IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Verplichte kost Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-08-2002 11:48 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 11:47 schreef Schaffelaer het volgende:
maar als we het over die enkele absolute toppers hebben, dan moeten deze er zeker bij!
Daarom zijn ze ook verplichte kost .

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 19-08-2002 11:59 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 11:48 schreef Dwaallicht het volgende:
Daarom zijn ze ook verplichte kost .

Dat zeg ik toch...

De oorspronkelijke topic was of het fenomeen "verplichte kost" uberhaupt bestaansrecht had...

Dear dirty delightful old drunken old days

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 19-08-2002 12:37 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 11:44 schreef Inside-Lie het volgende:
Slechtheid, ik wist wel dat hij niet zou mailen. Het is gewoon een slappeling met te weinig zelfvertrouwen waardoor hij op een forum wel de bink durft uit te hangen! Ja, ben Zenial ganger... Flix is da name

Poeprochel hiero!!

No meat is sweater

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-08-2002 12:39 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 12:37 schreef Infaustus het volgende:
Poeprochel hiero!!

ZM taking over Lost Souls.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 19-08-2002 12:49 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

hehehe vette shit

No meat is sweater

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 19-08-2002 12:49 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik zat eerst enkel op Zenial pas vanaf gisteren hier

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 19-08-2002 12:52 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik zat eerst alleen hier , en sinds een tijdjs ook op zenial's forumpje

No meat is sweater

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 19-08-2002 13:00 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ja... dat had ik ook door ja. Maar het forum verliest een beetje z'n waarde... Ik hoopte dat dit wat beter zou zijn, zover ik nu ben weet ik het nog niet!

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-08-2002 13:01 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Qua niveau en inhoud is dit vele malen beter, alleen hier is offtopik niet gewenst.
Dus...ontopik.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 19-08-2002 13:01 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

toen ik daar met covenant of death in het begin nogal vaak en erg offtopic ging wer dat ook niet op prijs gesteld

No meat is sweater

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 19-08-2002 13:06 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Maar als je daar iets aansnijdt wat een ander (lees: Satanton, Odium of wie dan ook) niet leuk vind dan ben je meteen een homo ofzo... Nou ja, ik zal kijken of dit beter is... Laatste offtopic bericht

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 19-08-2002 15:14 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

satanton is een kleuter, als ie nou 15 was dan zou ik er wel om kunnen lachen, maar die gast is 31..knap triest dus...

No meat is sweater

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 19-08-2002 16:12 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Motorhead!!! was die al genoemt? is misschien ookwel een inspiratiebron geweest voor veel bands (misschien wat meer stonerrock bands) maar wees voorzichtig met je uitspraken hier....

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-08-2002 16:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

In ieder geval ook een fikse invloed op bv. Venom. En qua attitude natuurlijk ook een grote invloed op heel veel bands, en zelfs in de ouwe Bathory kan je het nog terughoren. Makes sense to me...

*edit* ook wel een grote invloed op ouwe Obituary, denk ik. Da's toch af en toe behoorlijk 'punky'/rockend materiaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 19-08-2002 16:15]

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-08-2002 16:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 16:14 schreef Dwaallicht het volgende:
*edit* ook wel een grote invloed op ouwe Obituary, denk ik. Da's toch af en toe behoorlijk 'punky'/rockend materiaal.

oude obituary = oude celtic frost

(vind ik ten minste)

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 19-08-2002 16:29 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

verplichte kost?

flotsam & jetsam - doomsday for the deceiver
death angel - the ultra-violence
exodus - bonded by blood
agent steel - skeptics apocalypse

ag dat vind ik dan weer he

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-08-2002 16:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Met die Exodus kan ik het wel eens zijn BTW, de rest ken ik niet...

Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 03-03-2004 23:11 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Ik ben eigenlijk vooral geinteresseerd in black metal klassiekers. Ik ben al een eind op weg sinds mijn eerste post, maar verre van compleet... Vroeg me af of iemand me verder op weg kan helpen.
Wil wel iets meer weten van de volgende bands: Summoning, Thorns, Zyklon-B, Dissection..and the list goes on. Welke cds van deze bands vinden jullie goed of zouden jullie aanraden? (..en waarom..) Alvast bedankt!

~ By the fallen one I shall arise ~

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-03-2004 23:16 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 augustus 2002 16:28 schreef attila_de_hun het volgende:
oude obituary = oude celtic frost

(vind ik ten minste)

absoluut, maar dan minder

(vind ik ten minste)

die andere bands die Sar'Goth the Warlock noemt, hebben waarschijnlijk een zangstijl, die jij niet zó vind, dwaallicht. ze gaan nogal hoog, vooral agent steel.

Oud Vuil.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-03-2004 23:18 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Als je over Dissection praat kan ik je alleen maar Sacramentum aanraden (willekeurig welke CD), rockt harder én heeft meer melodie, zit ook stukken beter in elkaar. 'The Somberlain' van Dissection blijft goed maar het haalt het gewoon niet bij Sacramentum. Probeer ergens wat mp3's te vinden.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 03-03-2004 23:39 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 3 maart 2004 23:18 schreef Dwaallicht het volgende:
Als je over Dissection praat kan ik je alleen maar Sacramentum aanraden (willekeurig welke CD), rockt harder én heeft meer melodie, zit ook stukken beter in elkaar. 'The Somberlain' van Dissection blijft goed maar het haalt het gewoon niet bij Sacramentum. Probeer ergens wat mp3's te vinden.

Ik heb een keer The Coming of Chaos voor bijna niets gekocht (op Wacken geloof ik) zonder de band te kennen, en die bevalt me prima
Heb 'm laatst nog ergens voor 2 euro zien liggen, weet alleen niet meer waar

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-03-2004 23:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2004 23:11 schreef Ishtar het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral geinteresseerd in black metal klassiekers. Ik ben al een eind op weg sinds mijn eerste post, maar verre van compleet... Vroeg me af of iemand me verder op weg kan helpen.
Wil wel iets meer weten van de volgende bands: Summoning, Thorns, Zyklon-B, Dissection..and the list goes on. Welke cds van deze bands vinden jullie goed of zouden jullie aanraden? (..en waarom..) Alvast bedankt!

Tsja, ik zou zeggen, probeer ze allemaal een keer uit...

Je noemt namelijk precies een aantal "love it or hate it" bands. Summoning bijvoorbeeld. Sommige mensen zijn er helemaal idolaat van, maar ik heb het persoonlijk tot nu toe nog niet kunnen waarderen (maar dat komt misschien nog eens... ).

Wat ken je ondertussen zo'n beetje van black metal?

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Skull
Usericon van Skull
Posted 03-03-2004 23:56 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 3 maart 2004 23:11 schreef Ishtar het volgende:

Summoning:
-Minas Morgul
-Lugburz
(het oudere werk, voordat ze al te sferisch werden )
Thorns:
-(probeer aan demomateriaal te komen... )
Zyklon B:
-Blood must be Shed (Mcd)
-Total Warfare (split met Mayhem)
Dissection:
Aha! Mijn persoonlijke favoriet...
-The Grief Prophecy (demo)
-Into Infinite Obscurity (7")
-The Somberlain (promo, maar dat ding is origineel bijna niet te vinden)
-The Somberlain (meerdere versies te krijgen: Jap, Braz. (Slipcase), US, en de Europese, en op picture LP)
-Promotape voor "Storm..." met 3 tracks: De versies van "Night's blood" en "retribution" (op de tape nog zinder titel) zijn beter dan welke uiteindelijk op CD zijn verschenen...
-Storm Of The Light's Bane (ook meerdere versies (CD en LP), en een heruitgave incl. "Where...")
-Where Dead Angels Lie (Mcd)
-Live & plugged (split video met Dimmu Borgir)
-The Past Is Alive (diverse versies, ook pic. LP)
-Night's Blood (bootleg op CD en LP)
-Sacrifice (bootleg 7", split met Immortal)
-Frozen in Wacken (bootleg, meerdere versies)
-Live legacy (meerdere versies, CD en LP)

om maar wat te noemen...

Edit: "the Grief Prophecy" is er ook op bootleg 7", maar dan met 3 i.p.v. 4 tracks.

[Dit bericht is gewijzigd door Skull op 04-03-2004 0:02]

- Mutatis mutandis -

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-03-2004 23:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 3 maart 2004 23:56 schreef Skull het volgende:
-Live & plugged (split video met Dimmu Borgir)

is toch ook een bootleg?

Je moeder.

Skull
Usericon van Skull
Posted 04-03-2004 0:00 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 3 maart 2004 23:58 schreef karnivoor het volgende:
is toch ook een bootleg?

Nee hoor, die is officieel door Nucl. Blast uitgebracht in 1997. Alleen op video, en de DVD is nog niet in de planning

- Mutatis mutandis -

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com