|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi, ik ga jullie spammen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hehe, mooi zo! Is een gig met jullie niet een keer iets? 2 Nijboeren op een podium, geheid een succes! Boeiender |
|
quote: Tsk, ik had net zo goed niet kunnen mailen dus Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Oh, haha, naar het info mailadres? Zal Rajackar even verwittigen dat hij de inbox moet checken dan. Maar ik vond SH wel goed te doen, ben benieuwd naar FoC. Boeiender |
|
Thieu, meel @ uw hotmail |
|
quote: En trug Boeiender |
|
|
|
quote: Ja, infomailadres, wil het ook wel direct naar een van jullie sturen Dank u Ik vind jullie ook goed te doen ( ) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Mooi!~En meel terug [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 31-03-2010 11:01] Boeiender |
|
Gedaan! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zo, 5 juni start Departure weer met reguliere optredens, na 2 try-outs. En verder zullen we naar alle waarschijnlijkheid op 12 juni in Deventer spelen, details volgen! Boeiender |
|
Hoe staat het ondertussen met de DVD? |
|
Zo, de dvd hoes is inmiddels af, met grote dank aan Arco. Ik hoop dat Rajackar volgende week tijd heeft om de puntjes op de dvd i te zetten. (Menu's en dergelijke perfectioneren). Verder zijn we live te aanschouwen op 5 juni, Herriefest en op 12 juni in Walhalla te Deventer, samen met Faces of Cain en This Is My Happy Face. Boeiender |
|
Als je hem nou zaterdag a.s in de verkoop doet...... |
|
quote: Hehe, jij krijgt er sowieso 1 als hij klaar is. Er worden wel wat exemplaren gedrukt overigens, en natuurlijk gratis te downloaden. Maar zoals gezegd moet Ollie er wel tijd voor hebben om alles af te maken. Boeiender |
|
Zo, de voorkant van de dvd hoes. Dank aan Aaaaaarco. Boeiender |
|
Cool Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hehe, de befaamde old wall texture. |
|
quote: Da's wel sympathiek, maar een hele DVD..als torrent ofzo? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
idd, gratis download en pro-copied dvd's (de laatste worden tegen kostprijs verkocht). |
|
quote: Denk dat we hem inderdaad ook als torrent ergens neergooien, maar als Rajackar het goed heeft ingeschat zou het ook via onze site gedownload kunnen worden. En zoals Herrie al aangaf gaan we ook een bescheiden oplage laten persen, en verkopen we die voor ongeveer de kostprijs. Boeiender |
|
Is er al zicht op wanneer ze klaar zijn en besteld kunnen worden? |
|
Een oude bekende en een nieuw nummer. Godsamme wat was het heet. LOL. Boeiender |
|
Mooie DVD hoes. Sfeervol/melancholisch. (Past goed bij de riffs van het eerste nummer in dat YouTube filmpie ) Moet die DVD ook maar ff checken! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |