|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Defcon One!!! |
|
zo leer je nog eens wat. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Aaargh! NP Obituary - Cause of Death Dit blijft wat mij betreft toch de essentie van death metal. Smullen gewoon! Ik moet er wel voor in de stemming zijn(voor Obituary), er zijn ook momenten dat ik ze saai vind(The End Complete af en toe). |
|
monstrosity obscenity |
|
Wat vinden jullie van Divine Empire? Ik ken er 1 nummer van en zit er over te denken om wat van ze aan te schaffen. |
|
quote: das TOF! met luitjes van malevolent Suck my piss |
|
Tja, dat ene nummer dat ik dus ken vond ik ook supervet, maar ik kreeg ook opmerkingen van mensen die de hele cd kennen die er geen ruk aan vonden. Anyway ik ga hem gewoon kopen! DEAD AND MARTYRED! |
|
sinister dying featus erg gaaf cryptopsy mangled death severe torture deicide |
|
severe torture disavowed pyaemia Nederlands trots! Trieste gast |
|
Blood Red Throne |
|
quote: yah das erug vetjes! Suck my piss |
|
Carcass Cradle of Filth Death Dimmu Borgir :w Entombed :w Fleshcrawl (ben ik niet zo dol op,vind het een beetje eentonig) The Gathering (oud = :w) Gorefest Hypocrisy In Flames :w Malevolent Creation Meshuggah Morbid Angel My Dying Bride:w Napalm Death Obituary :w en Paradise Lost Rotting Christ Satyricon :w Therion Tiamat Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
bleh Göteborg death metal. dat is echt bagger probeer Disinter en Lost Soul, vooral die laatste is onwijs goed. |
|
NP: Dies Irae - Immolated bruut! lekker drum geluid, vette shit! 11.45: restate my assumptions |
|
Pardon? U wilt toch niet Dissection, At the gates en (ouwe) dark tranquillity als bagger bestempelen ? Death metal? Possessed!!! Ouwe napalm death (harmony coruption!!) Death, Morbid Angel Pas heb ik trouwens album van Blood Red Throne aangeschaft, en alhoewel ik niet zo van moderne death metal hou vind ik dat een supertoffe plaat! Ik, Wil Schuurman |
|
dat wil ik wel ik heb het recht, als ras-Göteborgare, okay |
|
Ik houd mijn mond maar even voordat ik in agressie uitbarst (ach dat valt wel mee).. whehe Neerlandsch' Pentacle is ook wel GOED Ik, Wil Schuurman |
|
possessed - seven churches, speeltechnisch misschien niet zo best, maar oh oh oh en death met scream bloody gore en vooral baptized in blood AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHRGHHHH Oud Vuil. |
|
Ik zie dat er geen kenners op dit forum zitten, want PUNGENT STENCH is niet genoemd!!! Jawohl! Ik las ergens over Carcass "grind zonder blastbeats". Hmm daar klopt natuurlijk geen ruk van. Ook Necroticism zit vol blastbeats...of het nog echt grind te noemen is weet ik ook niet maar ik wil niet gaan miereneuken. Ik ben gewoon gevoelig wanneer het om Carcass gaat Alles wat Carcass heeft uitgebracht is van monumentale proporties. -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
PUNGENT STENCH had er idd al moeten staan. |
|
quote: JIJ bent een kenner!! Carcass |
|
Kijk, de echte "sophisticated" kenners herken je aan hun bewondering voor Carcass! -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
quote: ik vind ut ook tof, en zo modern is het niet, het neigt echt wel naar wat oldschool achtige shit (damn, whisky is lekker ) [Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 15-04-2002 2:07] |
|
quote: Het is een overgangsalbum van grind naar melodieus. Verzin jij maar een passende omschrijving dan. Als je zo gevoelig hierover bent dan mag je je gelijk wel hebben hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-04-2002 3:28] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |