|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Al beeld van mijn opnames gezien? Olivier had geloof ik moeite met het grote formaat op een ftp krijgen.. |
|
For old times sake hier alvast wat beelden van het optreden in Hedon. Dit is van 1 van de 5 camera's, de camera die bij het drumstel aanwezig was, dus je hoort voornamelijk drums, hehe. Met dank aan Moon. Boeiender |
|
Zo. alle beelden zijn in bewerking, en de audio is afgemixt. Check alvast www.myspace.com/departuremetal of http://departuremetal.hyves.nl voor de songs. Als het hoesje en dergelijke af zijn dan komt het als download op www.departuremetal.com te staan. Vanavond nog veel details bijgewerkt qua mix. Niets is opnieuw ingespeeld, dus alle foutjes kan je horen, wel zo eerlijk voor live opnames. Boeiender |
|
klinkt goed man |
|
quote:Dank u! En veel dank aan Fredde die weer een mooi werk geleverd heeft in zijn Dirty Bird Studio! Boeiender |
|
Klinkt goed idd |
|
Even een update: Departure heeft een nieuwe drummer gevonden in Nesin, de live opnames van 12 april 2009 komen binnenkort als gratis downloads online, evenals de videobeelden, die nog afgemonteerd moeten worden. Verder zijn er weer 2 nieuwe nummers af, en die worden hoogstwaarschijnlijk in September / oktober opgenomen. Dusch, weer bijna klaar voor de aanval! Boeiender |
|
Wie's Nesin? Hehe stiekum dacht ik ff dat het Martijn (van the embodiment) zou worden |
|
quote:Nesin is een 18 jarig drummertje uit Kampen, hehehe. En Martijn, wel contact mee gehad. Oeh, trouwens nog een bruiloft van, goed dat je het me helpt onthouden Buurman! Boeiender |
|
Departure dood? |
|
Geen drummert toch? |
|
Staat hierboven te lezen per augustus een nieuwe te hebben. |
|
Oh .. nha ja, gaat kennelijk niet zo vlot |
|
[/quote]Nesin is een 18 jarig drummertje uit Kampen, hehehe.[/quote] en zijn pa heeft een kroeg TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Departure is juist springlevend, hehehe. We hadden Nesin als nieuwe drummer, maar dat was toch niet de juiste persoon. Nu met een andere drummer bezig, gaat goed tot nu toe. Het kostte allemaal behoorlijk veel tijd jammer genoeg, maar we zijn druk bezig met nieuwe nummers maken en ik denk dat zeer binnenkort de opnames van Hedon te downloaden zijn op de Departuresite, inclusief artwork. Boeiender |
|
't zal ve'domme tied wor'd'n! |
|
quote: |
|
quote: |
|
Vertel, vertel!! |
|
quote: Wat is er nou gebeurt met die kabouterdrummer van jullie dan? |
|
quote: HAHAHAHA! Dit is ECHT de vriend van MR. N!!! hehehe. maar goed... het nieuwtje over de (oude) nieuwe drummer (ach, Bert, nu verklap je het toch!!!!) laat ik aan de band over... |
|
Hier een voorproefje (dus niet de definitieve versie) van de hoes die bij de aankomende download zal zitten: Boeiender |
|
Ah, bijna weer Lost, ja! Bedankt voor de herinnering Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hehehe. De titel wordt dus anders. Boeiender |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |