![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Begint zich nu te ontpoppen als een ware cultband... En het is zeker de moeite waard om eens te checken! ![]() |
|
![]() Trieste gast ![]() |
|
Probeer deze eens...super aanrader!: Gorelord - Zombie suicide part 666 I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote:fuck die moet ik dus ook nog horen... heb de 1e plaat van gorelord wel. dies super. Wie zet em even op rhodium??? REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! ![]() |
|
quote: En toch vind ik de nieuwe albums gevarieerde en beter. Ik let overigens niet op de lyrics, puur instrumentaal gezien zijn ze imo beter "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote:Ja, volgens mij worden er ook veel 'niet klassiekers' genoemd..Vraag was klassiekers te noemen, niet alle toffe deathmetal bands..Klassiekers hoef je niet leuk te vinden.... Nog niet genoemd: Napalm Death - "Utopia Banished" ![]() |
|
check OPEN!!! ![]() |
|
De 8 beste death metal platen ooit ? (geen volgorde, enkel death, geen death/black ofzo..) Possessed - Seven Churches Death - Spiritual Healing Asphyx - Embrace the death Obituary - Slowly we rot Pentacle - Fifth moon Dismember - Like an everflowing stream Hellhammer - Satanic Rites Celtic Frost - Morbid Tales Jaja... 2 vaderlandse releases Ook erg sterke death metal bands: Diabolic (mix old school met nieuwere) Sadistic Intent (geniaal en onderschat) Pulverizer (uit Nederland, vunzige brok old school) Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
MASSACRA ![]() |
|
Dwaallicht, je vergeet gvd "Retribution" van Malevolent Creation! Echt zo'n "alle-13-(eigenlijk 9)-goed-van-kop-tot-staart-lekker-doorrammen-maar-geen-moment-saai-"death metal klassieker. Touché, pussycat! ![]() |
|
quote:Ff kijken, van wanneer komt die post waar je op reageert? ![]() |
|
Autopsy - Mental Funeral Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Zie ik iets over het hoofd of heb ik nergens Carnage - Dark Recollections zien staan ? Ook een verplichte aanschaf (vindt ik dan) BLASTBEATS FOREVER ![]() |
|
Anata!!! No meat is sweater ![]() |
|
Laten we Sadistic Intent niet vergeten, mensen ![]() ![]() |
|
Anata!! No meat is sweater ![]() |
|
DERANGED ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
lost soul ![]() ![]() |
|
mangled!! inhume!! ![]() |
|
verlate dubbelpost ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 14-11-2002 22:09] ![]() |
|
Anata!!! No meat is sweater ![]() |
|
quote: De deathmetal platen die in geen enkele deathmetal collectie kunnen ontbreken zijn IMO: - Morbid Angel - Blessed are the Sick (duistere deathmetal tot de top, MA beste naar mijn mening) - Malevolent Creation - Retribution (een oefening in pure stijlvaste deathmetal, maar wel de beste ooit. Elke riff op deze plaat is perfect) - Cryptopsy - Whisper Supremacy (het oude werk van deze Canadezen had weliswaar meer sfeer, maar de technische ultrabrute wervelwind op dit album is ongelooflijk) - Dismember - Like an Everflowing Stream (oude Zweedse deathmetal op de perfect manier uitgevoerd en met een absoluut verpletterende Sunlight produktie) - Lykathea Aflame - Elvenefris (superonbekende Tjechische band die cryptopsy stijl techniek en bruutheid mixed met sfeerelementen die soms wat Nile achtig aandoen, maar veel sterker en meer in de muziek verwoven zijn. Deze band móet je gehoord hebben om het te geloven) - Immolation - Close to a World Below (donker, technisch en met een onverklaarbare onderhuidse spanning. Hun nieuwe plaat is ook super, maar klinkt in mijn oren toch als een herhalingsoefening van dit meesterwerk) - Gorguts - From Wisdom to Hate (gestoord technisch, maar toch pakkend van begin tot eind. voorganger Obscura was een over-de-top stukje kunst, maar Wisdom klopt gewoon van begin tot eind) Dit zijn mijn favoriete deathmetal platen, maar natuurlijk kun je als beginner ook niet zonder de al genoemde klassiekers van Carcass, Entombed, Incantation, Obituary, Bolt Thrower, Napalm Death, Vader, Nile, Cannibal Corpse en noem maar op.... ![]() |
|
nu 'entombed - left hand path' aan het luisteren. godver die heerscht! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
Aborted: www.goremageddon.com Suhrim: http://suhrim.deathmetal.be beide belgisch mor zekers skullcrushing! "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |