|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
dit weekeinde gaan de spullen dan (eindelijk) naar de perserij. verkoopinfo is te vinden via www.myspace.com/herrierecordsinc |
|
quote: |
|
de dvd kent trouwens een gelimiteerde oplage van 100. pré-order via hri@kpnmail.nl |
|
zo, de dvd is inmiddels (eindelijk) uitgebracht. http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=429542634&blogId=537633269 |
|
VET! |
|
quote:Ik heb je een e-mail gestuurd. |
|
Zo, hier een foto van de dvd: Zoals vermeld voor 5 euro + verzendkosten te bestellen bij Herrie Records Inc. (Zie link elders op deze pagina). Boeiender |
|
Zou je er een mee kunnen nemen als jullie gaan oefenen? Dan kom ik even langs. |
|
quote: Volgende week? Dan is de bar ook weer open. Boeiender |
|
Waar kan ik hem downloaden? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Denk dat hij binnen 2 weken op www.departuremetal.com staat. De site wordt ook gerestyled als het goed is. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 15-08-2010 13:27] Boeiender |
|
quote:Is goed. |
|
Welke dag oefenen jullie? |
|
quote:Zaterdagmiddag! Boeiender |
|
@ ZM: dvd is onderweg voor revieuw. |
|
Als je interesse hebt in de DVD stuur dan ff een mailtje naar info@departuremetal.com en dan nemen we contact op |
|
of: hri@kpnmail.nl (komt op het zelfde neer, hahaha) |
|
Zo, 2 voorproefjes op Youtube: Via http://departuremetal.com/media/ kan je de hele dvd downloaden (Werkt nog niet naar behoren, verwacht dat het volgende week online is). [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 03-09-2010 10:52] Boeiender |
|
Hmmz, dat wilde ik dus net melden... de tubies klinken iig al goed. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Dank u! Valt niet tegen voor gecomprimeerde filmpjes inderdaad, al is het geluid op de dvd zelf wel vetter. Boeiender |
|
DTS-HDMA? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Euh, hehehe, nee, STEREO! Boeiender |
|
Vette sound heej! Ben alleen benieuwd of de huidige line-up wel net zo strak is. Clemens heeft wel een aardig boekje over drummen gelezen namelijk hehe. Ik zal eens kijken of ik binnenkort naar een gig kan komen. |
|
quote: Ja, Fredde heeft weer puik werk afgeleverd. Geen overdubs en dergelijke, ale foutjes staan er gewoon op. Het camerawerk is gedaan door enthousiaste mensn, niet door pro's, hehe, heeft wel wat vind ik. Clemens was erg moeilijk te vervangen, maar ik denk dat we met Maarten ook goed voor de dag kunnen komen. Clemens heeft overigens net de opnames klaar bij zijn nieuwe band, As Empires Fall, moet nog afgemixt worden, maar zit er dus aan te komen. Boeiender |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |