|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe. Ook mooi. Boeiender |
|
ok, ik heb nog enkel de hoes nodig iets van 250 breed en hoogte doet er niet toe signature |
|
Zoiets Bartje? Boeiender |
|
Nu nog de downloadlink fixen. |
|
quote: Inderdaad ja. Rajackar zat deze week in Zweden, zal hem morgen even bellen over welke oplossing hij gevonden heeft voor dat probleem. Bleek dat downloaden via de website niet echt een optie was. (Heb er verder weinig verstand van...). Boeiender |
|
quote: signature |
|
Boeiender |
|
quote: anders mail je me je adres... stuur ik je er 1 op... (wederom gratis). |
|
quote: Denemarken [Dit bericht is gewijzigd door ShieldofThor op 15-10-2010 11:16] May the Shield of Thor keep fiends away! |
|
quote: Ohja, sowwy. Boeiender |
|
Boeiender |
|
quote: Nog een dvd erbij van een band die ik waarschijnlijk 1x zal bekijken. Daarom wilde ik 'm juist ook downloaden, scheelt weer fysieke ruimte in mijn kast of de prullenmand. |
|
je kunt de box ook gebruiken voor een dvd die je wel leuk vindt hoor! |
|
Doet ie het al? |
|
Doet die downloadlink het al? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: je mag 'm (de dvd) gratis ophalen bij mij... |
|
quote: nee... |
|
Ben er nog mee bezig. Hopelijk komt de download volgende week online |
|
joa joa... |
|
Ja echt! Zit deze hele week in Eindhoven maar volgende week ben ik ook echt een paar dagen thuis dus kan ik er eens voor gaan zitten. |
|
wat wil niet zeggen dat Muti & co het gratis kan downloaden... |
|
Jawel joh, dan gaat het vast goed komen |
|
ruige band mooie mannen! |
|
die mooie mannen slapen al... |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |