|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, geeft nie kerel! Binnenkort is Departure weer helemaal optredenswaardig! En nieuwe nummers zijn in productie! [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 11-01-2010 11:54] Boeiender |
|
mm, vreemde quote van iets dat ik niet gezegd heb... |
|
quote: ja, Maarten heeft erg aan zijn techniek gewerkt vanaf de eerste keer dat hij meedeed bij Grindbashers... |
|
quote: Boeiender |
|
Hey, Ik heb even jullie mail doorgespeeld naar de organisatie van dat gebeuren in genemuiden. Als het dan goed is horen jullie van ze gauw! |
|
quote: Nice, denk dat het wel goed komt dan, Alpenkreuzers zijn ook bezig.. Hoe was Roden? Boeiender |
|
Ja ging hard http://www.youtube.com/watch?v=_dH7LiPvHjY Nieuw nummer, en meer de kant die wij nu op gaan. Hard gaan is goed gaan |
|
Hey dudes genemuiden is wel op 13 maart hoor ik net... maybe nog een kans om met jullie podium te delen? :D |
|
quote: Oeh! Ga er gelijk achteraan! Boeiender |
|
quote:Hebben jullie al enig idee wanneer deze te downloaden zal zijn? |
|
quote: Snel, Rajackar heeft eindelijk alle beelden in zijn bezit om te monteren. Het had nogal wat voeten in aarde door een autist die van alles beloofde maar niet nakwam en de beeldrate van de overzetting van analoge beelden. Maar zodra de video klaar is zullen we ook de nummers in mp3 downloadbaar op de site gooien. Boeiender |
|
quote: |
|
quote: Heb onlangs nog een sneak-preview gezien bij Ol, ziet er gaaf uit zeg.. wordt wel wat! |
|
quote: Ja, ik heb ook 1 nummer te zien gekregen, viel me niets tegen. Nu hopen dat de rest ook vlot gaat... Boeiender |
|
Als je het departure forum had bekeken wist je dat er alweer een nummer af is |
|
quote: 2 toch? Boeiender |
|
3 in totaal nu denk ik. |
|
...dit is toch het departure-forum? |
|
Departure zal aanstaande zaterdag in het onvolprezen Genemuiden een korte set spelen! Ook zal o.a. No Need For Introduction er zijn ding doen. Het festijn begint om 20.30, hoe laat welke band speelt is nog niet bekend. Adres: d'Overtoom Grutto 1 Genemuiden Boeiender |
|
Morgen wordt echt lache! Kheb samen met gitarist van Solace een camera gefixed, dus opnames kunnen gemaakt worden als jullie dat willen! Gooien we het audio spoor van de tafel eronder, en kloar! En het is met een S! introductionS ! haha beter dan laatst dat ik no need for instructions had gelezen, wat overigens wel geniaal klinkt tot morgen knullen |
|
Haha, sowwy, maar om hoeveel introducties gaat het precies? Hehe, ik kom wel koud op het podium met Departure overigens, heb al 2 maand niet mee kunnen oefenen. Naja, zin an! Boeiender |
|
Was tof dudes! Echt lache om jullie te zien spelen! Zowiezo was het een lache avond, dronke boeren die op de vuist gaan, de tuinkabouter populatie ingekort en bak herrie! Tof gespeeld zeker wel! |
|
Om nog maar te zwijchen van al die slechte emo schreeuwlelikkers en K3/Anouk(op heen hele slechte avond) zangeresjes. Jezes wat was dat een lange uitputtingslag gister zeg, maar de gezelligheid, Departure en Alpenkruezers maakte een hoop goei wat ik betrefd hahaha Rock onnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |