![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Suhrim is live idd vet, ke heb r wel nog nks van op CD. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
De Oude Deicide heerst toch ookwel de pan uit!!! ![]() ![]() |
|
Kent dan godver helemaal niemand Carnage ? Jullie moeten je schamen !! ![]() BLASTBEATS FOREVER ![]() |
|
quote:Verandert dat er iets aan? Touché, pussycat! ![]() |
|
quote: tuuk wel... Dark Recollections heerst, maar dat kan ook niet anders met leden die later bekend zouden worden bij Dismember, Entombed en Carcass! Iemand zou ook eens een fatsoenlijke verzamelaar van Nihilist (voorganger van Entombed) uit moeten brengen.... ![]() |
|
quote: tis geen pure deathmetal nee, maar ze zaten toen wel op de scheidingslijn tussen death en thrash. Het artwork en de (Scott Burns) produktie zorgen er zelfs voor dat Arise voor mij overhelt naar deathmetal. ![]() |
|
quote: Op zich heb je gelijk; het artwork was in eerste instantie bedoelt voor Obituary. Heb je trouwens de originele versie van Arise dan? De Arise versie die de meeste kennen is nl. de Scott burns versie die later nog een keer extra geproduceerd is door Slayer producer Andy Wallace. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Andy doet MIXEN op de mijne, niet PRODUCEN, dat doet Scotty-boy. Alleen vind ik Arise dus meer thrash dan Death vanwege de choppy riffs en Max z'n stemgebruik. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 15-11-2002 14:38] ![]() |
|
quote: Dat bedoelde ik idd; hij heeft de Burns versie vetter gemaakt. Anyway; het ging erom dat de Braziliaanse versie geen Andy Wallace behandeling heeft gekregen en dus anders klinkt. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-11-2002 15:03] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Mensen die Carnage niet kennen zijn geen echte deathmetal fans ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Het Tjokkefoll mannenkoor maakt ook vette death metal. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Eigenlijk niet volledig mee eens...het is m.i. wel verplichte kennis GVD! ![]() De wortelscheut van geniale bands! [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 15-11-2002 18:33] ![]() |
|
quote: Bedankt ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Pfff ken Carnage al jaren, maar het kennen van die band maakt je nog geen echte death metal fan ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Klopt,het kennen van Carnage maakt je nog geen deathmetal fan,maar een deathmetal fan MOET wel Carnage kennen.(dat is een wezenlijk verschil!!!). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: wezenlijk verschil ![]() okay, mee eens ![]() ![]() Iemand ondertussen Cadaverizer al gehoord toevallig? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-11-2002 18:35] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Bedankt ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Wel van Cadaver en Carbonized (of was dat Carbonizer?) ![]() |
|
Cadaver & Carbonized zijn weer andere bands. Cadaverizer: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3581 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Carbonized ja... daar heb ik ook nog twee oude platen van: "Disharmonized" & "For the Security". T'is een oude band van "Mr. Therion" Christofer Johnsson, maar eigenlijk vind ik beide platen maar bagger. "For the Security" rockt nog wel lekker, maar die andere is gewoon onsamenhangende muk. Cadavar was de voorganger van Cadaver Inc. Die laatste heeft nog wel een aardige plaat uitgebracht, maar "In Pains" van Cadaver is gewoon mátig.... beide dus geen essentiële bands als je het mij vraagt.... [Dit bericht is gewijzigd door Melk is Goed op 15-11-2002 18:54] ![]() |
|
Het noorse Cadaver(tegenwoordig Cadaver Inc.) heeft ooit nog een split-cd uitgebracht met Carnage ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Dat klinkt interessant, daar ik erg gesteld ben op de oude Therion platen, doe je ze weg? ![]() |
|
Ik heb die eerste 7" van Carbonized - No Canonization. Beetje vreemd, maar wel lekker !! ![]() BLASTBEATS FOREVER ![]() |
|
Laatst weer eens Sentenced - North from here opgezet; wát een klasseplaat is dat toch! Grauwe melodieen in een vernijnige sound en op momenten beenhard!!! ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |