IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Een derde Intifada op komst? Het Israel/Palestina conflict Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-01-2009 13:12 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2009 13:11 schreef ZelThoR het volgende:
Tuurlijk is dat niet slecht, het staat er alleen als een ongelooflijk zwaktebod. Alsof je opeens heel hard een excuus nodig hebt om niet meer op commentaar op jouw posts in te gaan.
Ik ben onwijs geïnteresseerd in oplossingen en niet naar de zoveelste mening over de geschiedenis danwel wat er nu gaande is.
Het was geen imperatief van een mod, dat er alleen nog maar oplossingen gepost mogen worden ofzo.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-01-2009 13:12 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Hoe goed dat joodse leger is hangt maar net af van de kwaliteit van het amerikaanse oorlogstuig wat die joodjes gebruiken. wat mij betreft zijn die gasten zo laf als wat, met al hun amerikaans oorlogstuig tegen een paar zelfmoord terroristen en wat raketjes knokken, nou nou, wat een helden. Zo goed zijn ze niet, want elk ander land had die sjaaldragers allang naar de andere wereld geholpen.


Fuck the world and fuck you


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-01-2009 13:13 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2009 13:12 schreef mental het volgende:
Hoe goed dat joodse leger is hangt maar net af van de kwaliteit van het amerikaanse oorlogstuig wat die joodjes gebruiken. wat mij betreft zijn die gasten zo laf als wat, met al hun amerikaans oorlogstuig tegen een paar zelfmoord terroristen en wat raketjes knokken, nou nou, wat een helden. Zo goed zijn ze niet, want elk ander land had die sjaaldragers allang naar de andere wereld geholpen.
ZelThor, kom er maar in.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vardek
Duf...
Usericon van Vardek
Posted 04-01-2009 13:14 by Vardek Wijzig reactieProfiel van VardekQuote dit bericht

We zullen zien. Wie weet wat de toekomst ons brengt.
1 ding staat vast: die Gazastrook daar wordt al 2000 jaar gevochten en het zal niet gauw stoppen.


Temmink
Usericon van Temmink
Posted 04-01-2009 13:15 by Temmink Wijzig reactieProfiel van TemminkQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2009 13:12 schreef mental het volgende:
Hoe goed dat joodse leger is hangt maar net af van de kwaliteit van het amerikaanse oorlogstuig wat die joodjes gebruiken. wat mij betreft zijn die gasten zo laf als wat, met al hun amerikaans oorlogstuig tegen een paar zelfmoord terroristen en wat raketjes knokken, nou nou, wat een helden. Zo goed zijn ze niet, want elk ander land had die sjaaldragers allang naar de andere wereld geholpen.


Jep, die weerloze Palestijnen kunnen alleen maar terugknallen met hun home-made katapulten en bommen van afgekeurd vuurwerk.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-01-2009 13:15 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2009 13:12 schreef Greycloak het volgende:
Ik ben onwijs geïnteresseerd in oplossingen en niet naar de zoveelste mening over de geschiedenis danwel wat er nu gaande is.

Dat snap ik ook wel. Maar het staat gewoon zwak. Let's carry on.
quote:
Op 4 januari 2009 13:13 schreef Greycloak het volgende:
ZelThor, kom er maar in.

Ik heb een duidelijker imperatief nodig.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-01-2009 13:16 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2009 13:13 schreef Greycloak het volgende:
ZelThor, kom er maar in.
Ga jij maar verder met naar oplossingen zoeken die er toch niet zijn, enige oplossing is dat we die gasten elkaar maar moeten laten uitmoorden, zijn we mooi van alle pijpgezeik af.


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-01-2009 13:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2009 13:12 schreef mental het volgende:
Hoe goed dat joodse leger is hangt maar net af van de kwaliteit van het amerikaanse oorlogstuig wat die joodjes gebruiken. wat mij betreft zijn die gasten zo laf als wat, met al hun amerikaans oorlogstuig tegen een paar zelfmoord terroristen en wat raketjes knokken, nou nou, wat een helden. Zo goed zijn ze niet, want elk ander land had die sjaaldragers allang naar de andere wereld geholpen.


nou, dat zou ik ook weer niet durven zeggen want een regulier leger tegen een guerillalger is niet zo simpel (de VS kon ook niet echt winnen van de vietnamboeren he)


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-01-2009 13:18 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2009 13:15 schreef Temmink het volgende:
Jep, die weerloze Palestijnen kunnen alleen maar terugknallen met hun home-made katapulten en bommen van afgekeurd vuurwerk.
jij snapt hem, Coen.


Fuck the world and fuck you


Temmink
Usericon van Temmink
Posted 04-01-2009 13:19 by Temmink Wijzig reactieProfiel van TemminkQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2009 13:18 schreef mental het volgende:
jij snapt hem, Coen.


Hmm, val ik weer eens door de mand.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-01-2009 13:19 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2009 13:16 schreef mental het volgende:
Ga jij maar verder met naar oplossingen zoeken die er toch niet zijn, enige oplossing is dat we die gasten elkaar maar moeten laten uitmoorden, zijn we mooi van alle pijpgezeik af.
Ik was bezig met zoeken naar oplossingen..?



Ik ben bezig met het verven van een Dreadnought, ik heb wel wat beters te doen. Het enige wat ik wil weten is welke oplossingen mensen zouden kunnen hebben.
Succes met begrijpend lezen verder.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-01-2009 13:19 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2009 13:17 schreef attila_de_hun het volgende:
nou, dat zou ik ook weer niet durven zeggen want een regulier leger tegen een guerillalger is niet zo simpel (de VS kon ook niet echt winnen van de vietnamboeren he)
ook waar, en de russen niet van die luitjes in afghanistan, maar dat is weer iets anders...


Fuck the world and fuck you


Vardek
Duf...
Usericon van Vardek
Posted 04-01-2009 13:19 by Vardek Wijzig reactieProfiel van VardekQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2009 13:17 schreef attila_de_hun het volgende:
(de VS kon ook niet echt winnen van de vietnamboeren he)

Dat was ook grotendeels omdat ze het terrein niet gewoon waren.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-01-2009 13:19 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2009 13:19 schreef Greycloak het volgende:
Ik was bezig met zoeken naar oplossingen..?



Ik ben bezig met het verven van een Dreadnought, ik heb wel wat beters te doen. Het enige wat ik wil weten is welke oplossingen mensen zouden kunnen hebben.
Succes met begrijpend lezen verder.
Nou, dat valt me weer mooi tegen, ga maar weer verder spelen dan. oh en ja, dat begrijpend lezen wil niet echt lukken, je lult te veel en te moeilijk, grey, als je het de volgende keer zou willen uittekenen voor me dan graag, alvast bedankt he!!!

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 04-01-2009 13:21]


Fuck the world and fuck you


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-01-2009 13:33 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 4 januari 2009 13:12 schreef mental het volgende:
Hoe goed dat joodse leger is hangt maar net af van de kwaliteit van het amerikaanse oorlogstuig wat die joodjes gebruiken. wat mij betreft zijn die gasten zo laf als wat, met al hun amerikaans oorlogstuig tegen een paar zelfmoord terroristen en wat raketjes knokken, nou nou, wat een helden. Zo goed zijn ze niet, want elk ander land had die sjaaldragers allang naar de andere wereld geholpen.


Israël heeft het meest geavanceerde oorlogstuig ter wereld, zij kunnen met een druk op de knop een land als Iran weg vagen, ik zou me wel een tweede keer bedenken als ik lawinepijlen zou afvuren op Israël.


Against God and Government


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-01-2009 13:34 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2009 13:33 schreef Rotzak het volgende:
Israël heeft het meest geavanceerde oorlogstuig ter wereld, zij kunnen met een druk op de knop een land als Iran weg vagen, ik zou me wel een tweede keer bedenken als ik lawinepijlen zou afvuren op Israël.
jaja, en van wie hebben ze dat oorlogstuig juist ja van hun amerikaanse vriendjes, ik zag ooit een docu op discovery dat die joodjes zelfs dikke korting krijgen omdat ze zoveel afnemen, lol


Fuck the world and fuck you


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-01-2009 13:37 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 4 januari 2009 13:34 schreef mental het volgende:
jaja, en van wie hebben ze dat oorlogstuig juist ja van hun amerikaanse vriendjes, ik zag ooit een docu op discovery dat die joodjes zelfs dikke korting krijgen omdat ze zoveel afnemen, lol


Niet alleen, de ontwikkeling van nieuwe wapens komt allemaal van Israël zelf, de productie veelal in andere landen gebeurt klopt (VS) Maar de technologie is van pure Israëlische makelaardij.


Against God and Government


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-01-2009 13:42 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2009 13:37 schreef Rotzak het volgende:
Niet alleen, de ontwikkeling van nieuwe wapens komt allemaal van Israël zelf, de productie veelal in andere landen gebeurt klopt (VS) Maar de technologie is van pure Israëlische makelaardij.
Ah ok, dat wist ik niet, dacht dat die gasten dat spul alleen kochten...


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-01-2009 14:54 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Waar denk jij dat de Uzi vandaan komt, Mental?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-01-2009 14:55 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2009 14:54 schreef Mark het volgende:
Waar denk jij dat de Uzi vandaan komt, Mental?
handige jongens die joodjes.


Fuck the world and fuck you


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-01-2009 15:05 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

http://www.imi-israel.com/Templates/Homepage/Homepage.aspx?FolderID=11
Ze maken daar best leuk spul waar zelfs de Yanks nog wat van kunnen leren.

En kijk ook bij News 18-12-07


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-01-2009 16:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Die lekkere joodse van NCIS heeft toch ook al haar gave truukjes bij de Mossad geleerd?
Maar goed, ik ben ervan overtuigd dat er geen hapklare oplossing is voor een probleem wat al tweeduizend jaar gaande is en met landjepik en religie te maken heeft. Kijk maar naar voormalig Joegoslavië, dat is ook een eeuwenlang niet op te lossen verhaal. Heeft allemaal met afkomst, geloof en territoriumdrang te maken.
Ik denk dat de mens toch een dier is. Als twee honden even sterk zijn en niet duidelijk is wie de baas is, moet je ze gewoon laten vechten tot dat duidelijk is. Ook deze oorlogen zullen uiteindelijk gewoon een keer uitgevochten moeten worden.
De geschiedenis leert dat er een cyclus van ongeveer vijftig jaar is tussen twee partijen waarin een dreigend conflict moet worden uitgevochten. Eigenlijk is het heel wonderlijk dat het bij ons al zo lang vrede is, waarschijnlijk wordt dit veroorzaakt door de gigantische wapenwedloop eerst tussen oost en west, en nu tussen westers en arabisch.
Op een gegeven moment zal dit conflict toch uitgevochten moeten worden, en dan zal alles zich vanzelf oplossen. Hierbij zal waarschijnlijk de bevolking drastisch verminderen, zodat ook veel minder mensen aanspraak op grondgebied en eigendommen willen maken. En er zal misschien een nieuwe baas zijn.
Andere mogelijkheid is dat alles zich letterlijk oplost door het einde van onze aardkloot. Dan is er niks meer om je druk over te maken, omdt je er waarschijnlijk weinig van zult merken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 05-01-2009 22:16 by Heer der Heerscharen Wijzig reactieProfiel van Heer der HeerscharenQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Hoe goed dat joodse leger is hangt maar net af van de kwaliteit van het amerikaanse oorlogstuig wat die joodjes gebruiken. wat mij betreft zijn die gasten zo laf als wat, met al hun amerikaans oorlogstuig tegen een paar zelfmoord terroristen en wat raketjes knokken, nou nou, wat een helden. Zo goed zijn ze niet, want elk ander land had die sjaaldragers allang naar de andere wereld geholpen.


Gelul, de fightingspirit van het IDF is extreem hoog doordat ze al die jaren zijn omringd door vijandige Arabische buren. Overigens hebben ze destijds die oorlogen gewonnen met Duitse tanks geleverd door Ardenauer.

Kijk anders die fightquest even die over Krav Maga gaat. Los van het feit of er oplossingen zijn of niet, Hamas mag ASAP uitgeroeid worden. Vrijheidsstrijders? Vergeet het maar, het is een vertakking van de Moslimbroederschap en die hebben een hele sinistere agenda.

+dat men voor het gemak even het effect bagitaliseerd dat de holocaust heeft op de hele psyche van dat land.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2009 22:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ach ja, kan mij dat eigenlijk allemaal iets schelen? Zolang de diesel en benzione staan zoals ze nu staan heb ik het naar mijn zin. Voor de rest wens ik ze daar allemaal veel strategie toe, veel voer voor degelijke oorlogsfilm en de nodige veruitwendiging van de menselijke natuur in groep

Liefde, kak en oorlog zijn sowieso de interessantste topics der mensheid


signature


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-01-2009 23:02 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 5 januari 2009 22:16 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
+dat men voor het gemak even het effect bagitaliseerd dat de holocaust heeft op de hele psyche van dat land.


Mwoah, huidige Israeliërs hebben er minder mee dan bijvoorbeeld Duitsers van dezelfde generatie. Wel is de holocaust natuurlijk de aanleiding geweest voor het huidige conflict doordat met op niet zo tactische wijze het land dat een kolonie was aan een derde groep schonk.


Boeiender


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen