|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:dus toch weer hokjes |
|
quote: Fout! Dat was Varg. |
|
quote: Nee. Een hokje is iets anders dan een genre! |
|
quote: nee want dat was niet in een park |
|
quote:mijn favo genre is metal de rest vind ik hokjes |
|
quote: Ik was jouw aan het overhoren remember? Maja, we zijn het topik lekker aan het verneuken. Als jij me nu ff neersteekt word ik misschien ooit een dooie bm-legende. Ontopik. |
|
voor slechtheid: wat maakten "volgens de legenden" Euro en de rest van mayhem, van dead's schedel? |
|
quote: Hehe, geen idee. |
|
Euro heeft wat hersens geschraapt. Die homo is neergeschoten trouwens door Faust, het wapen was geleverd door Jon Nödtveidt en de homo in kwestie was Algerijn. Ik heb de foto van het lijk gezien, kogel 'at the base of his skull', veel bloed. |
|
quote: een kettinkje! Slechtheid terug naar af, u ontvangt geen 200 pleuro |
|
halskettinkjes dacht ik en wat de neuk heeft dit met MUZIEK te maken? Hoe lang is Dan Lilkers' rechterdikketeennagel? tsssssshh Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Heren, heren! Ik trek ook niet het belang van klassiekers in twijfel, alleen als je dezelfde leeftijd als ik heb kun je nou eenmaal niet op de hoogte zijn van alle muziek en dat kan men ook niet van je verwachten. Ik hou van de muziek en ik WIL het ook wel allemaal weten; het is alleen -in mijn situatie in ieder geval- niet helemaal mogelijk. Gelukkig is mijn kennis (en belangrijker:mijn muziekcollectie) wel zeer verrijkt door het internet ed. (en ga me nou geen schuldgevoel aanpraten van: je moet de cd's kopen en de bands steunen....Ik zou het graag doen en doe het ook zveel mogelijk, maar aan geld is altijd een gebrek). Maar ondanks alle mp3's heb ik bv. nog steeds maar enkele nrs van Queensryche of Iced Earth (etc etc) gehoord, terwijl ik daar wel meer van zou willen leren kennen. Maar dan komt er ook nog een hele rits aan goede black, death, gothic etc uit, waar ik ook in geinteresseerd ben. En tja, wat die klassiekers betreft; dergelijke bands hebben vaak zoveel cd's gemaakt, dat je beter kan hopen op de jackpot dan dat je al die cd's ooit in je bezit zult krijgen..... ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: kijk dwaal is de echte kenner he! daar kan niemand aan tippen |
|
Stiekem hoop ik dat Faust [als hij gereleased word] iets nieuws en verfrissends begint in het genre. Bovenstaande is echt het meest offtopik wat maar kan trouwens. |
|
Dwaal gebruikt g00gle . |
|
quote: |
|
quote: je hoeft ook niet alles te kennen. maar het zou in objectief opzicht toegevoegde waarde kunnen hebben voor je mening. maar bedoel ik ken ook niet alles (weet je hoe veel tijd daar in gaar zitten) maar het gaat er meer om dat je inziet dat de oudere bands er niet voor niets zijn geweest. |
|
quote: Idem. Ben pas een 17 jarig bedplassertje en ken nog veel essentieele bm platen niet. Maar, als ik iets ruik ga ik er altijd aan snuffelen. Met andere woorden, ik ben bereidt tot leren. |
|
quote: I got your point... maar toch een opmerking: gedachten en discussies hebben m.i. alles te maken met meningen. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: En wat nou als je bands uit bijna alle metalgenres kunt waarderen?... ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote:Dat heb ik nou ook ja. Tja, meer research he M'n thrash/speed en doom metal kennis loopt wat achter, maar dat komt nog wel goed. Alles op z'n tijd. |
|
quote: Dan heb je een probleem. Alle shit checken voor 1 genre is al onbegonnen werk, laat staat alle! |
|
quote:goeie job zoeken Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: dan heb je veeeeeeel opslagruimte nodig in je hersenpan. en mijn complimenten. waardering is goed |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |