IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Death Metal Vorige pagina | Volgende pagina
Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-07-2003 0:43 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Welke Solstice?

Vette aanrader : de nieuwe Divine Empire!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 18-07-2003 0:49 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2003 0:43 schreef Voice Of Doom het volgende:
Welke Solstice?

Vette aanrader : de nieuwe Divine Empire!


AAAAHHH
Waarom, wat is het? U.S death metal, old school death metal?
Waar kan ik het mee vergelijken?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-07-2003 0:51 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2003 0:49 schreef No Nonsense het volgende:
AAAAHHH
Waarom, wat is het? U.S death metal, old school death metal?
Waar kan ik het mee vergelijken?
Vraag maar aan XnegativeX! Dit is zijn lievelingsband!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 18-07-2003 0:55 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2003 0:51 schreef Voice Of Doom het volgende:
Vraag maar aan XnegativeX! Dit is zijn lievelingsband!


De manier waarop als je het zegt begin ik al ernstige twijfels te krijgen.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-07-2003 0:58 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Hij vind ze niks, maar dat betekent niet dat ze niet zeer goed zijn.

Het is oldschool death metal met exleden van Malevolent Creation.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 18-07-2003 1:02 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2003 0:58 schreef Voice Of Doom het volgende:
Hij vind ze niks, maar dat betekent niet dat ze niet zeer goed zijn.

Het is oldschool death metal met exleden van Malevolent Creation.


Hmm, en hoe kom ik aan MP3tjes voor een eerste luisterbeurt?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-07-2003 1:03 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Direct Connecten...of Googlen op "Divine Empire".



[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 18-07-2003 1:04]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 18-07-2003 1:05 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2003 1:03 schreef Voice Of Doom het volgende:
Direct Connecten...


Nope, werkt hier niet en heb ook geen zin om alles over de hoop te gooien om het eenmaal an't werk te krijgen.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 18-07-2003 1:05 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2003 1:03 schreef Voice Of Doom het volgende:
Direct Connecten...of Googlen op "Divine Empire".




Dat daarin tegen klinkt al stukken beter.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-07-2003 1:08 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2003 1:05 schreef No Nonsense het volgende:
Nope, werkt hier niet en heb ook geen zin om alles over de hoop te gooien om het eenmaal an't werk te krijgen.
Hmmm...prutser!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 18-07-2003 1:10 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2003 1:08 schreef Voice Of Doom het volgende:
Hmmm...prutser!

Ik dacht dat je je wou aftrekken knul.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-07-2003 1:16 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

* Is al druk bezig


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 18-07-2003 1:19 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2003 1:16 schreef Voice Of Doom het volgende:
* Is al druk bezig

hehehe,

VROEGAH RUKTEN WE MET 1 HAND, KONDEN WE MET DE ANDERE NOG TYPEN!!


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 18-07-2003 7:08 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Ik zou het omschrijven als Tampa Florida Death Metal uit vroege jaren '90

Het is met de drummer van Malevolent Creation en Rob Barret die we kennen als gitarist bij Cannibal Corpse.
Ze hebben (bij mijn weten) 2 CD's uit, "Solstice" en "Pray".
Pray heeft toch lichtelijk mijn voorkeur


A black heart can only find beauty in darkness.


Maggotlord
eaten from the inside by maggots
Usericon van Maggotlord
Posted 29-10-2003 16:54 by Maggotlord Wijzig reactieProfiel van MaggotlordQuote dit bericht

hier een paar bands die ik goed vind:

Autopsy:zeer vette band met de meesterlijke chris Reifert(ex-death)op de drums en teveneens zanger.

Amon Amarth:best wel melodieuze death metal met nadruk op de noorse geschiedenis,vette,passende grunt en leuke gitaarpartijen(Geen keyboards).

Bolt thrower:vette grindcoreband die ook bij death metal in de smaak zal vallen,vooral warmaster is goed.

Cannibal corpse:Vette death metal band die death metal maakt,de grunt,de gitaarparijen en de drums zijn uitstekend.
Ze blijven ook altijd dezelfde vette stijl houden.

Death:Old school death metalband met de heerschende Chuck schuldiner,Megaband

Deeds of flesh:Vette technische brutal death metal

Obituary:De vocals alleen al

Morbid angel:Goede death metalband die al best lang bestaat.

Suffocation:Ook een zeer vette brutal death metalband,Heerschend,goede cd is Effigy of the forgotten.

Dit is een kleine verzameling bands die meteen bij mij opkwamen.












Born to grind


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 29-10-2003 16:58 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Hoezo ik Bolt thrower grindcore?

Goeie tip
Luciferion:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=942834


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-10-2003 17:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 16:58 schreef XnegativeX het volgende:
Hoezo ik Bolt thrower grindcore?

Goeie tip
Luciferion:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=942834
Ik ga zondag op de metalmarket op zoek naar dit waarschijnlijke juweeltje!
Heb je Demonication (The Manifest) ook gehoord??


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-10-2003 17:21 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 16:54 schreef Maggotlord het volgende:
Morbid angel:Goede death metalband die al best lang bestaat.

Oh jee dat klinkt interessant!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 29-10-2003 17:23 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 29 oktober 2003 17:19 schreef NecRobert het volgende:
Ik ga zondag op de metalmarket op zoek naar dit waarschijnlijke juweeltje!
Heb je Demonication (The Manifest) ook gehoord??


Yup, die heb ik ook gehoord. Ook een erg goeie cd maar het is mij allemaal te old school. Te eenzijdig zeg maar.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 29-10-2003 17:36 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Yo, maggotfiguur!

Waarom vind je het nodig om een aantal van de meest bekende DM bands voor te stellen? Noem liever iets dat we niet kennen en waar nog niet over is gelult in dit topic.

[edit]
oh ja, en teveneens is geen woord!



[Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 29-10-2003 17:37]


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-10-2003 17:53 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 17:36 schreef rajackar het volgende:
Yo, maggotfiguur!

Waarom vind je het nodig om een aantal van de meest bekende DM bands voor te stellen? Noem liever iets dat we niet kennen en waar nog niet over is gelult in dit topic.

[edit]
oh ja, en teveneens is geen woord!


Cannibal Corpse? Death? Morbid Angel?
Nooit van gehoord...
Kent hier iemand Metallica? Zijn ook wel goed, maar geen death metal. Vroeger schijnen ze nog beter geweest te zijn!



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-10-2003 18:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Decrepit Birth - And Time Begins

Zeer strak album, drumpartijen doen me bijna denken aan origin. Alles wordt dichtgedrumd!
Aanrader voor onze brutaldeath/grind vrienden


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-10-2003 18:31 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Raad tevens ook Prophecy aan, de nieuwe heb ik nog niet gehoord, maar hun eerste is een prima deathgrind cd


"This one is older than shit, heavier than time!"


maniacM
Usericon van maniacM
Posted 10-11-2003 20:29 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

Ik moest vandaag de loungeroom openen waar ik commissielid van ben en wilde ff wat muziek opzetten. Tussen de meest vreselijke bandjes, van hoempapa muziek tot de lambada, vond ik er een getiteld 'death-leprosy'. Ben ik blij dat ik de moeite heb genomen om die bandjes te sorteren!!! Ik had nog nooit van Leprosy gehoord, maar wat een VETTE death metal! Alleen jammer dat iedereen meteen begon te zeuren dat er andere muziek op moest toen ik hem opzette...zucht, dan maar weer hoempapa voor de meerderheid...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2003 20:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

HIM is geen death metal hoor


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen