|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dus? |
|
quote:Daarom ben je ook gay . |
|
quote: get the point. met metal valt geen cent te verdienen op een zeldzame uitzondering na. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 12-08-2002 17:53] |
|
quote: kan best, het is misschien wel gedeeltelijk "gejat" maar de muziek klinkt wel gewoon heel anders (en naar mijn mening veel beter) Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: dankje... Ik weet het..... *zucht*...... ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: wat is jou muziek eigenlijk? en waarom klinkt het beter? (en dan niet zeggen dat je het lekkerder vind, maar muzikaal technisch gezien. kom op: give it a try) |
|
quote: Dus? Klassiekers zijn goed, ze zijn vernieuwend, ze betekenen iets in hun eigen genre. Veel bands [dus niet alle!] kijken het hier vanaf, want die band is goed, dus als we die naspelen krijgen we vette cash. Jij zegt "alles is al eens een keer gedaan", waarop ik antwoord "door de klassiekers dus!". Luister klassiekers en je begaat met je eigen bandje niet de bovenstaande fout. |
|
Ik heb NIKS van maiden, ik heb NIKS van al die BM oude shit, en maar 1 cd van slayer .. En toch voel ik me op en top metal. Jammer dat soommige zich hier zo doodstaren op het 'oh je MOET dit, je MOET dat ...' Brengt bij mij braak gevoelens omhoog. Ik luister naar muziek omdat de deuntjes me aanstaan. |
|
quote: dat BM niet voortkomt uit iron maiden weet ik ook nog net wel, maar waarom zou ik me daarin gaan verdiepen? waarom zou ik moeten weten wat er uit een voor mij kut band als iron maiden voort is gekomen? Interesseert mij echt geen hol hoor...wat boeit mij het wat die hebben bereikt en hebben gedaan...kan me echt niet bekoren, ik heb wel wat van ze gehoord op de computer, en vond er geen fuck aan dus heb ik het er meteen weer afgegooid... Dus nou kan ik helaas geen goede mening meer hebben over wat voor metal dan ook... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ok ik intresseer me alleen voor Blackmetal en Dark Ambient. De rest intresseerd me geen fukk. dus hoef ik alleen maar te luisteren Datkthrone of nog beter Hellhammer,Venom, Celtic Frost En voor de Ambient kant, Mortiis nou mooi ben ik klaar heb ik me in de klassiekers uit mijn genres verdiept, geen gezeik meer. |
|
quote: Ok, voor mij is metal iets levends dat door mensen wordt gevormd en in stand gehouden wordt. Als de omgeving en mensen veranderen (en dat doen ze) veranderd de metal ook. Wie dat niet wil zien is in mijn ogen erg behoudend, kortzichtig en dus dom! Dat blijkt ook uit de uitspraak dat een goede grunt te verstaan is. Een goede grunt laat rillingen langs mijn ruggegraat gaan..... - edit typefout - [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 12-08-2002 17:58] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: ben ik het helemaal mee eens wie bepaalt nu wat je moet horen jij zelf en niemand anders |
|
I've said it before and I'll say it again: 'meningen' zijn irrelevant. Een mening is iets om aan je laars te lappen. Informatie, concepten, ideologieën, gedachten, discussies, DAT is belangrijk. Mening = masturbatie. |
|
quote:dat is nouw cool van metal. Heb je er niet van die idioten tussen zitten die het alleen voor het geld doen!. Gewoon omdat het leuk is! |
|
quote: Ja! Dat bedoel ik. Mensen die mij een schuldgevoel aanpraten [wat ze niet lukt ] omdat ik de ballen verstand heb van thrash, speed of lauwe death klassiekers. Ik ben alleen geintreseerd in klassiekers van mijn genre's. Dus niet zagen! |
|
Weet je waar ik altijd wat moe van word? Is een post als 'ik bepaal zelf wel waar ik naar luister' en dan vijf posts er achter aan van ' HELEMAAL MEE EENS'. Alsof het iets bijzonders is, of zo. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 12-08-2002 17:59] |
|
quote:HA NEEN zeker??? er zijn er veel die het doen, weinig die slagen. Zie maar eens hoeveel mensen geld uit Metal willen slaan, FUCK THEM Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: ehm. lees dit nu zelf nog eens de pot verwijt........... maar anyways, ik vond het gewoon een oprah term, lekker correct enzo, verder geen commentaar op, zit niets achter ofzo |
|
quote: nou als we dit nou allemaal even in achting nemen, kan iedereen ophouden met zeiken. Huiswerk voor de volgende keer: Verdiep je in de klassiekers van jouw favo genre. Ik ja jullie overhoren! |
|
quote: Waar ik moet van word: -wiet -een zagende dwaallicht |
|
quote:Helemaal mee eens! Ow ehmm.. maar ja, ik spuig zowieso al van reacties waarin helemaal niets aan de discussie wordt toegevoegd. Damn... nou.. laat maa I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: -Waarom zit Faust vast? |
|
quote: HELEMAAL MEE EENS sorry ik kon het niet laten |
|
oeps verkeerde gequote [Dit bericht is gewijzigd door PsYcHo op 12-08-2002 18:04] |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |