|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Fukkerdefuck, dan heb ik al iets anders staan.. Maar goed, ff in de gaten houden, ik beloof nu al een halve eeuwigheid dat ik een keer kom kijken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Neejoh, daar ben je een veel te lekkere vent voor! En ik ga zeker door met de shit die ik nu aan het regelen ben, ik hoop dat het wat opleverd voor jullie. Boeiender |
|
quote: Misschien ne keer met de bashers? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: gelukkig, ik begrijp beide kanten van het verhaal en koen is nogal duidelijk in dit soort dingen maar case closed dan ok en laten we zien hoe het loopt [Dit bericht is gewijzigd door Vorck op 19-01-2009 21:04] |
|
quote: AHhhhhhh haaaaahahhh! Zin in man! hehe. maar dat is ook nogal offtopic. Ik zou het iig vet vinden als je ook komt buurten zaterdag! Weer eensch ouderwetsch heerschen. Maar wij moeten ook eensch jouw kant op komen! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 05-02-2009 11:38] Boeiender |
|
*euh, ik denk trouwens dat er een verkeerde datum op die poster staat, is volgens mij 28-02.....* [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 04-02-2009 11:24] Boeiender |
|
Grindpad? Handig, dan kunnen jullie meteen het intro van de nieuwe mcd opnemen...of the dead. MC Hammer Smashed Face |
|
quote: Hehehe, maar ik heb al een grindpad opgenomen, nu nog even een piepend tuinhek vinden ergens.... Of the dead. Boeiender |
|
quote: Jammer dat jullie niet kunnen de 20e. Boeiender |
|
quote: ja indeed jammer maar desalniettemin goed bezig |
|
Ben ik blind, of staat daar echt "total devastion" ? Ziet er toch niet uit, man! Bruce Banner |
|
En dan blijft het stil? Bruce Banner |
|
quote: Meer letters pasten er niet bij op |
|
LOL, valt me nu pas op eigenlijk. Ik zal eens gaan mailen |
|
quote: Hehe, ik heb hem ook maar doorgestuurd gekregen.... Het is sowieso niet de mooiste poster aller tijden vind ik. Boeiender |
|
Die 24 mag nog naar een 28 worden gephotoshopped, wordt -ie vast veeeel mooier van Hatsjikidee! |
|
Kut, verkeerde topic. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 07-02-2009 2:03] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehehe, kreeg deze binnen: Oh, en gisteravond weer een opzet voor een nieuw nummer geschreven, vandaag maar uitwerken in de oefenruimte. Boeiender |
|
quote: Dus je zegt wel veel voor Context te hebben geregeld? Als er een belofte is gemaakt kan je toch extra je best doen je belofte in te lossen? Gewoon alsnog doen en ik denk dat excuses voor de late inlossing erbij op zijn plaats zijn. Gewoon eindelijk doen man: iedereen blij The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
verrassend! ik had niet verwacht dat je gister in staat zou zijn een gitaar vast te houden... the key to succes! good busy! |
|
quote: Als je nergens wat vanaf weet hoef je ook niets te melden hoor. Kom je ook kijken de 28e Mau? @Grindbasher: Ging lekker, en ik had 2 mensen die ook gitareerden in huis, dus heb zelf niet al te veel hoeven spelen. Boeiender |
|
quote: Ik ken het verhaal van Koen al sinds Loud from the south en geef hem groot gelijk. quote: Nog niet, ik wacht tot ik de muziek 'rijp genoeg' vind. Dat gaat dus vast een keer komen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ah, goed dat je het van 1 kant hoort en dan conclusies trekt. quote: Mkay, in maart eindelijk studio opnames, dus dan is het weer wat "rijper". Boeiender |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |