IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Een derde Intifada op komst? Het Israel/Palestina conflict Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-12-2008 21:24 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja alle moslims christelijk worden!
Zij willen dat we allemaal op de knieën gaan voor de reet van Allah.

Ik denk dat het het beste is als iedereen maar atheïst wordt :')


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 28-12-2008 21:25 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Pfft, like, schould i still care?

Ik ben mijn hele leven al doodgegooid met oorlog en conflicten op tv en vaak zijn er miljoenen bij betrokken en is er ook echt een onschuldige partij. In dit geval zijn alle partijen wat mij betreft even schuldig. Ik vind het zielig voor de kinderen die er op moeten groeien, maar ik weet geen oplossing, nog denk ik dat die er snel gaat komen. En om heel eerlijk te zijn ben ik ergens zo numb gemaakt door dergelijke verschrikkingen that i can't really be bothered to care. Darn, dat klinkt echt naar en gemeen en koelbloedig, maar ik zou het ook gewoon echt niet weten.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-12-2008 21:25 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ongelovige hond, ik begin met jou!!! bij de sabel van god!!!


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-12-2008 21:26 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2008 21:25 schreef Pandora het volgende:
Pfft, like, schould i still care?

Ik ben mijn hele leven al doodgegooid met oorlog en conflicten op tv en vaak zijn er miljoenen bij betrokken en is er ook echt een onschuldige partij. In dit geval zijn alle partijen wat mij betreft even schuldig. Ik vind het zielig voor de kinderen die er op moeten groeien, maar ik weet geen oplossing, nog denk ik dat die er snel gaat komen. En om heel eerlijk te zijn ben ik ergens zo numb gemaakt door dergelijke verschrikkingen that i can't really be bothered to care. Darn, dat klinkt echt naar en gemeen en koelbloedig, maar ik zou het ook gewoon echt niet weten.
Het spijt me, Grey. let dan ook eens op haar, ipv altijd op mij, dank je wel he.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 28-12-2008 21:29]


Fuck the world and fuck you


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-12-2008 21:28 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hey mental, dat je graag off topic bent weten we, maar dat je nu ook al mensen die on topic zijn gaat lopen sarren is wel een nieuwe grens.



On topic:

als je dagelijks aangevallen wordt door mensen met wie je dacht een afspraak te hebben en je doet ein-de-lijk iets terug, is dat dan een "offensief" zoals de media het noemen..?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 28-12-2008 21:29 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2008 21:26 schreef mental het volgende:
he kutkop, vroeg iemand om jouw mening , moet jij geen dikke mensen gaan sarren ofzo, ben je beter in denk ik zo.


Ach ja, is ook makkelijk he? Als je een hele week, chinees, pizza of patat kan eten, geen ruk uitvoeren en nog afvallen. Of ben je nu jaloers? O, sorry, dat was geheel niet de bedoeling.

En ehm.... volgens mij geef ik geen mening gezien het conflict waar het hier over gaat bij mij te weinig emotie opwekt om er een mening over te hebben.

Of was mijn tekst zo ingewikkeld dat je dat niet snapte?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-12-2008 21:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Zeg vecht dit ff ergens anders uit ok?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-12-2008 21:30 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

HAHAHA.


Fuck the world and fuck you


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-12-2008 21:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Zijn er behalve mental nog meer mensen die het een leuk conflict vinden?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-12-2008 21:35 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2008 20:08 schreef Count Usher het volgende:


Ook al is het lang geleden gebeurd, de Joden hebben gewoon een stuk land ingepalmd omdat God het hen beloofd had.


Een beetje nadenkende jood wacht ook eerst op de Messias die hen naar het beloofde land zal gaan brengen. Er is namelijk een joodse wet die een joodse staat vóór de komst van de Messias strikt verbiedt.

Stem BARABAS


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-12-2008 21:37 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik geef gewoon mijn mening hier hoor, lees maar een pagina terug. vervolgens komt die ex van je mijn discussie verneuken die ik had met hypnos, denk je dat zoiets leuk is, nou nee. maar goed ik ga wel weer in een hoekje van mijn kamer zitten en dat volhuilen hoor. edit je haar post even, voor me, want ik voel me behoorlijk in mijn hemd gezet en aangevallen door die post van haar. dus ja, pandora meid, ik snap je post helemaal hoor,liefje.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 28-12-2008 21:38]


Fuck the world and fuck you


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 28-12-2008 21:42 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Niks grappigs aan het onderwerp.

Hoewel ik me kan voorstellen dat we hier over vijftig jaar menig mop over zullen hebben.

Er waren eens een belg, een nederlander en een pastraelier. Op oudejaarsavond staken zij vuurwerk af.

De nederlander die knalbommetjes op de grond gooide vond het erg saai, maar verder ging alles goed.

De belg stak een 10 k knaller af, maar was te dom om genoeg afstand te nemen en mist sindsdien een arm.

De rechterarm van de pastraelier kreeg ruzie met de linkerarm en terwijl hij het vuurwerk aanstak besloot de rechterarm een zelfmoordaanslag op de linkerarm te plegen. Hij stopte de grote vuurpijlen onder de jas en blies zichzelf de lucht in. Dat daarbij het lichaam dat een onschuldige omstander was ook omkwam deed de rechterarm niks. Hij ging tenslotte naar de hemel om daar zijn beloning van 72 maagdelijke vrouwenhanden te ontvangen. De linkerarm ging naar een andere hemel waar hij met 999 andere uitverkoren armen heel sober leefde, maar erg gelukkig was. En het lichaam, ach ja, dat maakt toch niet uit, had het maar niet net op die plaats moeten zijn.





(okee ik ben heel erg slecht in het maken van grappen en dat weet ik ook wel, maar ik kon het toch niet laten.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-12-2008 21:47 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht



Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-12-2008 21:48 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Tsja.
On a smaller scale.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 28-12-2008 21:48]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 28-12-2008 21:50 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2008 21:37 schreef mental het volgende:
Ik geef gewoon mijn mening hier hoor, lees maar een pagina terug. vervolgens komt die ex van je mijn discussie verneuken die ik had met hypnos, denk je dat zoiets leuk is, nou nee. maar goed ik ga wel weer in een hoekje van mijn kamer zitten en dat volhuilen hoor. edit je haar post even, voor me, want ik voel me behoorlijk in mijn hemd gezet en aangevallen door die post van haar. dus ja, pandora meid, ik snap je post helemaal hoor,liefje.


Hoe doe ik dat dan? Door gewoon iets te zeggen? Ik wist niet dat er in dit topic maar door twee man gepost mocht worden.


Een invasie!
Bij grondgebied inname zie ik mij genoodzaakt mij te wapenen en te strijden voor wat eens ook van mij was. Ik vind het niet erg om te delen, maar wel erg als ik ineens niet meer op mijn eigen land mag komen.

En garde!




Was dit een poging om te illustreren hoe het palestina conflict is ontstaan?

Zo ja, dan ben je vergeten te vermelden dat je zelf nergens anders terechtkunt en daarom dit stuk forum opeist.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 28-12-2008 21:53 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2008 21:50 schreef Pandora het volgende:

Zo ja, dan ben je vergeten te vermelden dat je zelf nergens anders terechtkunt en daarom dit stuk forum opeist.


Oei.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-12-2008 21:57 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Jaja, pandora is goed met woorden hoor, ik voelde die post zowat!


Fuck the world and fuck you


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-12-2008 22:00 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Au topique?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 28-12-2008 22:03 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

??

Ik dacht dat ik de rol van de palestijnen en de huilebak toegewezen had gekregen. Vreemd hoor.



Maar ok, gezien ik echt geen behoefte heb om over een ondewerp waar ik weinig emotie bij voel te discusieren ben ik eigenlijk wel klaar met posten in dit topic. Dus mental vanaf nu kun je hier ongestoord met hypnos discusieren zonder dat ik er loze opmerkingen tussendoor zal maken.

So, today victory goes to: The biggest cry baby.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-12-2008 22:14 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2008 22:03 schreef Pandora het volgende:
So, today victory goes to: The biggest cry baby.
As usual.

Die Palestijnen doen ook huilie huilie nu hun raketaanvallen worden beantwoord.
En wie krijgen weer de meeste sympathie...

Vreemd volk, die journalisten.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-12-2008 23:17 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Alsof die raketten iets raken. Ja, twee Palesteinse kinderen laatst, wat een verlies voor de Joodse natie .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-12-2008 23:18 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2008 22:14 schreef Greycloak het volgende:
Die Palestijnen doen ook huilie huilie nu hun raketaanvallen worden beantwoord.
En wie krijgen weer de meeste sympathie...

Ze lijken Wilders wel.

Alleen krijgt die de sympathie van 'het volk'.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-12-2008 23:19 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2008 23:17 schreef Gemene Lepel het volgende:
Alsof die raketten iets raken. Ja, twee Palesteinse kinderen laatst, wat een verlies voor de Joodse natie .
Ja, je vraagt je haast af of die palestijnen niet beter brood voor hun eigen kids kunnen kopen.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-12-2008 23:27 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Boycot .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-12-2008 10:16 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 28 december 2008 15:21 schreef kwelgeest het volgende:
Het lijkt mij interessanter als oud-Stormfronter Rotzak even een voorzetje geeft met zijn visie op het Palestina-vraagstuk.


Maak er maar ex van Toch walg ik van het gedrag van de Zionisten, ten eerste door het steeds meer land toe eigenen van Palestijns grondgebied, het asociale machtsvertoon, en het volledig aan de laars lappen van de gemaakt regels betreft oorlogsvoering, maar goed Israel heeft zijn bestaansrecht te danken aan Adolf Hitler, dus waarom niet regeren zoals Adolf Hitler.

Verder ben ik van mening twee ruzie, twee schuld en kan het mij weinig bommen wat er gebeurd, zolang ze hier in mijn wijk maar gewoon normaal blijven doen.


Against God and Government


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen