|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
ik zou de eerste twee cd's van death zeker uitsjekken (scream bloody gore en leprosy). |
|
Dismember - Like An Everflowing Stream is ook een aanrander. |
|
EN de eerste 2 van Dismember kun je ook wel even luisteren dan, Pieces en Like an everflowing stream. Probeer anders ook even Celtic Frost's To mega therion, Morbid Tales en into the pandemonium. En check Autopsy en de oudere Carcass anders ook even. |
|
quote: Hmz BM gaat volgens mij toch over de harde waarheid (die misschien dan wel weer geromantiseerd kan worden) ipv een sprookjeswereld. En eh.. 'get real'? Heb jij elke dag met bloed en dood (etc) te maken dan? Niet dat ik zelf zoveel op heb met gothic, maar ik begrijp je behoefte om DM met gothic te vergelijken niet zo. DM is toch veel cooler. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
gister en vandaag weer Necrophagist op flink volume gedraaid. Blijft geniaal! |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Bedankt voor de relatief snelle reacties hier, maar Death en de eerdere Celtic Frost en Dismember heb ik nooit qua waarde juist kunnen inschatten, wellicht ondermijn ik een stukje metalgeschiedenis, maar de bekende namen heb ik al geregeld beluisterd. Ik zit meer op tips als Grave en Nihilist te wachten. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Kwa Death Metal heb ik er weer een geweldige band bij : Waco Jesus, man, wat een geniale bak herrie is dat.en met songs als War on Women en mass Pussy Obliteration en fag basher kun je bij mij weinig fout doen hahaha. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Live gezien op Fuck The Commerce, check het verslag op de frontpage, gave band ja |
|
quote:Ze spelen verdomme op Obscene Extreme. Ik kan er niet heen jammer genoeg maar een maat van me gaat wel, heb hem meteen maar opdracht gegeven om de cds en een hoody en een shirt voor me aan te schaffen hahaha. En ja, uiteraard geef ik hem daar geld voor. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Carnage spelfout weggehaald... |
|
quote: "Immolation elevated NYDM by crafting powerful albeit pop-like songs that deal with christianity on albums such as "From Here After" and "Close To A World Below" Pop-like!? WTF! [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 16-06-2007 11:28] |
|
quote: Probeer de volgende bands eens zou ik zeggen. Carnage, Morgoth, Mass Psychosis, Autopsy, Interment. |
|
Oude deat-metal zoals morbid angel in z'n beginjaren, dat is lekkere meestamp-muziek. jammer dat dat niet veel meer gemaakt word. |
|
Wakker worden allemaal! De nieuwe Cattle decapitation is uit en hij is GOED! Hij heet The harvest floor en hij ziet er zo uit: Het eeste dat me op viel is dat het technische niveau op dit nieuwe album erg hoog ligt. In de eerste instantie was ik bang dat C.D. de zoveelste band zou zijn die gevoel op zou offeren voor technisch vernuft. Maar dat had ik goed mis, zo bleek na een wat langere luistersessie. De death/grinders hebben nog nooit zo donker, smerig en verbeten geklonken. En voor dat beetje extra gevoel hebben ze Jarboe (Swans) ingeschakelt om op het titel nummer mee te komen zingen. Checken die handel! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Héé! Dat maakt het interessant.. Ze is een "myspace-vriend" van me, en typte onlangs nog dat ze w.s. binnenkort voor een optreden naar A'dam wil komen. Ik ga die cd zeker uitchecken, zelfs al is ie technisch. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Edit: oeps verkeerde topic [Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 23-01-2009 21:48] "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Eerste kennismaking met Cattle Decapitation voor mij, het bevalt. Kijken of dit een blijverdje is edit: ik vind het soms wel iets té technisch gefreak, maar dat went misschien nog. quote: Beetje lafjes nummer is dat, Jarboe niet voldoende uitgebuit ook! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 23-01-2009 22:19] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Erg gave hoes zeg ! Ik ga deze ook zeker effe uitchecken ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
https://blabbermouth.net/news/kam-lee-says-chuck-schuldiner-ripped-off-possessed-claims-he-was-denied-opportunity-to-appear-in-death-documentary Weten we dat ook weer. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Waaaaaattt. Kun je vertalen kan geen Engels |
|
Dat Chuck en Max Cavalera grote liefhebbers waren/zijn van het album 7 Churches was al lang bekend. Is 7 Churches nog heavy thrashmetal leunend tegen wat later dan death metal zou moeten gaan heten is het debuutalbum van Death een trap verder en de definitie death metal zeer zeker waard. Dikke vrienden waren Chuck en Kam Lee al lang niet meer ik weet nog vanuit een interview hoe pissed off Kam Lee op Chuck was omdat hij zijn Massacre line up had weggekaapt en daarmee het Leprosy album mee ging opnemen. |
|
Seven Churches heeft een aantal elementen die Death ook nog niet heeft zoals die geharmoniseerde riff van The Exorcist... Dat zie je pas later terug bij Morbid Angel enzo. Fixeren op 1 uitvinder van death metal is zinloos... Als Master's eerste album gewoon in 85 was uitgekomen hadden we het ook veel meer over hun gehad. |
|
quote: https://blabbermouth.net/news/ex-death-massacre-guitarist-rick-rozz-blasts-narcissistic-revisionist-kam-lee-over-chuck-schuldiner-comments The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |