IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Departure III Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 01-07-2010 18:58 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2010 18:48 schreef Mutilator het volgende:

Dus je beweert dat je er nooit van op de hoogte was met je 'geen idee'?

Dat wist toch zo ongeveer iedereen, dat dat één en dezelfde persoon was? Toch 2 1/2 jaar volgehouden, netjes.

Bareuh...

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-07-2010 19:00 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 1 juli 2010 18:58 schreef De Ulk het volgende:
Dat wist toch zo ongeveer iedereen, dat dat één en dezelfde persoon was? Toch 2 1/2 jaar volgehouden, netjes.

Psies, en hoezo zou het mijn "probleem" moeten zijn?

Sherlock Muti is gewoon keihard aan het falen qua mod kwaliteiten, beetje dit topic vervuilen met zijn gehuil.

Boeiender

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 01-07-2010 19:01 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ach, heb je zo weer topic nr 4 Wat maakt het uit wat er in staat

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 01-07-2010 19:02]

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 01-07-2010 19:03 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 1 juli 2010 19:01 schreef jbassist het volgende:
Ach, heb je zo weer topic nr 4 Wat maakt het uit wat er in staat

Dat dan weer wel.

Zie je op Metalcamp JB?

O.T.

Departure heeft even een maand zomervakantie, is benaderd door een studio om opnames te maken en beukt straks weer lekker aan den wegh.

Boeiender

GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 13-07-2010 12:50 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 1 juli 2010 16:20 schreef Mutilator het volgende:
Hehe even doorgaan dan mbt stangen: wat is het verschil tussen user(s) GRINDBASHERS en Herrie?

zo...wat denk je, mooi even sneaky Herrie van het forum knikkeren?

lafjes hoor... heel lafjes... nog te beroerd zijn om daar even een mail over te sturen...en even te overleggen.

maar aangezien ik graag overleg:

graag mijn herrie account terug en dan sluit mijn grindbashers profiel maar (reden al eerder uitgelegd offtopic in dit topic).

[Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 13-07-2010 12:55]

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-07-2010 13:01 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2010 18:09 schreef Mutilator het volgende:
Als je een bandlid, die door meerdere lui random wordt gedist, verdedigen sneu noemt, plus tegenwicht geeft in een eenzijdige tendens, dan zegt dat alleen maar iets over jou. Maar goed, misschien vind je jezelf een toonbeeld van hoe het moet zijn. Ik zal hier verder niet in over details gaan.

Dat is in dit topic niet gebeurd, toch? Waar heb je het toch in hemelsnaam over?

Op pedanterige wijze stompzinnige vragen stellen over wie de bandleider van Departure is om daarmee (al dan niet bewust) MR N. te laten happen en dan achteraf hem een beetje lopen beschuldigen van stom gedrag. Wat een mod ben jij, zeg.

En, als het dan toch moet; wil je je internetvetes alsjeblieft niet altijd zo cryptisch uitvechten, laat staan in topics die daar niet voor bedoeld zijn? Wees een man en zeg gewoon wat je bedoelt, te vaak dat laffe 'ik zal hier niet verder over praten' of 'je weet wel wat ik bedoel'... Zo kunnen we ten eerste niet meegenieten en ten tweede komt het totaal niet over, dus zelfs degene die je aanvalt gaat er niets van leren.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

spectre
Usericon van spectre
Posted 13-07-2010 13:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2010 16:24 schreef MR. N het volgende:
dat je totaal geen verstand hebt van bands / hoe mensen samen werken / sociaal inzicht is ook al lang duidelijk.

says it all

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-07-2010 14:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 juli 2010 12:50 schreef GRINDBASHERS het volgende:
zo...wat denk je, mooi even sneaky Herrie van het forum knikkeren?

lafjes hoor... heel lafjes... nog te beroerd zijn om daar even een mail over te sturen...en even te overleggen.

maar aangezien ik graag overleg:

graag mijn herrie account terug en dan sluit mijn grindbashers profiel maar (reden al eerder uitgelegd offtopic in dit topic).

Nogmaals dan voor de duidelijkheid: per user wordt er 1 account gebruikt. Bij een dubbelaccount wordt het oudste account geband. Dit beleid is bekend, bestaat al een behoorlijke tijd en is al regelmatig toegepast.

Dit beleid had je, recente posts in dit topic teruglezende, kunnen weten, ware het niet dat je het allang wist. Speel dus niet de vermoorde onschuld met 'lafjes' en 'sneaky'.

@Zelthor: Sorry dat ik niet jouw sensatiezucht bevredig

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-07-2010 14:18 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2010 14:16 schreef Mutilator het volgende:
@Zelthor: Sorry dat ik niet jouw sensatiezucht bevredig

Nee, wees maar sorry dat je topics vernachelt. Dat ik sensatie zou willen zien moet je je sowieso niks van aantrekken natuurlijk, zeker een mod niet.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-07-2010 15:23]

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 13-07-2010 14:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 juli 2010 14:18 schreef ZelThoR het volgende:
Nee, wees maar sorry dat je topics vernacheld. ...

'Vernachelen' is een overstatement: een specifieke, tijdelijke tendens in een thread bepaalt niet het verloop van de hele thread, behalve als jijzelf daarvoor blijft kiezen.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-07-2010 15:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2010 14:34 schreef Mutilator het volgende:
'Vernachelen' is een overstatement: een specifieke, tijdelijke tendens in een thread bepaalt niet het verloop van de hele thread, behalve als jijzelf daarvoor blijft kiezen.

Dat vernacheld raken van dit topic lukt best prima nu, toch?

En de mods zijn er juist om dingen in de kiem te smoren, ipv zelf de kiem te planten en dan later verongelijkt gaan lopen dat mensen de boel vernachelen

Dus, leuk geprobeerd om er met wat woordgeneuk onderuit te komen, je bent gewoon wat dit soort dingen betreft een slechte mod

WMP
Usericon van WMP
Posted 13-07-2010 16:03 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Het feit dat Greycloak en Mutilator moderator zijn, laat wel zien hoe laag de kwaliteitseisen zijn die ZM stelt aan die taak.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 13-07-2010 16:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-07-2010 16:20]

herrie
Usericon van herrie
Posted 13-07-2010 16:29 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

on topic: de departure dvd zal definitief vanaf augustus verkijgbaar zijn. meeste zaken zijn geregeld (llvision is bezig met o.a. dvd bedrukking etc) en meer info a.s.a.p.!

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 13-07-2010 16:32 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

kut band

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-07-2010 16:36 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ja ZM mods zijn fail.

C. Christ
Usericon van C. Christ
Posted 13-07-2010 19:57 by C. Christ Wijzig reactieProfiel van C. ChristQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2010 16:29 schreef herrie het volgende:
de departure dvd zal definitief vanaf augustus verkijgbaar zijn.

Ben benieuwd!

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 13-07-2010 20:09 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

He Herrie
je grindbashers acount nog niet tegen gekomen in het schandpaal topic dus je kunt nog ff dubbel posten hier
ontopic zeer benieuwd naar de dvdaar nog meer naar de ceedee

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

herrie
Usericon van herrie
Posted 13-07-2010 20:15 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

komt goed! dvd is een extraatje als voorafje... hahaha. cd gaat zeker vet worden, aangezien de nieuwe bezetting inmiddels mooi op elkaar is ingespeeld... kut band of niet, ze staan wel overal!

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 13-07-2010 22:01 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

overal?

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Corpsegrind
Usericon van Corpsegrind
Posted 13-07-2010 22:33 by Corpsegrind Wijzig reactieProfiel van CorpsegrindQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

Grindbasher
Old Grindcore that died
Usericon van Grindbasher
Posted 14-07-2010 8:42 by Grindbasher Wijzig reactieProfiel van GrindbasherQuote dit bericht

Ze staan inderdaad overal, daarom is de gig sectie op de site ook zo vol...

herrie
Usericon van herrie
Posted 14-07-2010 12:30 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

mooie nickname! vast een dubbelaccount van 1 van de forumgangers... zal vast wel even uitgezocht worden door 1 van de mods!

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 14-07-2010 15:42 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Omdat deze topic een verkapte poging is om een tweede lultopic draaiende te houden snap ik niet waarom ik hier reageer. Maar wel vermakelijke kost met die kansloze types.

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 24-07-2010 13:28 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Ah, het was gezellig de afgelopen 3 weken?

@ Muti, aangezien je als mod / user duidelijk niet functioneerd zou ik je als user willen vragn hier niet meer te posten.

Boeiender

Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com