|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Juist! en als een rifje nou super cool is, en iemand anders doet het na in een heel ander muziek stuk dan is dat toch helemaal niet erg? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Verplichte kost, de naam zegt het. Je moet het luisteren [omdat je gewoon meer kennis hebt, ergens over mee kan disskusieren, verbanden ontdekken], maar je hoeft het niet leuk te vinden!! Veel mensen haken daar af: "Ik vind het niet leuk, dus ik luister het niet." |
|
quote: wel. dan gaat de hele essentie van het concept muziek verloren. echt heb je een baksteen op je hoofd gehad? |
|
quote: beste markam, niet alle metal heeft grunts. en een goede grunt is te verstaan. |
|
quote: daar heb je helemaal gelijk in, historisch onder zoek moet objectief gedaan worden |
|
quote: Ik weiger absoluut niet om grote bands te beluisteren, ik doe het meestal graag zelfs. Bovendien beweer ik ook niet dat mijn mening 'gefundamenteerd' is, behalve als ik het idee heb dat ik er wel genoeg vanaf weet. Nogmaals, ik geloof niet dat er met mijn houding iets mis is, ik baal er alleen van dat er figuren zijn die vinden dat je zo'n gedetailleerde kennis MOET hebben over metal, als je zegt dat je van die muziek houdt. Alle respect voor diegenen die dat wel hebben, maar dat respect moet wel wederzijds zijn! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: ik denk dat metal artiesten die muziek maken om verschillende redenen, sommige gewoon om het geld, sommige omdat ze het leuk/gezellig vinden, andere om hun gevoel te uiten... en lyrics kunnen voor sommige best interresant zijn ja, maar hoeft toch niet voor iedereen? ik vind er geen fuck aan, wat is daar erg aan? Waarom zou dat niet kunnen? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: -True? -Nee, daarom lees je ze juist, en als je meeleest kun je ze bijna altijd thuisbrengen. -Je weet dan waar ze over zingen? Je weet wat hun intreseerd? Je leest hun hersenkronkels? Voor een fan is dit leuke kost. |
|
quote: het moet een baksteen geweest zijn |
|
quote: Je gelooft wel heel erg in de goedheid van de mens als je serieus denkt dat sommige bands niet gewoon spelen om het geld...kijk naar de nieuwe metallica...ze geven nergens geen fuck om, ook niet om hun oude die-hard fans, en spelen lekker nog ff door tot ze rijk zijn.... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ik heb het ok absoluut niet over nu-'metal', ik heb alleen de jaren 80 niet meegemaakt. jammer maar helaas. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: heel erg offtopic, maar slechtheid, jou 25 eurocent is nog niet gevallen. waarom snappen sommige mensen niet dat true express verkeerd geschreven wordt? |
|
quote:'underground'. |
|
quote: Daar wens ik niet aan mee te doen. True = muhaha = onholy = afwassen. True heeft niks met dit topik te maken, met andere woorden: ontopik! |
|
quote: of dus ik moet 50 min naar een ouwe kut plaat van maiden luisteren, zodat ik mee kan praten over underground BM |
|
quote: Ik vind je wel heel erg rigide. Metal is al lang niet meer precies wat het tien jaar geleden was. Er zijn veel meer bands, er zijn veel meer soorten metal en de grenzen met andere soorten muziek zijn hier en daar behoorlijk vervaagd. Ik zie metal als een soort dynamische culturele uiting. Aan de ene kant veranderlijk omdat de omgeving (de maatschappij en de mensen) van de metal veranderd, aan de andere kant stabiel omdat het op een of andere manier mensen blijft fascineren. Je kunt niet verwachten dat de mensen van een jaar of zestien die nu met metal in aanraking komen hetzelfde leuk vinden en het op de zelfde manier beleven als jij. Wel kun je zelf gewoon in je eigen straatje doorgaan en eventuele ontwikkelingen negeren zodat lijkt of het allemaal hetzelfde blijft. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: nee dommertje. gewoon dat een geen zak te verdienen is met metal. hoeveel metal artietsen zijn er rijk?? niet veel hoor. dark tranquillity kon niet eens op tour door amerika vanwege gebrek aan geld. hebben ook allemaal een baan naast hun muzikant zijn. (mocht je het niet weten dt is een van de grondlegger van de gothenberg scene, een zeer goed verkopende band) [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 12-08-2002 17:48] |
|
quote: Topik gaat over klassiekers? Nee, je luister Darkthrone - transilvanian hunger [klassieker], om er vervolgens achter te komen dat 50% van de underground bands Darkthrone ripps zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 12-08-2002 17:49] |
|
quote: een goede grunt is te verstaan??? Dat vind ik nou onzin! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: ja, dat snap ik dus ook niet maar goed... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: waar blijft de oprah tune |
|
quote: duh, maar wat is tegenwoordig nog origineel te noemen, alles is al een keer gedaan |
|
quote: Als eerste gedaan door de klasiekers dus! |
|
quote: Om eerlijk te zijn, ik weet niet eens wat die hele gothenburg scene nou helemaal inhoudt, en ik geef er ook geen fuck om ook niet.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |