien moet ie er nog even inkomen weer hehe Fuck the world and fuck you |
|
Lijkt me trouwens interessant om te weten wat er was gebeurd als Heiden dit topic binnenkwam en zou schrijven: quote: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
+1 en waar de fukc haal je het vandaan dat het nazisme tegen het westen was @ signature. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
dan zou ie geband worden, waarschijnlijk, maar jammer genoeg post ie niet meer hier, althans, weinig... [Dit bericht is gewijzigd door mental op 28-12-2008 15:10] Fuck the world and fuck you |
|
Is Grey te druk met het welkomtopic te monitoren, of zit ie boobgifs in de modtopics te pleuren? Dit dillema mag wel even worden bekeken! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
grey gaat tegenwoordig weer uit, zal wel een kater aan het verwerken zijn. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nee, vast druk bezig met zijn epos betreffende het 'molims in het nieuws' topic. |
|
Zou best handig zijn als een mod hier komt en vraagt of opmerkingen 'palestijnen zijn kudt' oid gewoon achterwege kunnen blijven omdat ze niks aan discussie toevoegen en het topic alleen maar laten verzanden in een gore stroom van onzin. Dan zou dit topic misschien wel een potentieël hebben om een interessante discussie los te krijgen. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Het lijkt mij interessanter als oud-Stormfronter Rotzak even een voorzetje geeft met zijn visie op het Palestina-vraagstuk. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Haha godver ik was het al bijna vergeten . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |