|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
melodische death is nocturnus natuurlijk de kost bij uitstek. Vergeet dissection e.d. maar "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Maar Nocturnus is ook goed hoor - Mutatis mutandis - |
|
quote: Homeaux, je wil soms beweren dat dissection geen deathmetal is. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dwaallicht; ken je eigenlijk Unanimated - Ancient god of evil? Die band komt m.i. dicht bij Dissection niet normaal; vooral de strot is net zo goed alleen is de muziek meer open en heeft nauwelijks folk invloeden. Verder noemt men wel eens Dawn maar daar heb ik me nog niet goed genoeg in verdiept; welk album zou aan te raden zijn? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Unanimated is waar Dissection de mosterd heeft gehaald!! [Dit bericht is gewijzigd door Skull op 04-03-2004 0:34] - Mutatis mutandis - |
|
quote: ik heb die tape eens op wacken gezien met meerdere splittapes en ze zagen er zo belabberd uit dat ik dacht dat het bootlegs waren... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-03-2004 0:33] Je moeder. |
|
quote: Dat ding is ook niet meer te krijgen geloof ik, dus het zou me nix verbazen dat de boel gebootlegged wordt... Maar de visuele bootlegs van Dissection zijn legio en tegenwoordig overal te vinden op gebrande DVD's. - Mutatis mutandis - |
|
quote: Er is nu een mooie 2-CD uit, met beide CD's en beide Mcd's erop. Alles is aan te raden, maar vooral de Mcd "Sorgh pa Svarte Vinger flog" uit '96 - Mutatis mutandis - |
|
quote: Volgens mij is iedere goeie band een 'love-it-or-hate-it-band, want dat wil vaak zeggen dat ze iets te zeggen hebben, dus dat is alvast mooi. Voor de rest vind ik het een vage term; het is immers altijd een kwestie van smaak? Maar wat ik ken tja ik heb bijna alles wel van Emperor en Satyricon (cds dan) en verder o.a. Darkthrone, Taake, Carpathian Forest, Enthroned, Limbonic Art, Immortal, Septic Flesh, en nog wel veel meer bands maar ik kom er zogauw niet op.. Maar die ik hier noem vind ik allemaal goed. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Dank voor de lange lijst, maar dat ga ik dus echt niet allemaal kopen he! Ik ga iig iets ouds van Summoning kopen. Maaar ik vroeg me af waarom jij 'Sacramentum' van Dissection niet noemt? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: probeer dat uberhaupt eens te vinden... Je moeder. |
|
quote: Is dat niet gewoon te bestellen dan? Zo niet, hoe kom je dan aan zoiets? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
misschien de bekende albums wel, maar ik doelde meer op die demo's en promo's Je moeder. |
|
quote: Sacramentum is een band, geen album/werk van Dissection . Albums van Sacramentum (voor zover ik ze ken en thuis in de kast heb staan): -Finis Malorum (Mcd '94) -Far Away From The Sun (CD '95) -The Coming of Chaos (CD '97) - Mutatis mutandis - |
|
quote: idd lastig, maar de moeite waard - Mutatis mutandis - |
|
quote: Ik ken alleen 'In The Forest of the Dreaming Dead' van Unanimated, heb 'Ancient God of Evil' nooit kunnen vinden. Dawn vind ik zelf geen aanrader, om de één of andere reden zijn ze boven komen drijven in het Göteborg black/death geweld vorig decennium maar ze hebben mij niet kunnen boeien. |
|
quote: Ah, het "standaard" werk dus. Wel, ik denk dat je Dissection sowieso wel goed vindt. Thorns is wat meer de industriële kant op, terwijl Summoning weer de sferische kant op is. Zyklon-B ken ik zelf alleen van naam. Van Summoning zijn zo'n beetje alle cd's nog wel te krijgen. Van Dissection kun je op zoek naar de re-release die zowel de full-length Storm of the Lights Bane als de Where Dead Angels Lie MCD bevat of eventueel de live-cd Live Legacy. Thorns heeft een gelijknamig album uit. Zyklon-B zul je bij de bekende winkels en mailorders niet zo snel tegenkomen (onder andere vanwege de nogal dubieuze naam), dus daar zul je wat harder naar moeten zoeken. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dissection = METAL OF DEATH . Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Eeh, toch wel hoor Thrash is een genre waar ik wel eens in ga spitten. Ik vind het niet erg dat ik niet alles ken sinds kon lopen zeg maar. Als we het over iets recentere bands willen hebben die echt wel aan te raden zijn in het thrash genre: -Bewitched, die gasten maaien gewoon alles neer hun albums zijn gewoon telkens een ware uitputtingsslag [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 04-03-2004 9:48] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hard as steel... Hot as helllll Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: the demise of the feeble christ! Man man, die gasten mogen ze wel eens live opvoeren, met Deströyer666 erbij ofzo. Gewoon vette (black/)thrash van een jongere generatie. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Destruction speelt slayer zo naar huis????WHAHWAHAHAHA ja ik denk inderdaad dat die slayer lui tijdens een destruction optreden snel naar huis gaan,krom van het lachen: Tom en Jeff tegen Kerry en Dave:'die moeten nog een hoop leren niet?'WHAHAHAHA [Dit bericht is gewijzigd door antipop op 04-03-2004 20:40] het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: Hehe.. ok misverstand, Sacramentum dus.. Ik zal eens kijken, had vandaag weer eens geen tijd. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
De Thrash Incubus Vinden jullie dat ook verplichte kost? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |