|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
True. Boeiender |
|
Madagascar? dan hadden we nu zeker een handel in bedreigde diersoortren gekregen Barbarossa? wat gingen ze wel doen? Ze afschieten per katapult?? "ZJWIEF!" LOL signature |
|
quote: De oorlog is eindeloos als er geen oplossing wordt gezocht voor de gazastrook. Hamas is de oorzaak van het probleem niet, roei je het uit dan krijg je een nieuw verzet en zul je nooit stoppen als je niet een oplossing zoekt voor het daadwerkelijke probleem. quote: Bron: wiki Voor een klein kut gebiedje zonder kans op industrie of landbouw is het een uitziochtloxze situatie, door vluchtelingen bij elkaar te proppen krijg je geen economie dus de werkeloosheid zal niet zomaar dalen. Nu krijgen ze erg veel voedsel en goederen van de VN. Ik snap dat je ze niet allemaal laat uithongeren maar ze zo voeren is geen oplossing. Bizar dat dat geboortecijfer zo extreem hoog ligt daar moeten ze ook echt wat aan doen om een staat op te bouwen. Vrede zal daar nooit mogelijk zijn als de palastijnen niet een ander gebied toe krijgen gewezen waar wel wat landbouw industrie en een economie mogelijk is. Israel kan wel moeilijk gaan zitten doen, maar geef je ze geen land of roei je ze niet uit dan zul je met hetzelfde probleem blijven zitten de manier van oplossen is echt te korte termijn gericht. Jammer genoeg dat de media het probleem niet echt op deze manier belicht. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 06-01-2009 16:52] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wat Israël en Amerika doen met de Palestijnen is wat Europa gedaan heeft met Duitsland na W.O. I. Natuurlijk haten ze die bastards, maar zo kom je er inderdaad nooit uit soms moet je wat toegeven om veel te winnen trots en haat inslikken en welvaart kiezen signature |
|
Idd deze trots en haat past alleen bij hitleriaanse oplossingen. duitsland hebben ze vooral economisch gepakt door hoge schulden, en bij palastijnen doen ze dit nu ook alleen hebben ze niet eens kans op economie. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
De laatste post is van een zeldzame stupiditeit. -De slachtoffers van de holocaust vielen volkomen willekeurig ten prooi aan de nazi's. Hun enige ' misdaad' was dat ze joods waren. -De Palestijnen zijn het kneuzenvolk van de Arabische wereld, geen enkel land wil ze daar. De Arabische leiders steunen ze opdat ze niet naar hun land komen. Overal waar de Palestijnen zitten is gekloot. Of ze laten zich laden door een volkomen corrupte Arafat die in de Moulin Rouge zit te zuipen terwijl het volk honger lijdt OF ze kiezen een verlengstuk van de Moslimbroederschap, die in ALLE Arabische landen is verboden" en die geen ander doelk heeft dan Israel van de kaart te vegen. Mijn god, lezen jullie wel eens een krant of boek of kijken we alleen DWDD? [Dit bericht is gewijzigd door Heer der Heerscharen op 07-01-2009 0:37] TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: Jammer dat iemand die nog weleens intelligent uit de hoek wil komen nu zo kort door de bocht gaat over de Palestijnen. Het was eerst wel hun land dat ineens aan de joden toegewezen werd. En als ze er nou nog gewoon mochten blijven wonen zonder problemen, maar dat paste niet bij het post-kolonialisme van Engeland dat de nieuwe joodse staat heeft cadeau gedaan. Lees je weleens een krant of boek of alleen Geenstijl? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Aha, de Joden verdienden het dus niet en de Palestijnen wel want die zijn nu eenmaal een kneuzenvolk en hebben dit over zichzelf heen gebracht. Duidelijk ja. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Geen nieuws zonder Fokke&Sukke. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:LOL What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Er zijn pas problemen ontstaan nadat de Palestijnen meerdere keren hebben meegevochten met de Arabische naties tegen de Joodse staat. Ergo, nergens in het hele MO worden Palestijnen zo goed behandeld als in Israël mits ze de boel niet gaan lopen verkloten. Hamas, waarvan iedereen weet waar ze voor staan, met overgrote meerderheid als regering kiezen is aansturen op een escalatie. Als wij hier in NL massaal Bas van der Vlies als premier kiezen moeten we ook niet achteraf gaan jammeren dat euthanasie en abortus opeens niet meer mogen. Dat hadden we immers kunnen weten. Voor u reageert, wilt u eerst even googlen op de Moslimbroederschap en het handvest van Hamas? TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Al genoeg inspiratie voor de nieuwe YMCA schijf Dekker? |
|
*pakt chips* Thanx doc, dit zijn de dingen die ik eigenlijk wel wist maar geen bron bij had dus niet aanhaalde. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dat zeg ik dus 4-5 pagina's geleden al, je hoeft niet te gaan lopen klagen over die "arme burgerbevolking", want Hamas is gewoon een democratisch gekozen regime waarvan iedere Palestijn vooraf precies wist wat ze ervan konden verwachten. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Daar heb ik het dan toch ook niet over, Ik zeg alleen dat je het conflict met de palastijnen alleen kan oplossen door ze een kans te geven op een eigen economie. Een andere niet zo maatschappelijk geaccepteerde oplossing is ze te endlosen, ik heb het idee dat sommige joden dat niet eens zo gek vinden, ze zitten al in het grootste getto ooit. Dat palastijnen absoluut geen lievertjes zijn en behoorlijk ontactvol in verhouding tot de WOII joden maar de joden zijn nooit tot zulke grote dichtheden gebracht terwijl ze lichamelijk en geestelijk nog fit waren. Maar wil je het oplossen dan zul je toch echt wel het palastijnse probleem moeten zien. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 07-01-2009 15:55] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Democratie is meer dan stemmen, en Palestina is absoluut geen democratie. (@ Mark) http://freedomhouse.org/template.cfm?page=22&country=7104&year=2006&view=mof [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 07-01-2009 15:57] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
hebben ze eigenlijk wel eigen paspoorten dan anders begint het al best moeilijk te worden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat ken ik, ze willen vernietiging van de staat Israël met alle middelen. Maar ik zie het als een extreme respons op extreem getreiter al jarenlang. Extreme conditions demand extreme responses. Bovendien blijkt uit de Hamas-verkiezing ook dat democratie vaak niet meer is dan de macht bij de soms domme meerderheid leggen. Hitler is ook min of meer democratisch aan de macht gekomen. Het fenomeen Balkenende kan hieruit ook verklaard worden. Ik wil niet weten wat er gebeurd zou zijn als Fortuijn de nieuwe premier was geworden. Maar moet daar een heel volk voor gestraft worden? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
signature |
|
Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 09-01-2009 14:45] |
|
|
|
Ik dacht altijd dat een belangrijk kenmerk van nazi's was dat ze een hekel hadden aan Joden..? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Joden haten zichzelf sinds ze Jezus hebben vermoord signature |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |