|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Dank u. Boeiender |
|
Dat is zo! |
|
Boeiender |
|
Hehe. Net ff gekeken, best wel lekker eigenlijk. (Lost wat minder strak maar ach...) Bazzio Attacks!!! |
|
Leuk, ik ga em ook zeker kijken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hoes...nee alleen de video_ts (dvd) file Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Staat er als losse download bij op de site. |
|
quote: Oh, hahaha, zal eens kijken. Ahja, staat er als zipje bij. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 12-11-2010 15:18] Boeiender |
|
...en voor hen die na het downloaden zo enthousiast raken om een originele dvd te hebben... hri@kpnmail.nl co-operation not competition! |
|
Hoi Mental. |
|
quote: Ja, check www.myspace.com/herrierecordsinc voor de fysieke dvd! 5 Euries! Boeiender |
|
quote: Neejoh. Denk eens na! Boeiender |
|
quote: Laat maar. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 12-11-2010 15:39] |
|
quote: Ah. Terwijl hij het zo duidelijk gevraagd had. Naja. DOWNLOADEN DIE HAP!!!!!!!!!! Boeiender |
|
Ik hou niet van DVD's , kijk ik nooit, komt er ook gewoon een mp3 release? |
|
quote: Kan ze wel op myspace als download aanbieden, maar dat suckt qua kwaliteit... Zal eens kijken. Oh, als je me een mail stuurt kan ik ze ook mailen overigens... mathieunijboer AT hetemeel PUNT com [edit] Misschien kunnen we ze ook via ons forum gaan aanbieden.... Hmmm [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 12-11-2010 15:39] Boeiender |
|
Zo, we zijn met Departure nu bezig met een akoestische set met nieuwe nummers, wegens het geen drummert hebben op dit moment. Moet zeggen dat het erg leuk is om te doen. Boeiender |
|
Leeft deze band nog wel? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
|
|
jammer want heb er wel is wat van gehoordt en klonk erg lekker! REALLY OHH REALLY? |
|
quote: Damn, m'n pc kreeg een blue screen of death van deze post. |
|
Maar goed, Departure is al een tijdje geleden opgeheven helaas. Boeiender |
|
Fun while it lasted toch Gelukkig vermaakt eenieder zich weer in nieuwe projecten! MC Hammer Smashed Face |
|
quote: Welk project zit u nu te doen dan Erik? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |