|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hoezo instant classic?!? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
jah gaaf he? ben wel benieuwd naar z'n nieuwe band. live optreden? rolstoel? Oud Vuil. |
|
quote: Nauwelijks te bevatten... quote: Hehe; stagediven met een schietstoel The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: euh, 100% idd. Oud Vuil. |
|
quote: Heb ik al eens gezegd dat jouw smaak helemaal zo slecht nog niet is? Er waren in die korte tijd een aantal cd's die insloegen als een -sex-bom! Skydancer, North from here, Dance of december souls, Tol cormpt norz norz norz.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik ben niet zo'n death metal man maar die shit die coldbloodindustries uit brengt heerscht. inri & katafalk |
|
quote: Possessed is gewoon geweldig. Maar weet iemand hier waarom ze geen reunie doen. ik zou die gasten toch graag eens live zien. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Wat is dat nou voor rare vraag? |
|
de mannen van slayer zijn uiteindelijk nog de echte death metal manne. Je zou ze zelfs als de godfathers van death metal kunnen zien. En death metal onderscheidt zich vooral van black metal door de teksten, de naam zecht het al, death metal gaat over dood en black metal zijn vooral duistere en vaak duivelaanbiddende teksten.(voor zover ik weet). maar....ze zij allebei heerschend |
|
quote: Je meent het. SLAAAAYYYYYYYOOOOORRRRRRR! |
|
SLAAAYYYOOOORRRRR = THRASH METAL... toch Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Meer als Death Metal |
|
uhm, welke kwam ook alweer uit welke voort ? volgens mij death uit trash. oja en SLAYAAAAAAAH als ze op fields of rock komen ga ik ze weer zien en kort daarna weer :D HET IS ZO FIJN OM EEN SCHAAPJE TE ZIJN ! BLAAT MEKKER BLAAT ! |
|
Wat er aan ontbreekt: Dripping Bane http://welcome.to/bane/ (death/grind) Vile Gut Miscreation The Berzerker Necrophagist Excrementory grindfuckers(humor) Anal Blast Anal Cunt Lividity Fleshgrind Broken hope Brutal truth Fuck! I'm dead The Red Chord Gorgasme Beheaded Impaled Necropsy Nyctophobic Internal bleeding Internal Suffering Fuck the facts Vaginal Incest 7th child Blunt Force Trauma [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 20-05-2003 10:23] |
|
quote: hmmm ja, luister nog maar wat meer deathmetal want dit klopt niet echt Death is eerder de godfather van de death "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Inderdaad! Je kan me de bout hachelen! |
|
www.deathmetal.be is ook wel aan te raden Je kan me de bout hachelen! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 20-05-2003 10:44] Je kan me de bout hachelen! |
|
Gorguts - Considered Dead Morbid Angel - Altars of Madness Pentacle - The Fifth Moon Obituary - Cause of Death Immolation - Failures for Gods Incantation - (kan geen keuze maken) Death - Scream Bloody Gore Malevolent Creation - The Ten Commandments Asphyx Pestilence en nog veeeeel meer Mijn eigen mening: Death Metal moet vet zijn, en geen 1000 blastbeats per seconde bevatten, moet ongelooflijk bangbaar zijn,... idd, kheb het nogal voor die old school death. Je kan me de bout hachelen! |
|
Oke niet de meest ruige death maar de gozers van Amon Amarth hebben toch heerlijke platen gemaakt, met als hoogtepunt het masterlijke Once Sent From the Golden hall. Episch, sfeervoll maar ook weer lekker rauw. Ook Vomitory kan heerlijke death ter gehoren brengen. Klinkt af en toe wat standaard, maar nummers zoals Beneath te soil, Redeemed in Flames en Forty Seconds Bloodbath rocken de pan uit! Ook ben ik een liefhebber van Opeth, progressive deatmetal, heerlijk sfeervol! |
|
quote: hmm, ik hoorde gister (van Arrebar) dat Possessed meer als de godfather van Death metal gezien moet worden... naja het zal wel... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
In het boekje van de remastered versie van Leprosy kun je iig lezen dat toen Chuck enorme problemen had om Death opgestart te krijgen, Possessed de beginnende death metal scene al onbetwist regeerde. |
|
quote: Zal best ja, maar death zette het wel door. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Heeft iemand hier meer informatie over Terrorizer? Ik heb er wel eens een nummer van gehoort maar zou graag meer over deze band te weten komen. Ik geloof dat er leden van Morbid Angel inzaten maar weet het niet zeker. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |