|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
HRI = vanaf nu eigenaar van DDrumstel... [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 16-09-2010 20:42] |
|
Double D rumstel? |
|
nou, zelfde doffe toon hoor! maar idd, 2 ketels... |
|
Nou, ga er ana zitten dan .. |
|
HRI is official member of the Dick Smeringa Bank |
|
signature |
|
Verleden tijd van Borat? |
|
quote: Niet helemaal, is meer dat die Cohen het niet mag gebruiken. Hehe, leuk dat jij het opmerkt Bart, had het zelf niet gezien. Boeiender |
|
signature |
|
quote: duidelijk een typfout *dient schadeclaim in bij artwork-ontwerpster"* [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 29-09-2010 13:51] |
|
Eerste review http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=17323 "Dit is best jammer en daarboven op komt dat ik live DVD’s en CD’s van bands die ik niet ken niet goed kan verdragen omdat ik geen noot herken." Waarom ga je recensies schrijven als je niet tegen onbekende muziek kunt vraag ik me dan af? |
|
quote: Haha, dat verbaasde mij ook al. Boeiender |
|
Hij herkende geen noot? Je hoort de noten toch goed? Of kan hij alleen tegen studiowerk? Laat maar. Onderaan dat stukje van de resencent staat toch een deel van de DVD? Heldere sound juist. Ik kan alles prima volgen, tof! Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
Yo Tjeu, wanneer gaan jullie weer eens spelen? Wordt wel weer tijd dunkt me! |
|
quote:Wat dan, had je een positieve review verwacht?? |
|
Wanneer gaat die download werken? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Och, ik had verwacht dat het door iemand werd gereviewd die een open kijk op dingen heeft. Ik vind het geen enkel probleem als mensen het kut of klote vinden, als men het onderbouwt zal ik er goed mee kunnen leven. Maar als je jezelf al diskwalificeerd als live-cd en/of dvd recencent van bands die je niet kent snap ik niet helemaal waarom je het dan wel recenceerd. Nogmaals, ik heb in de begeleidende brief aangegeven dat het een dvd is die door huisvlijt tot stand is gekomen. Daarom vragen wij ook geen 10 of 15 euro voor een dvd. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 04-10-2010 16:34] Boeiender |
|
quote: wil er best eentje opsturen hoor... gratisch |
|
Lief van je, thanks, maar ik vroeg het meer 'in het algemeen belang', zeg maar. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
de zanger lijkt op Rajacker signature |
|
quote:Kerel, je gaat weer veel te serieus op me in |
|
quote: o, het is hem signature |
|
quote: Boeiender |
|
wist ik niet signature |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |