![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Blood red throne is een van de betere deathmetal releases. Als je meer van de old school haalt moet je snel murder squad uit gaan checken. das ook een zeer goede europese deathmetal band (met entombed en dismember leden) ![]() |
|
Weet iemand op welke CD "Immolated" van Dies Irae staat? Ik zit er over na te denken om hem aan te schaffen.. 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
Death, Morbid Angel, Cryptopsy, Immolation, Incantation, Pandemonia, Deranged, Vomitory, Apotheosis, God Dethroned, Bolt Thrower, Exhumed, Sinister, Occult, Prejudice, Nile, Vader, Carcass, Arch Enemy, At the gates, Edge of Sanity, Cannibal Corpse, Possessed, Necrophagia, ... Tum podem extulit horridulum... ![]() |
|
Pungen Stench, Incantation, Pulverizer, Possessed!!! ![]() |
|
hehe ![]() ![]() ![]() |
|
en verder... Autopsy, Sceptic, Impedigon, Pungent Stench, Morgion, Runemagick, Sacralis, Soul Embraced, Deicide, Hate Eternal, Necronomicon, Benediction, Tourniquet, ... Tum podem extulit horridulum... ![]() |
|
Pungent Stench - 26 april, metropool hengelo, wie gaan er? ![]() |
|
En nog een vraagje, dingen als Skinless en Exhumed en Cryptopsy begin ik de laatste tijd meer te waarderen. Welke bands spelen nog meer deze stijl? ![]() |
|
quote: Hmm ik hoorde vrijdag bij Blind Guardian van meerdere mensen dat Purgent Stench hun hele tour had afgelast ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: Alle nieuwe death metalbands. Het kan niet missen, er zijn ontelbaar veel van dat soort new- school death metalbands. Je vind gorerotted dan vast ook wel tof. Probeer bed'em, behead'em van gorerotted maar eens [Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 15-04-2002 12:37] ![]() |
|
quote:Aaaargh nee ![]() |
|
Exposing Innards!!!!!!! ![]() |
|
Devourment ![]() Fleshgrinder ![]() Disgorge (M) ![]() Mortician ![]() Kataklysm ![]() Brutal truth ![]() Deicide ![]() Massacre ![]() Dead infection ![]() Morbid Angel ![]() Bolt Thrower ![]() Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! ![]() |
|
quote: waar slaat dat nu weer op!!! ja kan toch nooit alle death van nu over een kam scheren....misschien vin jij dat zo klinken..probeer anders een keer te luisteren naar hoe muziek inelkaar zit. IPV hoe het klinkt. Suck my piss ![]() |
|
quote: Die staat op immolated, ![]() Trieste gast ![]() |
|
Sjees, kan net zo goed naar een death-metal-links pagina gaan om daar alle namen te kopieeren om hier te plakken. Ik gok over 2 maanden dat oa. alle death metal bands hier wel genoemd zijn. Varieerend tussen uitmuntend tot matig (want slechte death metal bestaat niet...) http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: gorefest ![]() en als ik dan zo een diabolic hoor dan hoeft dat voor mij ook niet. de duizenste versie van hetzelfde. ![]() |
|
INFESTER!!!!!!!!!!!!! en natuurlijk CAEDERE (http://www.caedere.tk) Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
Vader, Vomitory, Nile en natuurlijk Zyklon en Myrkskog! ![]() ![]() |
|
Vader, Vomitory, Nile en natuurlijk Zyklon en Myrkskog! ![]() ![]() |
|
Mortem ![]() ![]() sebinsagoil ![]() |
|
quote: Dat is aan de luisteraar om te beslissen, ik heb genoeg bagger gehoord ... ![]() |
|
quote: Such as? ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |