IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Een derde Intifada op komst? Het Israel/Palestina conflict Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-12-2008 13:38 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2008 13:25 schreef Kramy het volgende:
Greycloack, je bent een achterlijke gladiool.
Hierna hield ik maar op met lezen.
Mensen die hun mening etaleren als feit...

Damn!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 31-12-2008 13:40 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Jammer, want het is een zeer sterke post. Daarnaast is 't natuurlijk lulkoek, want je hebt die post gewoon wel gelezen maar kan geen weerwoord geven.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


strix40
Usericon van strix40
Posted 31-12-2008 13:43 by strix40 Wijzig reactieProfiel van strix40Quote dit bericht

Waren we allemaal maar zo slim als Michel


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-12-2008 13:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2008 13:40 schreef Gemene Lepel het volgende:
Jammer, want het is een zeer sterke post. Daarnaast is 't natuurlijk lulkoek, want je hebt die post gewoon wel gelezen maar kan geen weerwoord geven.
Wederom, ga eens uit mijn hoofd. Want nee, als ik iets zie dat begint met zulke volslagen kolder dan lees ik echt niet verder.
Oh man, hoeveel boeken ik al na één alinea weer heb neergelegd...
Als het een sterke post was, dan is ie behoorlijk in niveau gestegen na de eerste zin.
Ik doe geen moeite. Als hij normaal had willen communiceren moest ie dat maar eens anders aangeven.



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 31-12-2008 13:44]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 31-12-2008 13:45 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Nuance is voor het echte leven. Internet ist krieg!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 31-12-2008 13:46 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2008 13:43 schreef strix40 het volgende:
Waren we allemaal maar zo slim als Michel


Wat doe jij hier nou weer?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


strix40
Usericon van strix40
Posted 31-12-2008 13:54 by strix40 Wijzig reactieProfiel van strix40Quote dit bericht

Ik verveel me en probeer iets van dit conflict te snappen en volg dit topic een beetje. Dat ging aardig totdat jij de psychiater ging uithangen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 31-12-2008 14:00 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Aha.

Grey mag trouwens de post van Kramy niet overslaan want hij is een mod en moet zijn post controleren op racistische of andere illegale content :O.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 31-12-2008 17:16 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

'Hamas bereid raketaanvallen te staken'
Uitgegeven: 31 december 2008 16:11
Laatst gewijzigd: 31 december 2008 17:04
GAZA-STAD - De Palestijnse organisatie Hamas heeft nog geen vredesvoorstel ontvangen, maar is bereid een bestand te overwegen waardoor een einde komt aan de Israëlische luchtaanvallen. Dat heeft een hoge functionaris van Hamas, Ayman Taha, woensdag gezegd.

''Als zo'n voorstel wordt gedaan, zullen we het bestuderen. We zijn voor elk initiatief dat een einde maakt aan de agressie en de totale opheffing van de blokkade'', aldus Taha.

Hij zei dit nadat Israël een Frans voorstel voor een staakt-het-vuren had afgewezen en had gezegd door te gaan met het offensief.

Bestand

Eerder noemde een woordvoerder van Hamas het Franse plan voor een bestand van 48 uur ''onevenwichtig''. Volgens hem zouden slachtoffer en dader door het voorstel op gelijke voet worden geplaatst.

De internationale gemeenschap moet volgens hem juist aandringen op een einde van de Israëlische agressie en blokkade.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-12-2008 17:18 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Jodeuh.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-12-2008 19:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Krom gelul weer allemaal. Waar er twee vechten hebben er twee schuld, en een simpele oplossing is er niet anders was die 30 jaar geleden al uit de kast getrokken. Dit is een van de laatste restanten van de Europese post-koloniale puinzooi en zolang geen van beide partijen bereid is het licht te zien is dit een uitzichtloze situatie. Mag je alle grijzewollensokken-gezwets erbij slepen en een lans breken voor beide zijden, maar het befaamde 'hek eromheen' dringt zich wel heel sterk op. De burgerbevolking mag dan zogenaamd tussen twee partijen in zitten, de laatste keer dat ik het nagekeken heb waren beide politieke vertegenwoordigende organen toch echt volledig democratisch gekozen, dus 'arme burgerbevolking' my ass.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 01-01-2009 12:18 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2008 19:15 schreef Mark het volgende:
de laatste keer dat ik het nagekeken heb waren beide politieke vertegenwoordigende organen toch echt volledig democratisch gekozen, dus 'arme burgerbevolking' my ass.
Leve democratie


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-01-2009 15:10 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2008 14:00 schreef Gemene Lepel het volgende:
Aha.

Grey mag trouwens de post van Kramy niet overslaan want hij is een mod en moet zijn post controleren op racistische of andere illegale content :O.
Er zijn meer mods die dat doen.
En net zoals jouw actie in het moslim-topic ga ik echt niet reageren op een post die zo begint.

Hamas eindelijk wakker trouwens?

Vet relaxt.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-01-2009 15:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Hamasters of the Universe


signature


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-01-2009 15:52 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik ben fan van Kramy.


Fuck the world and fuck you


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 01-01-2009 19:37 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2008 11:58 schreef Greycloak het volgende:
om met die vinger te gaan wijzen naar oplossingen.

Stem BARABAS


http://www.jewwatch.com/
An Oasis of News for Americans Who Presently Endure the Hateful Censorship of Zionist Occupation


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-01-2009 19:53 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 31 december 2008 14:00 schreef Gemene Lepel het volgende:
Aha.

Grey mag trouwens de post van Kramy niet overslaan want hij is een mod en moet zijn post controleren op racistische of andere illegale content :O.


Ik hoop voor je dat je dit niet serieus meent.


Bruce Banner


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 01-01-2009 20:10 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Zie ik eruit alsof ik een grapje maak? He? HE!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-01-2009 20:38 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik zie HELEMAAL NIETSS!@


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 01-01-2009 20:47 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Nou, dan heb je daar je antwoord .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-01-2009 23:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2009 12:18 schreef BARABAS het volgende:
Leve democratie

Het verschil tussen een Democratie en een Dictatuur is
dat je in een Democratie eerst stemt en daarna de bevelen moet slikken;
in een Dictatuur hoef je je tijd niet te verdoen met stemmen. (Bukowski)


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 01-01-2009 23:41 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2009 23:36 schreef bastianus het volgende:
Het verschil tussen een Democratie en een Dictatuur is
dat je in een Democratie eerst stemt en daarna de bevelen moet slikken;
in een Dictatuur hoef je je tijd niet te verdoen met stemmen. (Bukowski)



Als het goed is mag je in een democratie ook protesteren en je verzetten tegen het gevoerde beleid. Waar dit in een dictatuur niet word getolereerd.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 02-01-2009 4:29 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 31 december 2008 13:38 schreef Greycloak het volgende:
Hierna hield ik maar op met lezen.
Mensen die hun mening etaleren als feit...
Leuk geformuleerd hoor.. Maar ongenuanceerde uitspraken komen 9 van de 10 keer over alsof ze feitelijk zijn. Anders zouden ze namelijk (bijna) alle nuances behoren te bevatten. En jij geeft zelf aan ongenuanceerd(er) te posten dan dat je IRL bent, dus de pot verwijt hier de ketel.

Overigens een erg handige houding van een mod... het is te hopen dat jij de posts waarin je verzoekt dat men on topic gaat serieus begint!! Doe je dat niet, kan men altijd zeggen "tja na de 1e zin ben ik gestopt met lezen; doe jij toch ook?"


quote:
Op 1 januari 2009 15:10 schreef Greycloak het volgende:
Er zijn meer mods die dat doen.

Dat er meer mods zijn die posts niet geheel lezen, geloof ik. Neemt niet weg dat het eigenlijkm wel zou moeten. Dat er meer mensen door rood licht rijden/lopen betekent niet dat dat (volgens de regels) oké is.



Wat betreft Israel/Palestina: ik snap beide partijen wel. Westerse wereld heeft zomaar even besloten dat daar op Arabische grond de Joodse staat zou komen. Die grond was niet van de Westerse Wereld, maar wij gaven hem wel weg. Het is (vooral doordat deze grond als heilig wordt ervaren) vrij logisch dat daar de bron van de conflicten ligt. Beide partijen zijn zo fout als wat, maar de bron was dat landgoed werd weggegeven dat ons niet een toebehoorde.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-01-2009 8:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2009 4:29 schreef Myth of Fury het volgende:
Wat betreft Israel/Palestina: ik snap beide partijen wel. Westerse wereld heeft zomaar even besloten dat daar op Arabische grond de Joodse staat zou komen. Die grond was niet van de Westerse Wereld, maar wij gaven hem wel weg. Het is (vooral doordat deze grond als heilig wordt ervaren) vrij logisch dat daar de bron van de conflicten ligt. Beide partijen zijn zo fout als wat, maar de bron was dat landgoed werd weggegeven dat ons niet een toebehoorde.

Exact. Plus het feit dat de heiligdommen daar in alle heilige boeken van de betrokken partijen voorkomen. Allemaal zaken die voortkomen uit het feit dat, zoals Dolf Jansen (wat was hij goed gisteren!) zei, het prima is dat je gelooft wat je wilt, maar het wel buiten de realiteit moet houden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-01-2009 8:53 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ook weer een duidelijk voorbeeld waarom democratie niet werkt:
quote:
Dolf Jansen moet het doen met slechts 1% van de Telegraaf-lezers.




Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen